Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-03-31, 10:11
  #3625
Avstängd
MySpaces avatar
Jag tycker att Örjan är en värdig vinnare. Men jag tycker upplägget för finalen är fel. Det skall ju inte vara så mycket som går ut på styrka, vilket gör att ma har svårt att vinna efter man blivit över 30år. Mer rättvist med att utföra sysslor som tex mjölka som ingår på farmen samt kunskap.
Citera
2015-03-31, 12:27
  #3626
Medlem
Zurfarn08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banzoi
Björn slog ut Sebastian i sågen, uppenbarligen missade du den tvekampen då du inte fick tillåtelse att se programmet för dina föräldrar. Klockan var 20:45 när tvekampen gick och då sov du nog gott.
Så var det kanske, ok då vann han mot en Stureplansbrat i sågning. Därmed skulle hans höga tankar om sig själv vara motiverade? Inte i min bok i alla fall.
Citera
2015-03-31, 15:56
  #3627
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MySpace
Jag tycker att Örjan är en värdig vinnare. Men jag tycker upplägget för finalen är fel. Det skall ju inte vara så mycket som går ut på styrka, vilket gör att ma har svårt att vinna efter man blivit över 30år. Mer rättvist med att utföra sysslor som tex mjölka som ingår på farmen samt kunskap.

Just mjölka kanske inte hade varit det mest optimala. Korna kan ju bete sig helt olika och dessutom ge olika mängd mjölk. Men förstår vad du menar!
Citera
2015-04-07, 14:54
  #3628
Medlem
Wheatstacks avatar
Såg inte klart finalen förrän nu.

Härligt att Örjan slog ut samtliga finalister i tvekamp på vägen till vinsten!

Vilken redig man! Hade jag varit kvinna hade jag gift mig med honom. Må han använda prispengarna till gudi behagliga gärningar!
Citera
2015-04-09, 00:43
  #3629
Medlem
PingPongZongs avatar
Fixade 3mån gratis tv4play tack vare flashback. Ser att alla säsongen farmen finns att kolla nu. Ska fan kolla farmen afrika, där är psyknörden med brillorna med väl? Och säsongen men naken Janne ska man ju se oxå.
__________________
Senast redigerad av PingPongZong 2015-04-09 kl. 01:19.
Citera
2015-04-09, 07:36
  #3630
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PingPongZong
Fixade 3mån gratis tv4play tack vare flashback. Ser att alla säsongen farmen finns att kolla nu. Ska fan kolla farmen afrika, där är psyknörden med brillorna med väl? Och säsongen men naken Janne ska man ju se oxå.

Det är samma säsong, 2003.
Citera
2015-04-10, 07:38
  #3631
Medlem
Webcomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheatstack
Såg inte klart finalen förrän nu.

Härligt att Örjan slog ut samtliga finalister i tvekamp på vägen till vinsten!

Vilken redig man! Hade jag varit kvinna hade jag gift mig med honom. Må han använda prispengarna till gudi behagliga gärningar!

Örjan var grym! Han slog sig in i gruppen efter ett tag men blev aldrig en central del av den. Men trots detta slog han ut farmare på farmare i styrka, kunskap och teknik. Jocke var aldrig i tvekamp, han använde sig av sin sociala förmåga att nå långt. I slutet så krossade dock Örjan honom, vilken kämpe och färdig farmenvinnare!
__________________
Senast redigerad av Webcomic 2015-04-10 kl. 08:07.
Citera
2015-04-10, 08:21
  #3632
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tinko
Det är samma säsong, 2003.

Läste för snabbt! Men Sebastian är med i säsongen 2003, tillsammans med Naken-Janne, också
Citera
2015-04-10, 20:28
  #3633
Medlem
PingPongZongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinko
Läste för snabbt! Men Sebastian är med i säsongen 2003, tillsammans med Naken-Janne, också

Ja det är han men han är ju även med i Afrika. Kommer in efter ett par avsnitt och jävlar vad han kör hårt med deltagarna. Galnare än någonsin.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback