Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-12-25, 20:53
  #13
Medlem
Det finns flera klubbar i Sverige som är polare med Warlocks, utan att vara procentare. Det är HÄR det brister i vissas "knowhow". Att man umgås med olika klubbar utanför Sverige, innebär INTE att man supportar klubben ifråga och automatiskt blir procentare i Sverige. Det fåtal i de här trådarna, som åkt hoj utomlands, vet att det är såhär. Att jag själv har övernattat hos Steamers i Hannover, innebär inte att jag supportar deras sätt att se på MC-världen...
Citera
2014-12-25, 20:54
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Det finns flera klubbar i Sverige som är polare med Warlocks, utan att vara procentare. Det är HÄR det brister i vissas "knowhow". Att man umgås med olika klubbar utanför Sverige, innebär INTE att man supportar klubben ifråga och automatiskt blir procentare i Sverige. Det fåtal i de här trådarna, som åkt hoj utomlands, vet att det är såhär. Att jag själv har övernattat hos Steamers i Hannover, innebär inte att jag supportar deras sätt att se på MC-världen...
Visst gör man den kopplingen omedvetet, det är här det blir fel med detta namnet.
Citera
2014-12-25, 20:55
  #15
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Om jag är snut så är du transsexeuell. Din jävla pajas som inte känner en enda jävel.

Då är jag transa. Hellre transa än snutjävel. Det är en sak som är säker. Och vad fan vet du hur många jag känner? Och jag rankar inte de jag känner efter vad de har för social status. Utan för vad de är för människor. Jag är inte som dig som behöver få röven knullad av en hel klan svartingar från BMC.
Citera
2014-12-25, 21:03
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Visst gör man den kopplingen omedvetet, det är här det blir fel med detta namnet.

Det blir oftast kronfel när du tolkar prylar som du inte har en aning om.
Jag tycker faktiskt genuint illa om dig.
Citera
2014-12-25, 21:14
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nidingr
Då är jag transa. Hellre transa än snutjävel. Det är en sak som är säker. Och vad fan vet du hur många jag känner? Och jag rankar inte de jag känner efter vad de har för social status. Utan för vad de är för människor. Jag är inte som dig som behöver få röven knullad av en hel klan svartingar från BMC.
Kruxet här blir att jag lärde känna alla i den världen innan 2001, innan de kom till staden. Så jag känner dem som människor, inte som MC-killar. Så detta löser du inte.
Citera
2014-12-26, 01:05
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xtroverto
Kruxet här blir att jag lärde känna alla i den världen innan 2001, innan de kom till staden. Så jag känner dem som människor, inte som MC-killar. Så detta löser du inte.

Det största kruxet här är att du inte har en aning om vad du jiddrar om.
Dina polare på öppna borde piska skiten ur dig...
Citera
2014-12-26, 03:23
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NosaCastro
Det största kruxet här är att du inte har en aning om vad du jiddrar om.
Dina polare på öppna borde piska skiten ur dig...
Du är en 99% som är inne här och ska leka läcker, det är genomskådat. Du är Jerry på ICA, så lägg ner att köpa mobilt bredband din låginkomsttagare.

Du kan inte delta i någon tråd som rör 1%-miljön för du tillhör inte den.
Citera
2015-01-29, 21:49
  #20
Medlem
Softails avatar
Bump

Se Rockmachine MC
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback