2006-03-03, 04:36
Medlem
Ja ja, flyter Battlefield 2 bra så ska väl oblivion förhoppningsvis flyta dugligt.
Citera
2006-03-03, 12:08
Medlem
Vädurs avatar
Vad som gör mig helt spänd och uppjagad där nere i byxregionen, är att medan jag sitter och lirar Oblivion för glatta livet så har Bethesda personal frigjord (i och med att spelet är skeppat) att börja på allvar med Fallout 3 som än så länge bara befinner sig i skiss och planeringsstadiet om jag förstått skvallret rätt.

Med den fantastiska spelkänsla som de fått till TES-serien, så behöver de bara fånga upp den rätta svarta humorn som Black Isle lyckades få in en sådan fullträff med i FO1 och FO2, för att göra en dundersuccé. Även om de väljer att byta ut spelmotorn mot en helt annan modell än i originalen.
Citera
2006-03-03, 16:13
Medlem
T.R.I.C.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vädur
Vad som gör mig helt spänd och uppjagad där nere i byxregionen, är att medan jag sitter och lirar Oblivion för glatta livet så har Bethesda personal frigjord (i och med att spelet är skeppat) att börja på allvar med Fallout 3 som än så länge bara befinner sig i skiss och planeringsstadiet om jag förstått skvallret rätt.

Med den fantastiska spelkänsla som de fått till TES-serien, så behöver de bara fånga upp den rätta svarta humorn som Black Isle lyckades få in en sådan fullträff med i FO1 och FO2, för att göra en dundersuccé. Även om de väljer att byta ut spelmotorn mot en helt annan modell än i originalen.
Säger bara en sak: Fallout med Radiant AI
Citera
2006-03-08, 17:25
Medlem
RoboSnuts avatar
Jag hade tänkt att förbeställa oblivion..
Någon som vet nån sida man kan beställa det på så man får spelet samma dag som det släpps?

tacksam för svar!
Citera
2006-03-08, 18:17
Medlem
Trappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RoboSnut
Jag hade tänkt att förbeställa oblivion..
Någon som vet nån sida man kan beställa det på så man får spelet samma dag som det släpps?

tacksam för svar!
Denna här kanske? http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902
Citera
2006-03-08, 19:02
Medlem
RosaBatmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trapper
Denna här kanske? http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902
Webhallen kanske funkar med?
Citera
2006-03-09, 05:38
Medlem
discshop brukar också vara duktiga. men webhallen är nog bäst i alla fall, de är lite säkrare när det gäller att få spel samma dag de kommer ut i butikerna.
Citera
2006-03-09, 13:08
Medlem
mr.arnes avatar
Varför är TES-releasen så hypad?
Varför ser ni fram emot spelet så mycket?
Går det att jämföra med WoW?
Citera
2006-03-09, 13:29
Medlem
Vädurs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne

Går och går... Om jag skulle hamna i valsituation World of Warcraft - The Elder Scrolls: Oblivion, så skulle jag ta Oblivion utan en sekunds tvekan.
Citera
2006-03-09, 15:04
Medlem
MacGayVers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.arne
Varför är TES-releasen så hypad?
Varför ser ni fram emot spelet så mycket?

Om du spelat något annat av spelen i serien så förstår du varför vi gråter oss till sömns varje natt för att vi inte har spelet än...

Nej, det kan man inte. Till skillnad från WoW så kan Oblivion bli bra
Citera
2006-03-09, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MacGayVer
Om du spelat något annat av spelen i serien så förstår du varför vi gråter oss till sömns varje natt för att vi inte har spelet än...

Nej, det kan man inte. Till skillnad från WoW så kan Oblivion bli bra

Word!
som du säger man gråter sig tills sömns för man inte har spelet än.
måste dock vänta tills jag får lönen
så det inte på release dagen jag spelar det
Dock så hann jag köpa en iron maiden biljett.
Citera
2006-03-10, 04:25
Medlem
mr.arnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vädur
Går och går... Om jag skulle hamna i valsituation World of Warcraft - The Elder Scrolls: Oblivion, så skulle jag ta Oblivion utan en sekunds tvekan.
Du kan inte tänka dig att utveckla ditt svar lite? Varför ser ni fram emot det här spelet så mycket? Vad är så speciellt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in