Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-02-27, 11:42
  #25
Medlem
Aa jag tycker också att Max verkar vettig. Joaquin (?!) verkar vara en jubelidiot.

Men pusslet. Alltså vad i helv...! Jag trodde alla skulle välja pusslet på fem delar, allra säkrast var jag på den "intellektuella" gruppen skulle göra det, men ta den med 50 bitar?! Borde man inte kunna tänka ut att bara att hitta rätt bit skulle ta sjukt lång tid?!

Btw, för att undvika att bli hatad senare i denna tråden, någon som vill upplysa mig om hur man lägger in spoilers?
Citera
2015-03-01, 23:15
  #26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rommlaren
Aa jag tycker också att Max verkar vettig. Joaquin (?!) verkar vara en jubelidiot.

Men pusslet. Alltså vad i helv...! Jag trodde alla skulle välja pusslet på fem delar, allra säkrast var jag på den "intellektuella" gruppen skulle göra det, men ta den med 50 bitar?! Borde man inte kunna tänka ut att bara att hitta rätt bit skulle ta sjukt lång tid?!

Btw, för att undvika att bli hatad senare i denna tråden, någon som vill upplysa mig om hur man lägger in spoilers?

Markera det du vill ha spoilat och tryck på sjätte symbolen från höger.

Tror de ev kunde ha fixat det stora pusslet om Max hade fått lägga det från början, men ja. Sjukt korkat att inte ta det lilla. White Collar om någon hade nog fixat det.
Citera
2015-03-02, 22:49
  #27
Medlem
von_Ss avatar
Mer än lovande säsongsinledning skulle jag säga och kul profiler i alla lag. Ska jag försöka välja nån tidig favorit blir det han Hollywood-agenten. Tycker han verkligen utstrålar att här kommer en som jävlar i mig vet hur man spelar Survivor. Alla i White-laget verkade intressanta dock.
Citera
2015-03-05, 07:44
  #28
Medlem
Hunden007s avatar
Citera
2015-03-05, 17:23
  #29
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007

Instämmer.

Egentligen ska man väl fan inte spoilertagga mer? Vi kör väl med samma regler som förr? När avsnittet sänts, då är det fritt fram?
Citera
2015-03-05, 20:01
  #30
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreEEeev
Instämmer.

Egentligen ska man väl fan inte spoilertagga mer? Vi kör väl med samma regler som förr? När avsnittet sänts, då är det fritt fram?

var bara några timmar efter.. :P men tror han kan räddas av en swap som borde hända avsnitt 4. skräll att CBS castar en svart som har problem med simma.
Citera
2015-03-05, 20:40
  #31
Medlem
Ganonitos avatar
Fyfan vilken jobbig människa Nina verkar vara. Varför skulle de unga tjejerna ha någon sorts moralisk skyldighet att umgås med henne bara för att hon är döv? Klart de trivs bättre själva än med någon som är 30 år äldre.
Citera
2015-03-05, 22:07
  #32
Medlem
Esposito1887s avatar
Nina sabbade allt genom att berätta för Will att Vince ifrågasätter hans hälsa. Annars så tror jag att han hade röstat med dem.

Skönt att White Collar lyckades hämta sig. Trist när samma tribe får träffa Jeff gång på gång...
Citera
2015-03-05, 23:18
  #33
Medlem
von_Ss avatar
Fan jag tyckte Vince var skoj. Hade hellre sett tanten åka. Dumt av henne att berätta för negern om Vince och dumt av laget att ta med negern i en vattentävling, vilket han även påpekade Han är rätt skön ändå. Står att han är youtube-kändis, är det någon som vet för vad?

Annars fick man inte se mycket av mitt favoritlag White Collar, men jag gillar säsongen än så länge. Tror vi kommer få se många trevliga TC denna gång. Tror jag aldrig sett såhär många potentiella "att gilla"-spelare redan efter två avsnitt.

Joe och Joaquin var löjligt snabba genom hinderbanan förresten. Den förstnämnde verkar dessutom tämligen omtyckt så han lär bli giftig framöver.
Citera
2015-03-06, 00:28
  #34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av von_S
Fan jag tyckte Vince var skoj. Hade hellre sett tanten åka. Dumt av henne att berätta för negern om Vince och dumt av laget att ta med negern i en vattentävling, vilket han även påpekade Han är rätt skön ändå. Står att han är youtube-kändis, är det någon som vet för vad?

Annars fick man inte se mycket av mitt favoritlag White Collar, men jag gillar säsongen än så länge. Tror vi kommer få se många trevliga TC denna gång. Tror jag aldrig sett såhär många potentiella "att gilla"-spelare redan efter två avsnitt.

Joe och Joaquin var löjligt snabba genom hinderbanan förresten. Den förstnämnde verkar dessutom tämligen omtyckt så han lär bli giftig framöver.

Finns länkat på förra sidan.
Citera
2015-03-06, 13:02
  #35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Esposito1887
Nina sabbade allt genom att berätta för Will att Vince ifrågasätter hans hälsa. Annars så tror jag att han hade röstat med dem.

Skönt att White Collar lyckades hämta sig. Trist när samma tribe får träffa Jeff gång på gång...

Exakt, Nina förstörde allt. Jag tror inte att han nödvändigtvis gjorde ett felval för det kan hinna bli sammanslagning innan han blir utröstad och då har han med sig tre i samma grupp istället för två.

Det är en mycket samling av deltagare i år så den här säsongen ser ut att bli bra mycket bättre.
Citera
2015-03-07, 00:55
  #36
Medlem
Centipedes avatar
Konstigt att inte Joe kunde sätta en enda boll när han varit med och vunnit ett state basketball championship.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback