Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-20, 08:28
  #1
Medlem
Trumpeters avatar
Förhoppningsvis blir det bättre fart både i säsong 30 och i denna tråd än vad som var fallet i S29.

Vad som är säkert är att det blir tre tribes (White collar, blue collar och no collor) till att börja med och enbart nya spelare kommer att vara med.

Premiären är satt till 25 februari, 2015

Säsongen är som ni säkert redan känner till redan inspelad. TDT har redan identifierat 13 spelare som kommer att delta. Tänk på att spoilermarkera saker som kanske inte alla vill veta.
Citera
2014-12-20, 18:05
  #2
Medlem
Jag hoppas att S30 blir bättre än 29, men jag tycker att produktionen borde ruska om konceptet lite. I grunden så är det likadant säsong efter säsong. Lite nya twistar, lite nytt koncept är vad som behövs. Varför inte kosta på lite och slå sig ihop med originalet och gör en kombinerad säsong av svenskt/amerikanskt. "CBS/Strix presenterar The Ultimate Survivor of Robinson".

Eller varför inte göra det mer till ett genuint överlevnads äventyr med diverse scriptade händelser som KAN hända beroende på situation i kombination av deltagare. Serien har ju pågått i 15 år nu, så något nytt skulle inte skada. Funkar det inte, ja gå tillbaka till original konceptet. Det är mina två cent..
Citera
2014-12-21, 01:29
  #3
Medlem
Centipedes avatar
Jeff Probst tycker ju att den är den bästa gruppen av deltagare han någonsin fått tag på och en av dom bästa säsongerna.
Så det blir spännande att se om det stämmer.
Citera
2015-01-23, 20:21
  #4
Medlem
BreEEeevs avatar
De har släppt casten.
Citera
2015-01-25, 09:52
  #5
Medlem
BreEEeevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Jeff Probst tycker ju att den är den bästa gruppen av deltagare han någonsin fått tag på och en av dom bästa säsongerna.
Så det blir spännande att se om det stämmer.

Han säger väl i och för sig något liknande varenda säsong.
Skulle ju låta lite illa om han i stället sa typ "en medioker säsong med lite ointressanta personer, händer inte så mycket".
Citera
2015-01-26, 22:49
  #6
Medlem
von_Ss avatar
Som vanligt supertaggad trots att föra säsongen verkligen sög. Jag kan inte minnas namnet på en deltagare på rak arm.

Hoppas på snygga brudar, många blindsides och inga sjubarnsmammor.

Sen hoppas jag de gömmer idols på något nytt sätt denna gång. Sedan kungen Russel Hantz hittade sina går ju alla runt och letar utan ledtrådar. Det var kul i början men nu är det rätt trött att det bara är att hitta ett konstigt träd och plocka idolen.

Det blir alltid bra med tre tribes.
__________________
Senast redigerad av von_S 2015-01-26 kl. 22:53.
Citera
2015-01-29, 18:05
  #7
Medlem
MrDepleteds avatar
Ska bli jäkligt kul att se den här säsongen, förra var väl lite småtrist såhär när man fått distans till den. Hoppas man har med en "superidol" igen, den var lite kul när den var med.
Citera
2015-02-15, 14:03
  #8
Medlem
Esposito1887s avatar
Taggad inför den kommande säsongen. Tycker det ha funkat bra tidigare säsonger när man delat in laget efter "kategorier". Dessutom gillar jag när det är tre lag från början.

Casten:
http://www.cbs.com/shows/survivor/cast
__________________
Senast redigerad av Esposito1887 2015-02-15 kl. 14:06.
Citera
2015-02-25, 00:28
  #9
Medlem
Hahaha omedelbar favorit utifrån castinglistan: Vince Sly
Citera
2015-02-26, 12:40
  #10
Medlem
Så, första avsnittet, vad tycker ni?!

Jag känner att det finns stor potential i den här säsongen. De flesta deltagarna verkar lömska och drivna vilket tilltalar mig dock är jag inte alls nöjd med hur första tribal counsil slutade.
Citera
2015-02-26, 16:38
  #11
Medlem
escilichiss avatar
Synd att So blev utröstad.. förjävla snygg
Citera
2015-02-26, 17:56
  #12
Medlem
SpiceDiamonds avatar
Vart kan man kolla/ladda ner?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback