Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2017-10-17, 11:15
  #25
Avstängd
Meningen är att man ska kunna följa användare i deras äventyr mot typ att döda statsministern eller något sådant. Det ska vara makabra grejer.
Citera
2017-10-18, 19:09
  #26
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Svar på det finns redan på ett bra sätt i inlägg nio och tio i den här tråden som jag ser det.

Nej din jävla rövslickare, det ahr inte besvarats.
Citera
2017-10-18, 19:29
  #27
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatteplanering
Nej din jävla rövslickare, det ahr inte besvarats.

Eftersom du tydligen saknar läsförståelse så får jag väl vara snäll och slicka din röv och förtydliga då.

Som nämns i inläggen jag refererade till så är det något helt annat med träningsjournaler i en forumdel som handlar om träning, tripprapporter i en forumdel som handlar om droger, speldagböcker i en forumdel som handlar om spel och dobbel och trading i en forumdel som handlar om ekonomi och aktier än vad allsköns random dagböcker skulle vara. I de första fallen finns en bestämd koppling till de ämnen det här forumet är uppbyggt av, vilket man definitivt inte kan säga om det senare fallet som bara är ett sammelsurium av allting och dessutom skulle utmynniga i sådant som redan avhandlas i Laidback.

Det tillför helt enkelt ingenting i ett diskussionsforum. Man får helt enkelt vända sig annorstädes. Det fyller inget syfte här med att följa folks vardag. Flashback är helt enkelt inte till för det.
Citera
2017-10-31, 17:37
  #28
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av RulleRivare
För att dessa har ett diskussionsvärde kopplat till dess huvudforum. En blogg blir väldigt allmän.

Dagböckerna kan läggas i respektive forumsdel, men av någon anledning så får steroidknarkarna och spelmissbrukarna ha dagbokstrådar medan övriga delar inte får det.
Citera
2017-10-31, 17:39
  #29
Medlem
REEEEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatteplanering
Dagböckerna kan läggas i respektive forumsdel, men av någon anledning så får steroidknarkarna och spelmissbrukarna ha dagbokstrådar medan övriga delar inte får det.
Det är väl bara att anamma eller simulera ett missbruk så är problemet löst?
Citera
2017-10-31, 20:42
  #30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av REEEEE
Det är väl bara att anamma eller simulera ett missbruk så är problemet löst?

Jag vill inte skriva om mitt knarkmarathon eller finansieringen av negrer och deras invation (köpa lotter från S). Jag vill skriva om ombyggnaden utav min kärra i bilforumet.
Citera
2017-10-31, 21:17
  #31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatteplanering
Jag vill inte skriva om mitt knarkmarathon eller finansieringen av negrer och deras invation (köpa lotter från S). Jag vill skriva om ombyggnaden utav min kärra i bilforumet.

Starta en blogg då. Att bara rakr upp och ner berätta vad man gjort hör inte hemma på Flashback.

Alternativt kan du ställa frågor i en tråd så att det finns ett diskussionsunderlag. "Jag gjorde si och så med det och det. Var det rätt tänkt? Har ni förslag på hur jag kanske skulle gjort istället?"
Citera
2017-10-31, 21:31
  #32
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Starta en blogg då. Att bara rakr upp och ner berätta vad man gjort hör inte hemma på Flashback.

Först säger du att jag ska skaffa mig ett missbruk så att jag kan få dagboka i spel eller träninsforumet. Sen säger du att dagbokande inte hör hemma på flashback. Är du riktigt frisk?
Citera
2017-10-31, 22:13
  #33
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatteplanering
Först säger du att jag ska skaffa mig ett missbruk så att jag kan få dagboka i spel eller träninsforumet. Sen säger du att dagbokande inte hör hemma på flashback. Är du riktigt frisk?

Jag har inte sagt något om att du ska skaffa dig ett missbruk.
Citera
2017-11-01, 07:08
  #34
Medlem
REEEEEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatteplanering
Jag vill inte skriva om mitt knarkmarathon eller finansieringen av negrer och deras invation (köpa lotter från S). Jag vill skriva om ombyggnaden utav min kärra i bilforumet.
Jag är på din sida, om det finns utrymme för speldagböcker och träningsdagböcker ser jag inte anledningen till att det inte skulle finnas utrymme för dagböcker kring andra konkreta intressen.
Citera
2017-11-01, 16:06
  #35
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av REEEEE
Jag är på din sida, om det finns utrymme för speldagböcker och träningsdagböcker ser jag inte anledningen till att det inte skulle finnas utrymme för dagböcker kring andra konkreta intressen.

Fast nu handlar ju inte tråden om konkreta intressen, den handlar om allmänna dagböcker. Det är ju inga problem som helst att starta en tråd i nästan vilket forum som helst bara man har ett diskussionsunderlag. Jag gav exempel ovan på det och jag har även svarat på varför allmänna dagböcker (hänvisade till inlägg 9 och 10) inte passar in medan vissa specifika gör det.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback