Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-06-29, 12:58
  #445
Medlem
Hade missat att en femte säsong kommit ut. Såg fyran när den kom men den gjorde inget större intryck på mig. Grejen med AD är lite att ska man se den måste man verkligen titta(!) och vara uppmärksam. Det är ingen serie där man kan pilla lite med annat under tiden, då är det lätt att missa det som gör serien värd att titta på. Den är otroligt omtittbar då man hela tiden lägger märke till nya små lustigheter.

Nu får det bli en ny omtitt som avslutas med femman.
Citera
2019-07-09, 13:37
  #446
Medlem
Femte säsongen var lika dålig som fjärde. Synd, för de första tre säsongerna är bland det bästa som gjorts.
Citera
2021-01-04, 21:57
  #447
Medlem
HeddonBorborellos avatar
Jag hade aldrig sett något av AD men har de senaste dagarna bingat fram till början av S4. Har även skummat igenom tråden för att se om någon mer än jag reagerat på Ann i de första avsnitten. Jag kollade hennes wiki och lite mer och det står inget om något handikapp men i de avsnitten ser hon ut att ha MS, alzheimers, parkinson eller liknande, skakig, darrig, kan knappt stå upp och dom har henne knappt i bild.

Men utöver det så är det en guldserie, fattar inte att jag missat den. Älskar alla subtila hints men samtidigt inser jag att jag troligen missar lika många hints och gags. T ex alla som inte sett Gänget och Jag kan inte förstå alla Fonzie-referenser, t ex när Barry står framför spegeln och tar fram kammen alá The Fonz.
Citera
2021-03-25, 22:47
  #448
Medlem
Hirvis avatar
Vila i frid Lucille Bluth.
Tråkigt även om hon blev 80 år.

Det som gör Arrested så unikt är att man inte kan välja en favoritkaraktär, men om jag hade en pistol mot huvudet hade det nog varit Lucille eller Gob.

Så välskriven karaktär och så jävla välspelad. Good riddance.
Citera
2021-03-26, 08:02
  #449
Medlem
Kickexs avatar
Rip
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback