Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-02-23, 21:06
  #37
Medlem
Moffegrevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Kul att se Johnson plocka sönder Barboza också.. Samme Johnson som Reza Madadi vann mot för snart två år sen förövrigt.. Blir mer och mer otroligt ju längre tiden går.


Episk match när Reza ströp ut honom i tredje ronden efter comebacken från huvudkicken. Mitt bästa fightminne någonsin.
Citera
2015-02-23, 21:47
  #38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Upfattade inte heller jabben utan såg han bara ramla bakåt, om inte detta talar för bigfoots fall så vet jag inte, sjukt vilken skillnad det är på han med TRT och utan , skrämmande. jag är fattigare men lyckligare det kanske finns hopp för Mir ändå .

Tycker dock kortet överlag var jävligt dåligt faktist.

Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Kul att Mir vann igen, var på tiden! Det pratades innan om att han är slut, tror snarare det är Bigfoot som är det, hakan har inte varit något att hurra över i hans senaste matcher. Post-TRT har han slockat i första ronden i två av två.

.
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Bigfoot borde få ta steroider, det är ju knappt att han är människa i vilket fall som helst. Han såg ut som ett jävla lik i den här matchen. Skrympliga muskler och en liten ölmage och väldigt passiv.

Låt brasilianarna roida. Mma blir mycket bättre när vi har monster som trt-vitor och bigfoot.


Rätt kul gala i vilket fall som helst. Många oväntade resultat helt klart.

Jag undrar vad Silvas glaskäke kommer av?

Är det ett resultat av smällarna mottagna i en tuff karriär de senaste åren av bl a Mark Hunt, Cain Velasquez(framförallt i UFC 146) och Alistair Overeem mfl , samt som ni påpekar att han är utan TRT?

Hursomhelst så kan han knappast fortsätta på denna nivå i UFC om detta består?
Citera
2015-02-23, 23:06
  #39
Medlem
Dirty.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moffegrev
Bigfoot borde få ta steroider, det är ju knappt att han är människa i vilket fall som helst. Han såg ut som ett jävla lik i den här matchen. Skrympliga muskler och en liten ölmage och väldigt passiv.

Låt brasilianarna roida. Mma blir mycket bättre när vi har monster som trt-vitor och bigfoot.


Rätt kul gala i vilket fall som helst. Många oväntade resultat helt klart.
Bigfoot har aldrig sett bra ut i UFC däremot, tycker han sett helt jävla värdelös ut i alla matcher. Hans armar har i princip alltid varit sjukt små osv, snubben är extremt svag för att väga så mycket. Han har bara en extremt oproportionerlig kropp som väger extremt mycket. Allt kan hända i HW, och faktumet är att han hade flyten med sig punchers chanchen i början och som sedan har kommit ikapp han.

Bigfoot är kass om han inte får top position, vilket han i princip saknar verktyg för att skaffa sig. Jag har spelat emot Bigfoot sen han slog Overeem. Sjukt överskattad, fast nu verkar ju hypen ha lagt sig runt han milt sagt.

Bigfoot borde däremot hyra in en duktig snubbe som kan doping och stoppa i sig massa skit, åker han dit är det bara att lägga handskarna på hyllan. Antingen bär det eller så brister det.
__________________
Senast redigerad av Dirty. 2015-02-23 kl. 23:11.
Citera
2015-02-23, 23:26
  #40
Medlem
Profaxs avatar
Det känns som att den Michael Johnsson som Reza spöade är en brutalt underutvecklad version av den vi fick se idag. MJ spöar Reza i 9 fall av 10 2015.
Citera
2015-02-23, 23:41
  #41
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Profax
Det känns som att den Michael Johnsson som Reza spöade är en brutalt underutvecklad version av den vi fick se idag. MJ spöar Reza i 9 fall av 10 2015.
Johnson spöade Reza i 9 fall av 10 2013 också. Men på den givna dagen utnyttjade Madadi allt han hade för att blottlägga Johnson också, så 10an var ett faktum.
Citera
2015-02-24, 00:41
  #42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Johnson spöade Reza i 9 fall av 10 2013 också. Men på den givna dagen utnyttjade Madadi allt han hade för att blottlägga Johnson också, så 10an var ett faktum.

Jag är sjukt imponerad utav den press som Johnson hela tiden satte på Barboza, trodde inte att matchen skulle gå som den gick utan att johnson skulle ha mer respekt för honom,blir mycket intresseant att se oddsen på honom nästa gång han fajtas, hållar han som han gör nu och får 2 matcher till i år är han nog top 5 innan årets slut
Citera
2015-02-25, 11:31
  #43
Medlem
Mx_1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fluffarn
Jag är sjukt imponerad utav den press som Johnson hela tiden satte på Barboza, trodde inte att matchen skulle gå som den gick utan att johnson skulle ha mer respekt för honom,blir mycket intresseant att se oddsen på honom nästa gång han fajtas, hållar han som han gör nu och får 2 matcher till i år är han nog top 5 innan årets slut
Johnson steg 6 placeringar på rankingen och återfinns nu precis utanför top 5.
Citera
2015-02-25, 18:27
  #44
Medlem
withnonames avatar
Johnson imponerar stort och fightas oerhört smart.Att hela tiden hålla det avstånd som krävs för att motståndaren inte ska få ut något av sina sparkar påminner mig om Fedor vs Crocop back in the days.Tydligt att Rashad Evans haft en stor inverkan på honom.
__________________
Senast redigerad av withnoname 2015-02-25 kl. 18:30.
Citera
2015-02-25, 21:06
  #45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mx_1337
Johnson steg 6 placeringar på rankingen och återfinns nu precis utanför top 5.

Tycker det är rätt konstigt rankat att man kan komma från rank 12 till rank 5 på 1 match fär att ha slått den med rank 6 , men då lä han finns bland top 3 i slutet av året
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback