Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-18, 18:54
  #1
Medlem
Ikväll klockan 22:00 är debatt där det tydligen kommer bli en liten diskussion mellan KD, V och SD.
Lär säkerligen bli intressant, så vad tror ni?
Kommer det bli en hets debatt mellan Paula Bieler och Rossana Dinamarca gällande Björn Söders uttalanden?

Från SVT:s hemsida (http://www.svt.se/debatt/)
Programledare Kristina Hedberg med gäster från studion i Göteborg. Del 14 av 14. Om kristdemokraternas förslag på minskade invandrarkostnader med Michael Anefur (KD), Rossana Dinamarca (V), Paula Bieler, (SD). Joakim Lamotte, journalist, ska lära sina döttrar "knäcka näsben" för att försvara sig mot våldsamma män. Han debatterar med Ida Östensson, Fatta-föreningen, Svante Tidholm m.fl. Dessutom: Författaren Stig Larsson om särskrivningar och språkligt förfall
Citera
2014-12-18, 18:57
  #2
Medlem
Räckte inte med den stora tråden?

(FB) Diskussion kring SVT - Debatt (sammanfogad /Mod)
Citera
2014-12-18, 19:01
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exxus
Räckte inte med den stora tråden?

(FB) Diskussion kring SVT - Debatt (sammanfogad /Mod)

Well, you know what, you're probably right.
Hittade inte tråden och i frustration skapade jag denna. Jaha, Mod kommer nog att slänga tråden i papperskorgen. Men nu vet jag i alla fall i vilken tråd ni kommer att diskutera debatten i
Citera
2014-12-19, 20:58
  #4
Medlem
Corrans avatar
Lamotte är verkligen en märklig människa...förvånande att han höll på med kampsport...

Mer våld löser tydligen alla problem enligt honom. Som sagt, tyvärr...ger jag inte heller mycket för feministiskt självförsvar, inte vålds delen iaf. Har man chans att "prata" eller liknande så tror jag en kvinna har mycket mer att hämta där än fysisk styrka mot en uppjagad man.

Men hans RÖST. Fått stå ut med hans skit i GP, men nu är nog hans röst de värsta. Va är det för dialekt? Låter ju inte klok

Förvånande att vänsterfolk inte kan svara på frågorna utan svävar iväg i andra frågor?

Edit: Oj, fel fönster/tråd...
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback