Flashback bygger pepparkakshus!
2014-12-18, 15:59
Medlem
Jag mår jätte illa just nu och vet om jag reser mig så kommer jag att kräkas. Nu till saken...Jag tror att jag har emetofobi. Jag vågar inte kräkas! Det är så obehagligt och det värsta som finns att se sin mat komma ut ur munnen som man har ätit.

Jag vet inte varför jag har sån spyfobi. Det blir lättare när man har spytt men ändå så är jag rädd.

Just nu ligger jag på sängen och stirrar rakt upp i taket, har lagt två kuddar som stöd.

Hur länge måste jag ligga så här tills spykänslan går över? Om det ens går över. Jag åt verkligen överdrivet för mycket mat idag...

Hjälp! Hur gör jag?
Citera
2014-12-18, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Jag mår jätte illa just nu och vet om jag reser mig så kommer jag att kräkas. Nu till saken...Jag tror att jag har emetofobi. Jag vågar inte kräkas! Det är så obehagligt och det värsta som finns att se sin mat komma ut ur munnen som man har ätit.

Jag vet inte varför jag har sån spyfobi. Det blir lättare när man har spytt men ändå så är jag rädd.

Just nu ligger jag på sängen och stirrar rakt upp i taket, har lagt två kuddar som stöd.

Hur länge måste jag ligga så här tills spykänslan går över? Om det ens går över. Jag åt verkligen överdrivet för mycket mat idag...

Hjälp! Hur gör jag?

jo jag förstår att du känner så, kan inte påstå att det är så trevligt att få upp det igen. Du kan testa med en yoghurt som balanserar magen. Aktivia eller liknande?
Citera
2014-12-18, 18:25
Medlem
Assquatchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen

Hjälp! Hur gör jag?

Frågar som de flesta... Det är något nytt varje dag. Fascineras fortfarande av hur du blev våldtagen av din "älskade" pojkvän, som du bad sticka, när du sedan skrev ett inlägg om att han var försvunnen och du spoilade för hans familj att han var lagd åt andra hållet och sedan ville du rädda förhållandet, trots att han är otroligt svartsjuk och du tycker det är jobbigt? Bara en allmän fråga, för du kommer med något nytt varje dag. Mitt råd är som tidigare: Sök vård.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in