Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2021-09-22, 08:51
  #85
Medlem
carminaburanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gubbkuk20000
Reddit är en samling för cirkel-jerkande SJWs.
Sjukt att jänkarna blivit så, ändå, iallafall extremt många.
Man undrar, det måste vara automodererat
Citera
2021-09-22, 08:51
  #86
Avstängd
Quackenbushs avatar
Reddit är ett mycket bra forum som till skillnad från incelborgen Flashback även är internationellt. Där får även kvinnor och vänsterröster höras utan att få mordhot och psykotiska PM från galningar. Senast igår kväll fick jag motta hot om att bli huggen med kniv i magen av en labil typ i Covidforumet. Det är inte länge sedan jag fick ett PM med direkta våldtäktshot och anspelningar på antisemitism. Det händer aldrig någonsin på Reddit, trots att jag är mycket aktivare där än här.
Citera
2021-09-23, 08:06
  #87
Moderator
Ruskigbusss avatar
Tråden handlar inte om Flashback. OT raderat.
/Mod
Citera
2021-10-04, 00:04
  #88
Medlem
smoerreboms avatar
Beror ju på vilka forum man är på. Håller man sig till specialintressen är det ju lugnt eftersom alla har samma intresse men för debatt mellan olika åsikter verkar det ju rätt ok.

Det behövdes ju i princip ingenting för att åka 14 dagar på svensk politik men det är ju bara waste of time iaf
. möjligen skulle man vilja anmäla forum där moderaterna är helt godtyckliga för reddit på något sätt men det är nog en återvändsgränd
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback