Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-02-01, 10:05
  #13
Medlem
Alfheims avatar
Borgarbrackor är nu tillbaka efter ett halvårs uppehåll. Den gamla hemsidan har inte uppdaterats på evigheter men avsnitten finns på http://borgarbrackor.libsyn.com/ .

För att vara en borgerlig podcast tycker jag att den är riktigt bra, men eftersom Rebecca Uvell numera är ensam med olika gäster varierar det en hel del mellan programmen.

Något som gör det hela något enformigt är dock att Uvell och hennes samtalspartners håller med varandra till 99%, så det blir sällan några riktigt intressanta diskussioner där olika borgerliga perspektiv bryts mot varandra. Med tanke på den stora klyftan inom borgerligheten om sådant som invandringspolitik och SD-samarbete så vore det mer intressant om hon bjöd in en meningsmotståndare i dessa frågor.

Men i likhet med de flesta andra poddare tycks Uvell trivas bäst med likasinnade gäster som bekräftar hennes egna ståndpunkter. Det blir ju betydligt enklare och trevligare så.
Citera
2017-02-18, 13:54
  #14
Medlem
Rebecca Weidmo Uvell har otroligt sexig röst.
Citera
2017-02-18, 18:36
  #15
Medlem
Run3s avatar
Kul att podden är tillbaka. Dock vet jag inte om jag orkar med att lyssna. Har tröttnat lite på Uvell och hennes tafatta bråkande med vänstern på Twitter. Tycker hon skriver mycket bra blogginlägg, dock orkar jag inte engagera mig så mycket politiskt längre. Aja, får ser om jag ger podden en ny chans.

Citat:
Ursprungligen postat av efterskalvet
Rebecca Weidmo Uvell har otroligt sexig röst.
Sexig vet jag inte. Som en vanlig kvinna, kanske något som en morsa. Har aldrig fått några sensuella associationer när jag lyssnat på podden i alla fall.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback