• 12 169 online
  • 1 193 480 medlemmar
  • 61 829 804 inlägg
  • 4
  • 5
2018-04-16, 23:44
Avstängd
8711s avatar
Väldigt tolerant av toleransens beskyddare!

Citat:
Martin (SD) är inte välkommen i HBTQ-kretsar - Homosexuelle Martin: ”Jag kallas förrädare för att jag ställer upp för SD”

Värnamo kommun. Martin Alvsveden i Dannäs är homosexuell och kandiderar för Sverigedemokraterna i Värnamo kommun i valet i höst.

När det blev känt att han är Sverigedemokrat blev han genast utsatt för attacker från flera personer inom HBTQ-rörelsen.

Citat:
För ett par månader bestämde sig Martin för att engagera sig i politiken för första gången i sitt liv. Han gick med i Sverigedemokraterna i Värnamo och är nummer 11 på SD:s lista i kommunvalet i höst. – Jag gillar deras program för sjukvården, djurhållningen och pensionärerna. SD vill ha ordning och reda.

https://www.vn.se/article/homosexuel...er-upp-for-sd/

Välkommen till Sverigedemokraterna Martin! Hoppas du får många nya sanna vänner!
Senast redigerad av 8711 2018-04-16 kl. 23:48.
Citera
2018-05-08, 01:25
Avstängd
8711s avatar
Citat:
Han är gay och SD:are – utsätts för hat från HBTQ-människor: ”Man är inte beredd att acceptera en annan åsikt”

I höstens val är Martin Alvsveden ett av Sverigedemokraternas nya namn på kommunlistan i Värnamo. Men det är inte alla som är nöjda med det. Alvsveden är gay och berättar att han angripits av flera inom HBTQ-världen för sitt politiska engagemang, något som Värnamo Nyheter var först att berätta om.

Martin Alvsveden står på elfte plats för Sverigedemokraterna i Värnamo kommun och är även med på listan till regionfullmäktige. Han säger att han alltid haft intresse för politik men att det var i samband med att hans pappa blev sjuk som han ”kom ut” som sverigedemokrat.

https://nyheteridag.se/han-ar-gay-oc...n-annan-asikt/
Citera
2018-07-28, 21:26
Avstängd
karlduschs avatar
Vore mer än konstigt att inte släppa in SD när tio procent av bögarna på QX (bögcommunity med över 100 000 medlemmar) röstar på samma parti.
Citera
  • 4
  • 5