Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-01-28, 08:01
  #13
Medlem
zixls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
ok hur menar du ?

man behöver ju inget konto för att ställa en fråga ?

men du kom alltså in på sidan...

vad är cyberghost o hur funkar det ?

o varför funkade det innan med Proxy ip byte, men inte numera ? har dom stäng den möjligheten nyss ?
Nja jag får bara en sida med inlogg och registrering, jag kan då inte ställa någon fråga ännu som jag har sett, samma resultat med vpn som utan så jag antar att jag kommer in på sidan. Cyberghost är ett program för att köra VPN tunnel med som är gratis med vissa begränsningar. Jag har aldrig kört Proxy ip byte så jag har ingen aning om varför det inte fungerar.
Citera
2015-01-28, 22:55
  #14
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zixl
Nja jag får bara en sida med inlogg och registrering, jag kan då inte ställa någon fråga ännu som jag har sett, samma resultat med vpn som utan så jag antar att jag kommer in på sidan. Cyberghost är ett program för att köra VPN tunnel med som är gratis med vissa begränsningar. Jag har aldrig kört Proxy ip byte så jag har ingen aning om varför det inte fungerar.

ok, du måste alltså gå in på nåns ask, för att kunna ställa fråga. Det funkar utan registrering eller inloggning.

testa denna som exempel : http://ask.fm/LineIvarsson

let me know if it works.

ok om det funkar så får du lära mig hur jag fixar med ghost programmet.

ändrar det ens Ip nr ?

för vill ju vara anonym....o annat nr ka visas eller så...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback