Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2015-02-02, 13:28
  #13
Medlem
Mercais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queen-Obscence
Lånar denna tråd och med risk för att låta ytlig så förlåt mig men jag undrar om någon har ett tips på vart man kan festa och möjligtvis stöta på kändisar? Ska till London i februari och tänkte väl prova lite vart annat som man hinner med under lång weekend men skulle vara schysst och se om man kunde komma in på något sådant ställe. Och ja just det allmänt ställen där det hänger folk i åldrarna 20-35 skulle jag gärna ta emot tips på eftersom att jag inte har lust att få 40+are springandes efter mig hela kvällen vilket händer när jag går ut i Stockholm

Vill du se kandisar sa skulle jag satsa pa Chiltern Firehouse, LouLou's eller The Box. Inget av dem vidare latt att komma in pa som tursist dock.
Citera
2015-02-17, 21:06
  #14
Medlem
Queen-Obscences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mercai
Vill du se kandisar sa skulle jag satsa pa Chiltern Firehouse, LouLou's eller The Box. Inget av dem vidare latt att komma in pa som tursist dock.

Tack för svar drar nämligen i natt Det återstår väl att se är inte riktigt den typiska turisten direkt!
Citera
2015-02-19, 20:15
  #15
Medlem
Mercais avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Queen-Obscence
Tack för svar drar nämligen i natt Det återstår väl att se är inte riktigt den typiska turisten direkt!

Du far beratta hur det gick. Drar du till The Box imorgon bjuder Mercai pa en drink.
Citera
2015-02-20, 10:44
  #16
Medlem
ALZIRs avatar
Har googlat runt lite efter klubbar men vänder mig till er här istället..

Klubb/bar som spelar skön hiphop/soul/jazz uppskattas!

Sen vore det sjävlklart roligt med något rave i en industrilokal någonstans
Citera
2015-02-23, 13:38
  #17
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
Har googlat runt lite efter klubbar men vänder mig till er här istället..

Klubb/bar som spelar skön hiphop/soul/jazz uppskattas!

Sen vore det sjävlklart roligt med något rave i en industrilokal någonstans

Jag var på Press i helgen och där tyckte jag att det spelades skön hiphop. Hittar du några promoters som jobbar på klubben så får du gratis inträde och obegränsat med drinkar hela kvällen.

Jag kan dessvärre inte göra en bedömning av klubben då den höga promillehalten i blodet under kvällen gör att jag inte minns så mycket. Många tjejer minns jag att det var i alla fall - minst nittio procent.
Citera
2015-02-23, 21:03
  #18
Medlem
ALZIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Jag var på Press i helgen och där tyckte jag att det spelades skön hiphop. Hittar du några promoters som jobbar på klubben så får du gratis inträde och obegränsat med drinkar hela kvällen.

Jag kan dessvärre inte göra en bedömning av klubben då den höga promillehalten i blodet under kvällen gör att jag inte minns så mycket. Många tjejer minns jag att det var i alla fall - minst nittio procent.

Låter trevligt! Haha inga problem, ska kolla upp denna klubb Vad menar du med promoters?
Citera
2015-02-23, 22:09
  #19
Medlem
norrlandsguldares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
Låter trevligt! Haha inga problem, ska kolla upp denna klubb Vad menar du med promoters?

Det är människor som jobbar för en klubb. Deras arbetsuppgifter går ut på att få fler folk till klubbarna genom att marknadsföra klubben på internet och dylikt. I utbyte får gästerna oftast gratis inträde och gratis drinkar.

Gå med i gruppen LondonSvenskar på Facebook om du vill hitta promoters.
Citera
2015-03-10, 17:56
  #20
Medlem
ALZIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandsguldare
Det är människor som jobbar för en klubb. Deras arbetsuppgifter går ut på att få fler folk till klubbarna genom att marknadsföra klubben på internet och dylikt. I utbyte får gästerna oftast gratis inträde och gratis drinkar.

Gå med i gruppen LondonSvenskar på Facebook om du vill hitta promoters.

Aha ok då hänger jag med! Tackar för tipset ska kika på den gruppen
Citera
2016-08-30, 23:00
  #21
Medlem
Hur är nattklubbar i Angel? Åldersgräns där?
Citera
  • 1
  • 2
Denna tråd visas även på Travel Forum:
http://www.travelforum.se/f2490313

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback