Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-13, 18:37
  #253
Medlem
Fjodorovs avatar
Härligt att moderat-ledaren ignorera det, inte särskilt märkligt eftersom invandringen verkar vara ett ämne som det aldrig någonsin måste ifrågasättas. Helvete, vi har ju snart ett nyval på grund av sjuklöverns psykotiska inställningen till att fylla detta land med invandrare.
Citat:
– Jag tycker vi ska ta vårt ansvar, om vi kan, sedan är det snarare på integrationssidan vi kan bli bättre. För om man väl har kommit hit, då är det klart att man måste kunna komma in i samhället och där har vi inte varit tillräckligt bra, sade hon.

Till alla de moderata kommunalpolitiker som den senaste krävt en minskad invandring för att deras kommuner inte klarar av anstormningen av bidragstagare från tredje världen säger hon att det inte är aktuellt med ett minskat inflöde.

– Vi behöver diskutera integrationen och hur man bättre kan komma i arbete, hur man kan få fram bostäder, hur man kan samarbeta bättre med riks- och kommunalpolitiken, det är jag beredd at diskutera, men vi ska ta vårt ansvar när världen ser ut som den gör, sade hon.
http://www.friatider.se/kinberg-batr...ta-v-rt-ansvar
Citera
2018-09-23, 16:19
  #254
Medlem
irrelevants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relesvansen
Jag e moderat och hoppas att dessa fåntrattar lämnar partiet. Human invandringspolitik är en av de viktigaste moderata värdena och vill de minska invandringen får de gå över till SD. Punkt slut.

Varför ens engagera sig i ett solidariskt och antifascistiskt parti om man inte står upp för öppen flyktingpolitik? Idioter


Det är du som är en idiot som inte ser längre än du kan kissa med din fula moderatsnorre. "Human" invandringspolitik så att ni kan få ert nya trasproletariat att tjäna pengar på? Och att kaozet påverkar främst arbetar- och underklassvenskar negativt märker förstås inte du något av i ditt område. Jävla hycklarsvin är vad du är. Det är du och dina gelikar som förstört Sverige.

Skulle aldrig få för mig att rösta på ett så falskt, hycklande parti. Och nej jag är varken fattig eller lågutbildad.
Citera
2018-09-23, 16:22
  #255
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av relesvansen
Jag e moderat och hoppas att dessa fåntrattar lämnar partiet. Human invandringspolitik är en av de viktigaste moderata värdena och vill de minska invandringen får de gå över till SD. Punkt slut.

Varför ens engagera sig i ett solidariskt och antifascistiskt parti om man inte står upp för öppen flyktingpolitik? Idioter
Varför är du moderat överhuvudtaget när L och C finns?
Du tillhör en minoritet i M, varför inte höra till majoriteten i C eller L?
__________________
Senast redigerad av araka 2018-09-23 kl. 16:24.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback