2014-12-07, 17:54
Bannlyst
Alla som studerar vid SU mår psykiskt dåligt pga ensamhet, den politiska korrektheten som omger SU som ett fis moln.
Det spelar ingen roll om du är snygg som faaan, ingen får knulla på SU för det finns inte bostäder. Skall jag ta hem tjejer till mina föräldrars lägenhet eller?
Vart skall alla studenter på SU bo?

Har man börjat på su så har du inte knullat 5 år senare. FÖR ALLA bor hemma, samt den usla kåren på SU!
Citera
2014-12-07, 17:55
Bannlyst
Bara man ser Tunnelbane skylten "Universitetet" så mår man ju fan dåligt, fan ta Stockholms Universitet! Det är ingen bra plats. Hela SU CAMPUS SUGER!
Citera
2014-12-07, 17:59
Medlem
Inte för att vara sådär, men kan det inte vara dig det är fel på? Vad jag vet så får alla ligga på SU
Citera
2014-12-07, 17:59
Medlem
Hehe, tack för att ni informerar mig om detta skituniversitet, nu kan man tänka om både en och två gånger innan man överväger att studera där
Citera
2014-12-07, 18:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av getugglan
Hehe, tack för att ni informerar mig om detta skituniversitet, nu kan man tänka om både en och två gånger innan man överväger att studera där

HÅLL DIG BORTA FRÅN SU! fyfan för detta äckliga campus!
Citera
2014-12-07, 18:02
Medlem
utan.att.stannas avatar
Kan inte vara så kul för en utsocknes om det är som ni säger?
Citera
2014-12-07, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Kan inte vara så kul för en utsocknes om det är som ni säger?

Oavsett om du är infödd Sthlm eller utsocknes kommer du att må psykiskt dåligt på SU tro mig.
Citera
2014-12-07, 18:11
Medlem
Gäller detta för KTH också?
Citera
2014-12-07, 18:15
Medlem
Nej. KTH har mycket mer aktiva sektioner (NF är väl ok på SU men det ligger på SU-området) + närhet till Valhallavägen. På lunchen kan man springa ned till ett café, restaurangen i biblioteket (kanske stängt pga ombyggnad nu?), sätta sig i sin sektionslokal som är full av folk eller bara stanna och njuta av hur mycket bättre lokalerna är än på SU.
Citera
2014-12-07, 18:19
Medlem
TS: Om SU suger så håller din tråd samma låga nivå. Den består ju bara av att du gnäller vartannat inlägg. Att Stockholm inte är en studentstad är väl ingen nyhet? Du kanske skulle ha valt ett annat universitet.

Citat:
Ursprungligen postat av NeverEverGiveUp
Gäller detta för KTH också?

KTH är inte lika tråkigt som SU men det ligger fortfarande i Stockholm.

Citat:
Ursprungligen postat av Deteriorating
Nej. KTH har mycket mer aktiva sektioner (NF är väl ok på SU men det ligger på SU-området) + närhet till Valhallavägen. På lunchen kan man springa ned till ett café, restaurangen i biblioteket (kanske stängt pga ombyggnad nu?), sätta sig i sin sektionslokal som är full av folk eller bara stanna och njuta av hur mycket bättre lokalerna är än på SU.

Biblioteket är öppet.

Det är sant att lokalerna är bättre på KTH
Citera
2014-12-07, 18:26
Medlem
electricals avatar
KTH har en mycket bättre atmosfär (speciellt under våren och sommaren). SU är deprimerande året runt.
Citera
2014-12-07, 18:42
Medlem
endures avatar
Sedan när rankas ett universitet baserat på sitt studentliv?

Hade rubriken varit "SU:s studentliv suger" hade jag tenderat att hålla med.

Fast även i övrigt är ju inte mycket annat än juristprogrammet särskilt framstående på SU. Sen att de har sådant stort kursutbud är väl bra i sig. Annars är ju SU inte känt som något prestigefullt universitet.

Som tidigare har nämnt, man går dit och man går hem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in