Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-07, 00:32
  #1
Medlem
CpRekas avatar
Hejsan! Har så pass tur att min tjej vill pierca fittan! Vilket jag anser är sjukt hett! Hon vill ha över själv förhuden till klitoris, vad kostar detta kalaset? Gör det ont?

Sen en jävligt lokal fråga, finns det någon studio i Umeå som kan göra detta UTOM Offer (Tjejen tycker att han är ett äckel. Raggade på henne då hon var 13 och pircade tungan. Huva)
Citera
2014-12-07, 00:55
  #2
Medlem
retrospectives avatar
Ca 500kr skulle jag gissa på. Om det gör ont? Inte alls. Testa köra en nål genom kuken.
Citera
2014-12-07, 10:15
  #3
Avstängd
Kanel-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective
Ca 500kr skulle jag gissa på. Om det gör ont? Inte alls. Testa köra en nål genom kuken.
långt ifrån samma sak att dra en piercing i kappan och att sticka en nål genom kuken.

skulle tippa på att det kostar en hundring till.
Citera
2014-12-07, 12:16
  #4
Medlem
retrospectives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanel-Kalle
långt ifrån samma sak att dra en piercing i kappan och att sticka en nål genom kuken.

skulle tippa på att det kostar en hundring till.
Fan vad du kan dina grejer. Har du piercat din fitta?

Det var en litet skämtsam betoning, märkte du väl. Eller du kanske tyckte att det var en fullständig rimlig fråga, om huruvida det gör ont att pierca könet? Svaret är ju att det givetvis gör ont, och att det är helt omöjligt att fastställa ens någorlunda hur ont när det är så individuellt.
Nålen genom kuken var inte ett seriöst förslag, men jag vidhåller att man kan använda det som lös referens när det gäller könspiercings i allmänhet. Som bekant finns det ett antal olika.
Citera
2014-12-07, 12:31
  #5
Avstängd
Kanel-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av retrospective
Fan vad du kan dina grejer. Har du piercat din fitta?

Det var en litet skämtsam betoning, märkte du väl. Eller du kanske tyckte att det var en fullständig rimlig fråga, om huruvida det gör ont att pierca könet? Svaret är ju att det givetvis gör ont, och att det är helt omöjligt att fastställa ens någorlunda hur ont när det är så individuellt.
Nålen genom kuken var inte ett seriöst förslag, men jag vidhåller att man kan använda det som lös referens när det gäller könspiercings i allmänhet. Som bekant finns det ett antal olika.
Om inte du är piercad så har jag inte piercat min fitta.

varför skriver du massa skit om du inte är seriös.
ts ville ha svar på en specifik fråga men du försöker skoja till det.
du är inte rolig, har inte varit rolig, och du kommer heller aldrig att bli rolig.

en fitta och en kuk är helt olika, förutom att det är samma "material" så skiljer de två sig mycket kraftigt.
äpplen och päron.

man piercar inte "fittan" i sig, man piercar nånting som "tillhör" fittan.

du vill bara vara till besvär så tror inte jag bemödar mig att svara dig ytterligare i denna fråga, heller inte någon annan.
Citera
2014-12-08, 08:53
  #6
Medlem
MisterToms avatar
Det är olika vad studios tar i pris, då det är omöjligt att säga.

Ja, det gör ont. Jag har tyvärr ingen koll på studios i Umeå, bara Stockholm.
Citera
2015-03-16, 11:12
  #7
Medlem
Jag har piercat kappan på UmeSkinArt för ca 15 år sedan, kostade kanske 800-900 kr, inkl smycke och nån rengöring. Jag tror det va han ägaren som piercade. Det gick fort, sved till, sen va det över och det läkte snabbt och fint, är jättenöjd.
Citera
2015-03-27, 23:18
  #8
Medlem
Ja, UmeSkinArt tror jag kan vara det bästa valet i Umeå. Har själv varit där några gånger (inte piercat kappan dock) och det har varit bra. Senast jag kollade var de kvar på Haga. Kostar antagligen närmare tusenlappen. Och ja, allt sånt känns ju. Ont är relativt, men det känns såklart.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback