2025-11-04, 10:08
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Har du sett bilderna i GP?

Hon ser ut som en femtiofemårig transa med spritproblem

https://www.gp.se/kultur/little-jind...d-b14691be7254

Just den där bilden var inte så smickrande.
Här är det bättre;

https://youtu.be/hUbC9VKFp_I?si=9AU_sQA9FJAT0Mpt
Citera
2025-11-08, 15:05
Medlem
Ozero.Bratvas avatar
Nu har Jinder i en krönika släppt historien om hur hon och Jonathan Unge blev ett par.

Kort sammanfattning.

Jinder tror att man är ung fram tills man är 50. Men hon har redan börjat skämmas. Millenials har ingen åldersuppfattning tycker hon sig se. Man dricker extremt mycket och festar fastän man är förälder. Det finns inget tryggt att kliva in i, en trygg relation, äga en bostad. Det är bara cosplay, vuxenlivet.

Hon är olycklig singel och plötsligt dyker nysingeln "JANNE" upp i flödet. Hon hittar på en ursäkt för att träffa honom. De dricker var sin hink skinny‑bitch och hamnar kl. 4 på morgonen vid en buske på Gotlandsgatan.

Hon hoppades ingen skulle se dem, för det vore pinsamt.

"Magisk text" skriver Expressen chefredfaktör Karin Olsson på Xitter.

Jaha. Är det så jävla svårt att växa upp?
Citera
2025-11-08, 16:57
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ozero.Bratva
Nu har Jinder i en krönika släppt historien om hur hon och Jonathan Unge blev ett par.

Kort sammanfattning.

Jinder tror att man är ung fram tills man är 50. Men hon har redan börjat skämmas. Millenials har ingen åldersuppfattning tycker hon sig se. Man dricker extremt mycket och festar fastän man är förälder. Det finns inget tryggt att kliva in i, en trygg relation, äga en bostad. Det är bara cosplay, vuxenlivet.

Hon är olycklig singel och plötsligt dyker nysingeln "JANNE" upp i flödet. Hon hittar på en ursäkt för att träffa honom. De dricker var sin hink skinny‑bitch och hamnar kl. 4 på morgonen vid en buske på Gotlandsgatan.

Hon hoppades ingen skulle se dem, för det vore pinsamt.

"Magisk text" skriver Expressen chefredfaktör Karin Olsson på Xitter.

Jaha. Är det så jävla svårt att växa upp?

Har kändisar frikort hos socialtjänsten? Jag tänker att det inte är acceptabelt att knarka och supa sig ned i buskar som mamma till ett litet barn? Jag skiter i företeelsen knarka och supa buske om man inte har ansvar för någon annan än sig själv.
Citera
2025-11-08, 18:05
Medlem
st33rs avatar
Har hon gjort nåt lyft eller liknande som förfulat henne?
Citera
2025-11-09, 02:48
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st33r
Har hon gjort nåt lyft eller liknande som förfulat henne?
Det verkar ju så. Hon var ju inte så värst snygg innan heller, så där lagom fulsnygg.
Citera
2025-11-09, 08:33
Medlem
farlings avatar
Jag förstår inte riktigt varför hon i sin krönika kallar honom "JANNE", när de i veckan gick ut med att de är ett par?
Alla som hänger med vet ju att det är Jonatan Unge som åsyftas, så varför anonymisera i krönikan?
(Som för övrigt var rätt skräpig.)
Citera
2025-11-09, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Jag förstår inte riktigt varför hon i sin krönika kallar honom "JANNE", när de i veckan gick ut med att de är ett par?
Alla som hänger med vet ju att det är Jonatan Unge som åsyftas, så varför anonymisera i krönikan?
(Som för övrigt var rätt skräpig.)
Utöver det undrar man ju också om hon ens vet vad kärlek är, i somras var hon så kär i 20-åringen så hon kände sig nästan sjuk och kunde inte andas…….sen drog han och ett par månader senare är det dags för nästa kille.
Hon kommer bli förvånad när hon inser hur det verkligen känns att vara kär.
Citera
2025-11-09, 11:14
Medlem
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Utöver det undrar man ju också om hon ens vet vad kärlek är, i somras var hon så kär i 20-åringen så hon kände sig nästan sjuk och kunde inte andas…….sen drog han och ett par månader senare är det dags för nästa kille.
Hon kommer bli förvånad när hon inser hur det verkligen känns att vara kär.

Jinder är väl bipolär? Det förklarar mycket i hennes liv. Sådana lever oftast extremt och oerhört intensivt. De är antingen på eller av. De känslostormar om minsta lilla. Idag kallas bipolaritet emotionell personlighetsstörning. Deras liv är antingen himmel eller helvete. Dessutom finns det missbruksproblem i släkten. Vore jag Herr Unge, skulle jag lägga benen på ryggen och dra fortare än kvickt. Han kommer att få ett helvete, inom kort.
Citera
2025-11-09, 11:17
Medlem
st33rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Det verkar ju så. Hon var ju inte så värst snygg innan heller, så där lagom fulsnygg.

Men kan hon ha gjort nåt som får henne se med ”transig” ut. Förstärkt kindbenen?

Eller är det helt enkelt looken hon får när hon får mindre hull i ansiktet. Hon kanske är en av få som blir snyggare då de är fetare
Citera
2025-11-09, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Jag ger relationen tre månader. Att ha relation med en bipolär kvinna är i det närmaste omöjligt.

Syftar du på Jonathan eller Josefin nu?
Citera
2025-11-09, 11:57
Medlem
PiffEllerPuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rostochlok
Syftar du på Jonathan eller Josefin nu?

Menar du att även Unge är bipolär? Annars lär han nog kasta in handduken om senast tre månader, främst pga hennes sjukdom. Det går inte att ha en fungerande och harmonisk relation med en bipolär kvinna, är även mannen svårt självcentrerad blir det än omöjligare. Är båda bipolära, kan det sluta i tragedi.
Citera
2025-11-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PiffEllerPuff
Menar du att även Unge är bipolär? Annars lär han nog kasta in handduken om senast tre månader, främst pga hennes sjukdom. Det går inte att ha en fungerande och harmonisk relation med en bipolär kvinna, är även mannen svårt självcentrerad blir det än omöjligare. Är båda bipolära, kan det sluta i tragedi.

Jag vet inte exakt men han har väl,skallen fullproppad med diagnoser? Missbruk, på gränsen att ha god man osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in