Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-01-30, 09:42
  #13
Avstängd
ilpobres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4V-BI-KV
Kan bara svar för mig själv, men;

1. Du står i vägen för den färdväg jag planerat, och med 30 andra fulla män runt omkring är du troligtvis den jag bedömt som enklast att flytta på.

2. Mina händer har av misstag rört vid din arm, då mina händer är över allt och ingen stans när jag fått i mig en del alkohol.

3. Jag försöker agera intressant och vara lite flörtig, för att i slutändan bli erbjuden en drink, för att sedan dissa dig totalt som helt genomskinlig luft.

4. Jag vill att du ska se på mig när jag ger dig en lavett (det händer faktiskt ).

5. Jag är de facto intresserad av dig, och är ute efter lite kroppslig närhet på ett eller annat sätt.

6. Jag vill faktiskt bara dansa, och du verkar vara en någorlunda soft kille i jämförelse med alla andra apor som mer ser ut att ha ett epilepsianfall än att de faktiskt dansar.
Skriver under på att jag är en soft kille. Jag kan dock inte ha blivit exponerad för punkt 1, 2 och 4 då jag inte på något sätt stört tjejen eller hejdat hennes färdplan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback