Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-12-03, 19:37
  #1
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
Min fråga är när ni spelar som bäst. För mig är det nog på natten jag spelar som bäst, man får en kick av att spela på natten och det är mörkt ute så det blir inte en massa öjus som är ivägen för skärmen.
Citera
2014-12-03, 19:44
  #2
Medlem
Scraps avatar
Ingen skillnad om jag inte är nyvaken, trött eller kall om fingrarna. Då är det sak samma om klockan är 12:00 eller 06:00.
Citera
2014-12-03, 19:45
  #3
Medlem
Ranchis avatar
Dagen så jag skolkar varje dag
Citera
2014-12-03, 22:19
  #4
Avstängd
ilpobres avatar
Utan tvekan på natten. Överlag så är det mesta mediarelaterade grejerna mer spännande och roligare på nätterna (natthumor är den bästa humorn).
Citera
2014-12-03, 22:21
  #5
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Natten. Kan fokusera på ett helt annat sätt på natten. Sätter mig verkligen in i det då. Mörkret sluts kring en och kepsen och headsetet åker på. Love it.
Citera
2014-12-03, 23:06
  #6
Medlem
Vem0ths avatar
Vet ej om jag spelar bäst eller om andra helt enkelt gör det(och lyfter på stenen med mitt namn på) på skoltid dvs. kl 10 - 14. Min vinstprocent är betydligt högre här än på andra tider.

Föredrar främst att spela kl 19-22 när man har inga dagsuppgifter kvar att göra.
Citera
2014-12-03, 23:08
  #7
Medlem
MjukisbyxGylfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vem0th
Vet ej om jag spelar bäst eller om andra helt enkelt gör det(och lyfter på stenen med mitt namn på) på skoltid dvs. kl 10 - 14. Min vinstprocent är betydligt högre här än på andra tider.

Föredrar främst att spela kl 19-22 när man har inga dagsuppgifter kvar att göra.
Där sa du något. Det tillför ju också att man kan fokusera bättre att man slipper sitta och tänka på den där förbannade disken eller den där jäkla tvätten som måste göras.
Citera
2015-04-26, 11:09
  #8
Avstängd
Iwannakissrihannas avatar
I natt tänkte jag spela mycket, det var riktigt längesedan jag spenderade en mysig natt framför TV:n.

Ärligt talat så går det inte att spela på dagen längre då det är för ljust på bildskärmen, så natt ska jag spela mycket.

Mass Effect 2, Gears Of War 2 och lite Dead Space kanske.
Citera
2015-04-30, 02:16
  #9
Medlem
Kvällen/natten skulle jag säga. Jag har alltid varit "nocturnal" och även min kreativitet och ambition är som bäst på natten, tyvärr, för då ska man helst sova eftersom man ska upp och jobba relativt ofta. Tills man blir rik författare eller något annat, då skulle man kunna sova på dagen och vara aktivt på natten jämt utan ångest. ;D
Citera
2015-05-01, 10:05
  #10
Medlem
zixls avatar
Natten för min del, mest på helger då jag behövs på jobbet i veckorna. Det är lite lättare då det inte finns en massa måsten att göra som på dagarna.
Citera
2015-05-02, 11:07
  #11
Medlem
Självklart är natten bäst. Finns det någon som på allvar tycker det är bättre att spela på dagen när det är ljust?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback