Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-17, 11:56
  #241
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
stämmer, 75 gram vitargo är standard dosering alltid ihop med slin, ytterligare 100 gram tillgängligt vid behov, dricker endast det jag behöver av det

Ja precis, lyssnar man till dom som "kan" så är 10g carbs per iu i högsta laget. Risken är att bli fet istället, dock kan man ju reglera kolhydratsintaget fram tills träningen och på så sätt räkna på totalintaget per dygn såklart.
Citera
2018-08-17, 11:58
  #242
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fisk123
Det är ett "UG" lab... Säkert importerat från Kina och ompaketerat här/Holland.

Jag råder alla som tänker ge sig in på HGH att endast skjuta sådant som garanterat är uthämtat på svenskt apotek. I nästan samtliga fall är det Genotropin, antingen förfyllda MiniQuick pennor eller tvåkammarsampuller (avsedda för GoQuick injektionspenna) - mig veterligen parallellimporteras inga andra fabrikat av HGH längre.

Det finns tyvärr inga genvägar till de resultat man kan få utav HGH. Det enda jag kan rekommendera ifall man vill komma undan billigare och är villig att läsa på en hel del samt riskera biverkningar, är att kombinera peptider. Exempelvis HGH Fragment 176-191 endast för fettförbränningens skull. Inte heller här finns någon garanti för att det du betalar för faktiskt är vad du får...

Jag har själv brukat både Kina-tillväxt och diverse piratkopior på välkända fabrikat som jag vid tillfället trodde var äkta. Det fick sina konsekvenser och jag har ingen aning om vad det är jag faktiskt injicerat. Gör inte det misstaget. Har du inte råd - vänta.

Ja jag har ju hört skräckhistorien om hcg eller ja ännu värre kortison i vialer folk fått.
Dock funderar jag på hur det är möjligt att det cirkulerar så mkt apoteksuthämtat svenskt just nu, har läkarna fått fnatt?
Citera
2018-08-18, 15:29
  #243
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otten
Ja jag har ju hört skräckhistorien om hcg eller ja ännu värre kortison i vialer folk fått.
Dock funderar jag på hur det är möjligt att det cirkulerar så mkt apoteksuthämtat svenskt just nu, har läkarna fått fnatt?

Vet ett par st som fått falskt Genotropin med signerade apoteksetiketter på som någon förfalskat hemma och skrivit ut med en vanlig Dymo printer...

Det är extremt svårt att veta till 100%. Min källa visar upp recept med Bank-ID, legitimation och vid ett tillfälle sjukjournal. Mer än man kan begära av de allra flesta och absolut inget jag skulle gjort ifall jag bara köpte en penna här och där, men i så stora kvantiteter så tycker jag det är fullt rimligt att begära.
Citera
2018-09-13, 16:05
  #244
Medlem
Efter hur långtid ungefär brukar stickningar och domningar dyka upp när man startat en HGH-kur?
Citera
2018-09-20, 18:18
  #245
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TypisktVastkustskt
Efter hur långtid ungefär brukar stickningar och domningar dyka upp när man startat en HGH-kur?

Första till andra veckan. Vissa får inte denna biverkning alls, det är inte ett kvitto på att växten gör sitt jobb.
Citera
2018-09-30, 20:21
  #246
Medlem
Ranndalls avatar
Tydligen så ökar nikotin HGH. Om det är tillräckligt märkbart för kroppsbyggare och liknande vet jag inte.
Citera
2018-09-30, 23:25
  #247
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ranndall
Tydligen så ökar nikotin HGH. Om det är tillräckligt märkbart för kroppsbyggare och liknande vet jag inte.

Har du någon slags källkritik på citerat eller var det bara något du "hört på stan"?

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-10-01, 14:47
  #248
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Har du någon slags källkritik på citerat eller var det bara något du "hört på stan"?

Mvh,

-Alfred
Kan ingen använda google längre?
länk till sökresultat

"Nicotine from cigarette smoking increases circulating levels of cortisol, growth hormone, and prolactin in male chronic smokers."
__________________
Senast redigerad av Ranndall 2018-10-01 kl. 14:50.
Citera
2018-10-01, 21:34
  #249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ranndall
Kan ingen använda google längre?
länk till sökresultat

"Nicotine from cigarette smoking increases circulating levels of cortisol, growth hormone, and prolactin in male chronic smokers."

Med tanke på ökningen av kortisol och prolaktin lär ökningen av GH inte spela någon som helst roll - vilket jag tror att den heller inte gjort utan påverkan av de andra två hormonerna.
Citera
2018-10-02, 19:03
  #250
Medlem
Någon som vet hur man motverkar trötthet på genotropin.. Ligger på 1iu per dag och det är äkta grejer från apotek då jag var med när det hämtades ut.. Har kört 7 veckor började på en 0.15mg och har höjt till 0.3mg dvs 1iu o känner mig trött hela dagen. Kör 5 dagar on 2 dagar ofta. Vad gör jag åt detta då jag vill komma upp i 3iu per dag. Kör självklart testo till detta?
Citera
2018-10-03, 04:57
  #251
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pruttaren
Någon som vet hur man motverkar trötthet på genotropin.. Ligger på 1iu per dag och det är äkta grejer från apotek då jag var med när det hämtades ut.. Har kört 7 veckor började på en 0.15mg och har höjt till 0.3mg dvs 1iu o känner mig trött hela dagen. Kör 5 dagar on 2 dagar ofta. Vad gör jag åt detta då jag vill komma upp i 3iu per dag. Kör självklart testo till detta?

Måste vara något annat som spökar. Jag blir pigg och fräsch som en mört på GH. Gå till VC och be dom ta ett crp på dig så att du inte har någon skit i kroppen.
Citera
2018-10-03, 10:23
  #252
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Måste vara något annat som spökar. Jag blir pigg och fräsch som en mört på GH. Gå till VC och be dom ta ett crp på dig så att du inte har någon skit i kroppen.

Instämmer. Min sömnkvalitet ökar markant och jag känner mig mer utvilad när jag vaknar under GH-behandling.
Passa på att kolla upp mineral, vitamin och blodstatus också när du ändå tar snabbsänka.

När på dygnet tar du ditt GH Pruttaren?

Mvh,

-Alfred
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback