Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-18, 22:36
  #217
Medlem
CarlXIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torpeden123
vad händer om man tar genotropin och inte tränar
Du blir på bättre humör, sover bättre på nätterna, får mer gjort på dagarna. Tar du det länge får du bättre hud och leder. Kanske prostataförstoring också.
Citera
2018-04-19, 05:48
  #218
Medlem
Pocarisweats avatar
En läkare vill eventuellt sätta mig på HGH då han misstänker att jag har något fel på hypofysen. Vad kan jag förvänta mig? Tar redan exogent testo då kroppen producerar för lite LH + FSH. Kurar alltså inte, utan är en fd idrottsutövare som får Testo E e5d av husläkaren (inte i Sverige bör tilläggas) och nu var jag hos en endokrinolog, som förvisso inte misstänkte någon tumör men att det var kemisk obalans i hypofysen då den inte utsöndrade tillräckligt med vissa hormoner.

Gjorde ett blodprov (typ fyra-fem olika tuber) och skall få en genomfattande bild av samtliga hormoner hypofysen producerar så kommer att få svar inom en vecka vad som eventuellt kan vara orsak till problemet. Han påstod att det kan bero på att jag tagit för mycket smällar i skallen under mina aktiva idrottsår som brottare, men att det också kan vara rent genetiskt något fel.

Frågan är bara hur det kommer att påverka mig? Hur har ni som fått HGH i rent medicinskt syfte reagerat? Vad kan jag förvänta mig? Tack för ev svar. Har koll på testo och liknande saker då jag (läkaren) redan sticker var femte dag och har runt 18pg/dl i fritt testo vilket jag mår rätt OK på.

Bör tilläggas att jag coachar fortfarande, styrkelyfter och i sparrar väl lite då och då när tillfälle bjuds. Samt kost och sömn är inte direkt några bekymmer då jag tävlat på elitnivå och därmed vill påstå att jag har koll på just näringslära och liknande.
Citera
2018-04-19, 22:22
  #219
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pocarisweat
En läkare vill eventuellt sätta mig på HGH då han misstänker att jag har något fel på hypofysen. Vad kan jag förvänta mig? Tar redan exogent testo då kroppen producerar för lite LH + FSH. Kurar alltså inte, utan är en fd idrottsutövare som får Testo E e5d av husläkaren (inte i Sverige bör tilläggas) och nu var jag hos en endokrinolog, som förvisso inte misstänkte någon tumör men att det var kemisk obalans i hypofysen då den inte utsöndrade tillräckligt med vissa hormoner.

Gjorde ett blodprov (typ fyra-fem olika tuber) och skall få en genomfattande bild av samtliga hormoner hypofysen producerar så kommer att få svar inom en vecka vad som eventuellt kan vara orsak till problemet. Han påstod att det kan bero på att jag tagit för mycket smällar i skallen under mina aktiva idrottsår som brottare, men att det också kan vara rent genetiskt något fel.

Frågan är bara hur det kommer att påverka mig? Hur har ni som fått HGH i rent medicinskt syfte reagerat? Vad kan jag förvänta mig? Tack för ev svar. Har koll på testo och liknande saker då jag (läkaren) redan sticker var femte dag och har runt 18pg/dl i fritt testo vilket jag mår rätt OK på.

Bör tilläggas att jag coachar fortfarande, styrkelyfter och i sparrar väl lite då och då när tillfälle bjuds. Samt kost och sömn är inte direkt några bekymmer då jag tävlat på elitnivå och därmed vill påstå att jag har koll på just näringslära och liknande.


ta emot HGH om du inte gör det är du efterbliven... vill du inte använda det kan du sälja skiten snor dyrt eller snor billigt till mig
Citera
2018-04-21, 08:58
  #220
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
ta emot HGH om du inte gör det är du efterbliven... vill du inte använda det kan du sälja skiten snor dyrt eller snor billigt till mig

Bor inte i Sverige men självklart kommer jag att ta emot det om läkaren anser det vara till min fördel. Var lite därför jag undrade vad jag kan förvänta mig utifrån mina medicinska förutsättningar och inte huruvida jag tänkt sälja det snorbilligt eller snordyrt till någon annan haha
Citera
2018-04-21, 13:44
  #221
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pocarisweat
Bor inte i Sverige men självklart kommer jag att ta emot det om läkaren anser det vara till min fördel. Var lite därför jag undrade vad jag kan förvänta mig utifrån mina medicinska förutsättningar och inte huruvida jag tänkt sälja det snorbilligt eller snordyrt till någon annan haha


allt om GH står ju på första sidan, finns inget att tillägga så börja med o läsa den tycker jag ^^
Citera
2018-04-21, 15:07
  #222
Medlem
Pocarisweats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AASsubject101
allt om GH står ju på första sidan, finns inget att tillägga så börja med o läsa den tycker jag ^^

Absolut. En av de bättre (bästa?) guiderna på svenska språket. Var mer kanske ute efter någon som varit i en liknande situation och blivit behandlad med GH och har empiriska erfarenheter om hur de upplevt förändringarna efter att ev blivit satta på denna hormon. Går såklart att läsa bloggar och skit men gillar snacket. Så var mest därför jag undrade.

Blir nästan lite hoppfull att doktorn kommer att sätta mig på GH men är rädd för bieffekter, men är värdena för låga har jag ju egentligen inget val. Gäller ju att leva när man ändå är vid liv. Största skräcken är väl eventuella hjärt/blodproblem samt att börja likna Andre The Giant, även om det sistnämnda kanske är mer en fobi än reell risk haha.
Citera
2018-04-28, 03:10
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LotN
hahaha snacka om öppen försäljning oxå, är inte det ett stort regelbrott?

På tal om gh, fyfan för o sticka skiten varje dag, har inte hunnit sticka min skit idag, nu lär jag ju krympa ihop


det är det säkert men det får ju den andre användaren stå för

haha så är det, utan GH är du alltid katabol samma utan tren
Citera
2018-05-01, 14:53
  #224
Medlem
Får väl ta tag i det igen och börja skjuta mer strukturerat.
Citera
2018-07-21, 10:33
  #225
Medlem
Försöker få klarhet i om jag ska sätta morgon lr kväll? Är 26 år gammal, är en vältränad och frisk individ, nästan i min prime.
Citera
2018-07-21, 21:38
  #226
Avstängd
Gustav2adolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonKilluminati
Försöker få klarhet i om jag ska sätta morgon lr kväll? Är 26 år gammal, är en vältränad och frisk individ, nästan i min prime.

på morgon 20 min innan frukost.
Sen om man ska vara optimal ska de fördelas flera ggr under dagen.
Själv kör jag bara morgon
Citera
2018-07-29, 12:47
  #227
Medlem
Hej!
Min pappa och även flickvän har artros i bl.a. knät.
Tjejen testade en omgång med Somatropin 36iu fördelat på en månad och hon tyckte det hjälpte, hon har dåligt med brosk i knäna, hon tog ungefär 3iu varannan dag.

Nån som har erfarenhet den tidigare med artros rehab och HGH.

Vilken dos, hur ofta och hur lång tid bör hon använda HGH? Hon är 56 år, hon tar även väldigt låg dos testo ungefär 12mg EW/EoW.

Vänliga hälsningar.
Citera
2018-08-06, 22:50
  #228
Medlem
Hej!

Jag misstänker att jag fått fejk hgh av min coach. Jag litar(de) på vederbörande och trodde det var rent, men nja, inte sett ngr direkta effekter. Vederbörande får utskrivet hgh men säljer inte den just...utan simplexxen som ja förstår är fake, efter att ha sett massa bilder på samma förpackning som jag har. Är det så jävla illa att denna coach säljer skit till klienter enbart för att tjäna cash? Jag har hört i periferin att coachn branschen kan vara lite...oseriös..? Att dom bara tjänar pengar på dig utan att faktiskt göra det man betalar för, ta sig till scenen..Helt OT kom jag på🙈
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback