Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-18, 00:42
  #205
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClassicU
Jag kan få tag på HGH men är inte duktig på äkta e.t.c . Det jag mest är intresserad utav känner ni till märket Soma strong hgh ? Priser och land säger inte mycket . Har läst att det ska vara 50 kr /iu om det ska vara äkta .så snälla svara bara om ni har testat soma strong eller vet att det är äkta . Tack på förhand .
Ok verkar som ingen känner till det . Men märket imperial ?
Citera
2018-03-18, 07:41
  #206
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Hej, ledsen men det är fake, jag ser det direkt!

Hej Leif . Jag har försökt skicka ett pm till dig angående om råd men kan inte , tydligen måste jag posta minst 50 inlägg och bla bla bla för att kunna göra det . Finns det något annat sätt att kunna kommunicera med dig i en rum ostörd . Tack på förhand
Citera
2018-03-18, 10:09
  #207
Medlem
Hej är det någon som vet om biotropin är riktiga grejer eller är det bara scam?
Kommer från lifetech lab.
Inte hittad något om att det skulle vara scam.
https://www.google.se/amp/s/www.cnbc...p/id/100641197
Eller är det genotropin man ska leta efter?
Citera
2018-03-21, 00:11
  #208
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ClassicU
Hej Leif . Jag har försökt skicka ett pm till dig angående om råd men kan inte , tydligen måste jag posta minst 50 inlägg och bla bla bla för att kunna göra det . Finns det något annat sätt att kunna kommunicera med dig i en rum ostörd . Tack på förhand

Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Hej är det någon som vet om biotropin är riktiga grejer eller är det bara scam?
Kommer från lifetech lab.
Inte hittad något om att det skulle vara scam.
https://www.google.se/amp/s/www.cnbc...p/id/100641197
Eller är det genotropin man ska leta efter?

Ingen idé att ni letar någon utav er. I alla fall ingen idé att leta verifikation på era prylar av någon här. Ett labb är vad ni skall vända er till.
Nej man kan inte verifiera äkthet genom pris. Det var det dummaste jag hört.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-22, 12:46
  #209
Medlem
mrsnowmans avatar
Instämmer, är lönlöst leta verifieringar.

Och vad gäller Pris så kan priset aldrig verifiera äktheten på någonting. Däremot kan priset verifiera att någonting är oäkta.
Citera
2018-03-26, 12:09
  #210
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -KarlAlfred
Ingen idé att ni letar någon utav er. I alla fall ingen idé att leta verifikation på era prylar av någon här. Ett labb är vad ni skall vända er till.
Nej man kan inte verifiera äkthet genom pris. Det var det dummaste jag hört.

Mvh,

-Alfred
Hur funkar det då? Säg att jag köper hem hgh hur tar jag kontakt med något labb för att verifiera det? Finns det ingen risk att de kollar upp en?
Citera
2018-03-26, 14:28
  #211
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Hur funkar det då? Säg att jag köper hem hgh hur tar jag kontakt med något labb för att verifiera det? Finns det ingen risk att de kollar upp en?

Du köper hem --> injicerar --> mäter IGF serumvärde via ett labb, alltså köp IGF-prov på Werlabs och lämna blod för analys.

Det är ju som du förstår långtifrån optimalt att försöka verifiera GH på det här viset men tyvärr det enda att få en tydligen indikation om innehåll på.
Personligen stoppar jag extreeeeeeeemt sällan saker i kroppen som jag inte har järnkoll på vad det är.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-03-30, 23:56
  #212
Medlem
Ni som får det utskrivet av läkare, jag antar att det är dom som skriver hur många iu som får hämtas ut per tillfälle?

Och ni som lyckats övertala om att få ta 4-6iu om dagen, alltså 124-186 iu i månaden, får ni snea blickar när ni hämtar ut så många pennor?

Funkar högkostnadsskyddet som vanligt?
Citera
2018-04-01, 10:38
  #213
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dagsattbliren
Ni som får det utskrivet av läkare, jag antar att det är dom som skriver hur många iu som får hämtas ut per tillfälle?

Och ni som lyckats övertala om att få ta 4-6iu om dagen, alltså 124-186 iu i månaden, får ni snea blickar när ni hämtar ut så många pennor?

Funkar högkostnadsskyddet som vanligt?

Jag vet inte vilken läkare som skulle skriva ut 4-6iu om dagen, vet inte om du vet hur det funkar men levern klarar i regel inte av att utsöndra mer IGF efter ungefär 6iu GH per dygn.
Hur som helst så funkar det inte riktigt så som du verkar tro. Man får en behandlingsplan med rekommenderad dos, man hämtar ut sina pennor och följer behandlingsschema.
Du får ex antal uttag per period som skall matcha den behandlingsåtgång som gäller. Men om du råkar ha sönder, "glömma på landet" eller annat så får du givetvis göra nya uttag. Så länge man inte sätter i system att hämta ut för tio tusentals kronor i veckan så kommer man sällan få några snea blickar eller utredningar.
Alltså, får du en dos om 2-3 iu utskrivet så kan du lätt få upp den till 3-4iu per dag genom att "råka ha sönder" eller "råkade låta ligga i solen" osv.
Sen finns det väl fler tillvägagångssätt men detta är ju ett inte alltför ovanligt vis att dryga ut kassan eller kuren på.
Högkostnadsskyddet gäller givetvis GH.

Mvh,

-Alfred
Citera
2018-04-01, 21:01
  #214
Medlem
Okej. Jag får nebido utskrivet.. Men målet är ju att få till det så man får växt utskrivet, därav att jag frågar.
Säg att man får 3iu per dag..lagligt, men vill upp till 4...då saknas 31 iu...
Även om man bestämmer sig att köra 5on 2 off fattas det lite... Varje månad.
Köper ni det på "svarta marknaden" då eller?
För man kan ju inte glömma bort varje månad.
Citera
2018-04-02, 10:56
  #215
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dagsattbliren
Okej. Jag får nebido utskrivet.. Men målet är ju att få till det så man får växt utskrivet, därav att jag frågar.
Säg att man får 3iu per dag..lagligt, men vill upp till 4...då saknas 31 iu...
Även om man bestämmer sig att köra 5on 2 off fattas det lite... Varje månad.
Köper ni det på "svarta marknaden" då eller?
För man kan ju inte glömma bort varje månad.


du kan ju ha råkat lämnat hela lagret framme i värmen och i solen?

eller så hittade din ''nya sambo'' massa sprutor och vätska och trodde du knarkade som fan så hon slängde alltihopa.. jag spinner bara vidare på vad karl-alfred sa att du får ju komma med en trovärdig historia
Citera
2018-04-18, 04:55
  #216
Medlem
vad händer om man tar genotropin och inte tränar
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback