Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-05, 20:10
  #181
Medlem
RobRoyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av helofin
Hur kan en sådan person sitta i riksdagen?

Jasså, för V. Okej. Då förstår man.

Inte konstigt Sverige går åt helvete just nu. Det blir inte bättre än de politiker som styr.

Citat:
Ursprungligen postat av pauleisen
Snecker har en ovanligt låg nivå på sin retorik när hon talar i riksdagen. Tittar på henne just nu på SVT och det är som att se och höra en sjundeklassare som skall hålla sitt första strukturerade tal inför sin klass. Konstigt med tanke på all träning hon har fått i just Riksdagen och på vägen dit.

Hon bevisar onekligen en trend. Politiker kan i dagsläget vara det enda yrke som inte baseras på kompetens.
Citera
2017-06-05, 20:29
  #182
Medlem
PenetreraMeras avatar
Vad har hänt för att det skulle gå så illa för henne? Besvärlig uppväxt? Hur ser hennes familjesituation ut?
Citera
2017-06-17, 20:38
  #183
Medlem
Idag talade Linda i en manifestation mot utvisningar av afghaner i Norrköping. Denna kvinna med brinnande angagemang för sina medmänniskor. Därför kände jag för att dela med mig av en liten real life incident som kanske på många sätt speglar den värd vi lever i och våran samtid och hyckleriet som pågår över våra huvuden.

Vi går tillbaka till den omtummlande dagen då en jihadist körde över civila längst drottningatan i Stockholm.
Jag personligen var inte överaskad över dådet eftersom ja redan i 8e klass på första halvan av 90-talet hamnat i en debbat mot min i övrigt utmärkta samhällslärare när jag trodde att terrorattacker som skedde i mellanöstern även skulle nå hit om inflödet med människor ifrån regionen ökade och att målet skulle vara vanliga svenskar just enbart för dom var svenskar och icke muslimer. Han min lärare var som dom flesta orsaksverkanblind enligt västerländskt tänk ansåg att attacker skedde enbart pga fattigdom,Israel etc ja lyfte att jag trodde det var secundära anledningar utan att drivkraften bakom egentligen är religös idelogi. Men en idelogi som basuneras ut olika beroende på tidpunkt och styrkeförhållanden.

Så tillbaks till STHLMS attacken jag följde den med största intresse ,bestörtning och uppgivenhet självklart all form av nyhetsrapporteringen på alla möjliga svenska och internationella mediekanaler och flashback under hela eftermidagen.

På bussen hem från jobbet sitter jag med min mobil och uppdaterar hela tiden händelseförloppet för dom senaste flashen det är fortfarande full action i Sthlm och mycket rörigt då helhetsbilden av skedet är långt ifrån klaragt.
På bussen sitter en brokig skara människor men stämmningen är lite mer tryckt än vanligt o man bortser från strålande glada kvinnor i av somalisk börd och ett fåtal WT folk som diskuterar dokusåpor och falukorv.

Nu till det intressanta vid resecentrum kommer Linda på bussen. Strålande glad och med ett vänligt leende. Inget fel med det hon kanske försöker hålla en fin och vänlig fasad offentlig person som hon är. Linda sätter sig direkt ner med mobilen i högsta hugg på ett säte så jag ser hennes telefon. Nu iaktagelsen, resan vi gör tar med lite ombyggnationer och stopp på vägen ca 5 minuter. Under denna tid arbetas det frenetiskt med hennes mobil , facebook, instagrambilder på glada människor som visar upp sig själva far upp och ner på displayen. Ja hoppar av bussen och inser att en riksdagspolitiker mitt i infernot som pågick samtidigt i STHLM inte en gång uppdaterade sig om situationen utan satt glatt och delade ut likes på parmiddags och selfiefotton.

Så summan av kardemumman. Dont belive the hype ,politikerna i dom traditionella partierna är karriärspersoner, man nischar sig hittar en roll och många fall agerar nyttiga idioter av anledningen att man är narsissiter och tjänar stora pengar utan någon vidare spetskommpitens.

Det är Sverige idag å ena sidan en arbetare som drar in surt tjänade pengar och är uppriktigt oroad för barnen i detta lands framtid och uppdaterar mig om händelseförloppet och är nedstämd över vad som händer med landet. Å andra sidan en rikspolitiker som inte tvekar att dra en hijab över huvudet och posera efter en falskanmälan av en vilsen konvertit. Å andra sidan anser att terror eftermiddagen var en bra dag för förströelser på sociala medier och glatt humör.
En bra bild över sprickan i dagens Sverige mellan makten och det folk dom låtsas företräda.
__________________
Senast redigerad av Largeone 2017-06-17 kl. 20:41.
Citera
2017-06-17, 20:40
  #184
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Hon bevisar onekligen en trend. Politiker kan i dagsläget vara det enda yrke som inte baseras på kompetens.

eller normalintelligens. man kan hålla på med kriminalitet och bli politiker.
Citera
2017-06-17, 22:45
  #185
Avstängd
jonnajo88s avatar
Den där apan är ett svin. Hon lyckades inte ens bli nummer ett i Norrköping, där vann en fet gammal kommunisthagga över henne. Hon är en narcissist, hon är ointelligent (0,3 på högskoleprovet), det diskvalificerar inte henne för VPK givetvis. Men hon kommer aldrig få en högre position än nu, men det räcker långt. Synd för oss på högersidan. Sådana som IQ-fiskmås-Linda ger oss fler röster.
Citera
2017-06-22, 12:45
  #186
Medlem
Sqrbankens avatar
Sökt mig till denna tråd enbart för att jag är så förundrad över kvinnans direkta inkompetens och uppenbart låga IQ. Jag har genom att slängt getögat till bland inläggen noterat att jag inte är ensam.

Min diagnos på henne är narcissistisk psykopat. Framförallt ordet psykopat fars lättvindigt med idag. Jag menar fullbordad medicinsk psykopat.

Snecker? Jungfrunamn eller ingift? Låter adligt. Känslan är popkommunist under en tämligen framdukad uppväxt.
__________________
Senast redigerad av Sqrbanken 2017-06-22 kl. 12:48.
Citera
2017-07-11, 16:50
  #187
Medlem
Jag har förstått att hon arbetat på sommaren när riksdagen är stängd och tar ut föräldraledighet när det "arbetas" i riksdagen.

Någon som har koll på vilka perioder detta skett. Vem är hon tillsammans med? 0,3 på högskoleprovet
är ju väldigt dåligt. Men då hon utnyttjar systemet till max så kan hon ju inte vara så dum?

Någon som har information om detta fynd som skattebetalarna blir utnyttjad av?
Citera
2017-07-11, 17:46
  #188
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otto48
Jag har förstått att hon arbetat på sommaren när riksdagen är stängd och tar ut föräldraledighet när det "arbetas" i riksdagen.

Någon som har koll på vilka perioder detta skett. Vem är hon tillsammans med? 0,3 på högskoleprovet
är ju väldigt dåligt. Men då hon utnyttjar systemet till max så kan hon ju inte vara så dum?

Någon som har information om detta fynd som skattebetalarna blir utnyttjad av?
Det skedde sommaren 2015 och tas upp i tråden, leta dig bakåt.
Citera
2017-10-25, 00:18
  #189
Medlem
OliverCromwells avatar
Nu ska någon ha skickat henne en dick-pic.

Förresten så förstår jag inte varför SVT kände behovet av att illustrera en dick-pic i en mobiltelefon. Som om folk inte vet vad det är.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/so...ickad-till-sig
Citera
2017-12-06, 10:36
  #190
Medlem
Månsans avatar
Kollar på riksdagsdebatten just nu. Linda är riktigt het, antagligen riksdagens snyggaste ledamot. Nästan ofattbart enfaldig, hennes imbecilla svada tycks aldrig ta slut. Visste man inte bättre kunde man tro att det handlar om någon sorts satir över blåsta vänsterpolitiker. Men sexig och snygg är hon som sagt.
Citera
2018-08-31, 19:33
  #191
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Månsan
Kollar på riksdagsdebatten just nu. Linda är riktigt het, antagligen riksdagens snyggaste ledamot. Nästan ofattbart enfaldig, hennes imbecilla svada tycks aldrig ta slut. Visste man inte bättre kunde man tro att det handlar om någon sorts satir över blåsta vänsterpolitiker. Men sexig och snygg är hon som sagt.


Hon är väl inte direkt korkad heller men har en översittarattiyd och ser ner på alla hon debatterar mot. Ser väl det varken som positivt eller negativt. Får lite psykopatvibbar. Men känns fräsch ändå
Citera
2019-03-12, 15:37
  #192
Medlem
skitpuddings avatar
Linda Westerlund Sneckers fysionomi

Muslimkramaren Linda Westerlund Snecker gillar som bekant håriga araber som våldtar unga yazidiska flickor. Skulle ni ha kunnat ana er till hennes människovidriga åsikter bara genom att studera hennes fysionomi. Vad tycker ni att hennes fysionomi säger om henne? Själv hittar jag följande:

Självgodhet:

https://www.vansterpartiet.se/app/up...60-700x700.jpg

Inbilskhet:

https://encrypted-tbn0.gstatic.com/i...XJwCVXvE_tA44l

Fanatism:

https://img8.ntm.eu/om/public/img/53...222&scale=both

Ännu mer självgodhet:

https://cdn03.nyheter24.se/cd75e6ef0...on-2%20(1).jpg

Har jag rätt eller har jag rätt? Vad hittar ni?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback