Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-23, 16:23
  #181
Medlem
Man mår inte bra av att äta sådan här mat varje dag. Det går bra någon gång i veckan. Det blir svårt att orka med dagen och det lägger sig på magen.
Citera
2018-09-23, 18:58
  #182
Medlem
Brunbeverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Vilket skitsnack... Några gillar nutella, några inte. Att du ens argumenterar emot det. Lägg ner

Ja att någon ens argumenterar på ett diskussionsforum där syftet är att man brukar göra det, vilken skandal!
Citera
2018-09-23, 19:28
  #183
Medlem
Kill bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brunbevern
Ja att någon ens argumenterar på ett diskussionsforum där syftet är att man brukar göra det, vilken skandal!

Så du argumenterar för sakens skull. Snyggt. Gå och haka på ”jorden är platt” idioterna istället.
Citera
2018-09-23, 19:30
  #184
Medlem
Brunbeverns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kill bill
Så du argumenterar för sakens skull. Snyggt. Gå och haka på ”jorden är platt” idioterna istället.

Argumenterar för att utbilda vilsna människor som dig som uppenbarligen behöver det. Ha en bra dag.
Citera
2018-09-23, 20:39
  #185
Medlem
johanjosefssons avatar
Kul att den här tråden fortfarande är vid liv! När jag startade den hade Nutella precis blivit en "grej" och helt plötsligt skulle alla ungjävlar i hela Sverige äta Nutella, trots att det måste vara det mest vidriga, onyttiga och idiotiska som introducerats i Sverige.

Jag visste direkt när jag startade tråden att alla skitnödiga jävla WT-föräldrar skulle gå bananas och och börja tjafsa i den här tråden. Istället för att lyssna på mina goda råd och skärpa till sig som förälder, är det mycket lättare att tjafsa tillbaka och gnälla på att jag upplyser ett viktigt problem. Typiskt föräldrar som aldrig borde blivit föräldrar i första taget.

Jag står fast vid min ståndpunkt. Föräldrar som matar sina ungjävlar med Nutella borde inte ha varit föräldrar från första början och jag hatar er, tycker ni är äckliga, fula, feta och borde ser över er själva.

Riktiga föräldrar vill inte ha ihjäl sina barn vid frukostbordet, enbart för att det är "inne".
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback