Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-12-11, 23:15
  #85
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Hur fasen fick du det till jobbar bättre? Din tolkningsförmåga är inte av denna värld måste jag säga.
De låter sig inte störas av random snackpåsar utan gör sitt jobb och går hem. De går inte omkring och känner efter om de mår bra eller inte heller. De hinner med mer, pga bättre fokus på uppgifterna.
Citera
2018-12-11, 23:31
  #86
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
De låter sig inte störas av random snackpåsar utan gör sitt jobb och går hem. De går inte omkring och känner efter om de mår bra eller inte heller. De hinner med mer, pga bättre fokus på uppgifterna.

Gäller detta alla män överallt menar du? Tycker inte jag mig ha sett nämligen.
Citera
2018-12-12, 10:53
  #87
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Gäller detta alla män överallt menar du? Tycker inte jag mig ha sett nämligen.
Självklart inte.
Detta gäller de grå massorna som ingen ser eller hör. De som står i sitt hörn med sin öl och låter bli att tilltala varenda kvinna de attraheras av i väntan på ett "organiskt" och lämpligt tillfälle att ens tilltala henne. "Chicken George" och "Muskel-Kurt" och Creepy-Karl" går fram direkt och frågar tio kvinnor ganska rakt ut för de spelar på oddsen att senast den elfte gillar lockropen.
De vill inte bli metooade, så de går hem ensamma kväll efter kväll och när de gjort det några gånger inser de hur meningslöst spelet är och skaffar konton på datingsidor, där de ser samma fenomen fungera, men också de kvinnor som utnyttjar detta för att gynna sig själva på alla sätt som finns. Från nya bröst till lägenhet i innerstan.
Eller bara en extra sträng fri kola.
Citera
2018-12-14, 02:11
  #88
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Sant förvisso. Dock är män ofta sämre på att bemöta människor i behov av vård, generellt. Dock får man kanske anta att de som utbildar sig till ssk har ett visst intresse för mänskliga möten.
Inte min erfarenhet. Tvärtom faktiskt. De män som väljer vårdyrken är i många fall lämpligare än många kvinnor som tycks hata sitt yrkesval och inte gör annat än gnäller om usla löner och för dåliga avtal.
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback