När jag fick det , så börja det på kvällen med magkatarr smärta mitten av magen, samma värk hela natten svagt malande värk men jag kände direkt att detta inte var ngt som var rätt,åkte in till akuten på morgonen och gjorde massa tester, blodprover påvisade en tendens till infektion i kroppen, men inget som peka direkt på blindtarm även då 2 av 4 läkare/kirurger trodde det, åkte hem men efter ca 3 timmar valde jag och lägga in mig
Efter ytterligare 12 timmar börja smärtan flytta sig mot sidan efter 15 timmar hade jag sådan smärta att jag inte visste vad jag skulle göra, då kom en kirurg in och rita på
Magen och sa jag skulle sprita mig jag kunde inte ens typ gå ännu mindre tvätta benen

är även rädd för att bli sövd och drog ut på allt i det längsta men sedan gixa jag inte mera och sket i om jag skulle avlida under narkos bara jag blev av med smärtan.
Min blindtarm sprack just före operationen
Så jag fick ligga kvar i 4 dagar med feta antibiotika sprutor var 8 timma i blodet.
Och dagen/na efter var det en annan smärta som kom,den alla vet om som gjort denna operetaionen värken som strålar ut i axlarna fy fan vilken olidlig smärta....och buksmärtorna vid det sista vid varje kissrunda i ca 1 månad, eller smärtan i magmuskelaturen när man suttit och skall resa sig, men nu 5 månader senare är jag fullt återställd, men tog 3 månader innan jag kände mig som vanlig i muskelaturen osv.
Men det som gäller är dra inte ut på det åk in direkt, detta är farliga saker och brister det som i mitt fall så blir det mer komplicerat..