2015-10-13, 10:40
Medlem
Haha alltså jag älskar Emelie, så jävla omedvetet rolig hela tiden.

-Den som är svartmålad är fan Jennifer, så lägg av!

Någon annan som skrattade?
Senast redigerad av Bajstaja 2015-10-13 kl. 10:45.
2015-10-13, 11:29
Medlem
FyrTjugos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajstaja
Haha alltså jag älskar Emelie, så jävla omedvetet rolig hela tiden.

-Den som är svartmålad är fan Jennifer, så lägg av!

Någon annan som skrattade?

Jag dog fan av garv!!!

Tänkte verkligen också på om det var någon annan som uppfattade det haha!
2015-10-13, 12:33
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajstaja
Haha alltså jag älskar Emelie

öööööö?? Driver du med mig? Vet du hur blåst hon är.
Hennes IQ är typ 0.. nu pratar vi om en riktigt dum människa. Nästan efterbliven.
Senast redigerad av kanelipulla 2015-10-13 kl. 12:36.
2015-10-13, 12:43
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
öööööö?? Driver du med mig? Vet du hur blåst hon är.
Hennes IQ är typ 0.. nu pratar vi om en riktigt dum människa. Nästan efterbliven.

håller med hon verkar bara korkad och varför måste PH kalla in henne bikten när hon är packad?

surt diddi kastade ut fel tvilling.
2015-10-13, 15:50
Medlem
PingPongZongs avatar
Jag fattar inte att dom inte fattar att Joe Rovik ska vara med. Skulle ju bli oförglömlig succé.
2015-10-13, 16:23
Medlem
Inte är väl inte Emelie så pantad som att döma av hennes kommentarer? Känns som att hon njuter av att spela dum framför kamerorna och övriga deltagare. Enda sättet hon kan få uppmärksamhet och lite tv-tid.
2015-10-13, 16:52
Bannlyst
Samirs senaste inlägg om kändisskapet och hur han har blivit bemött av random tjejer innan medverkandet i PH och efteråt har fått mig bli frusterad samt lite deppigt. Just pga det han nämner att mega snygga tjejer som går fram till honom efter PH och går ner i knän och ber honom att följa med hem eller till hans hotellrum men samma tjej skulle ha dissat honom om han själv gick fram ifamm om han inte var med i PH.

Varför måste man ha varit med i TV eller PH för att få ligga och tjejer jaga en? Finns det nån logisk förklaring?
2015-10-13, 17:00
Medlem
Doodis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Eller sociopat.. nåt allvarligt fel är det på han jaa.

Vad menar du att han gör som skulle kunna klassa honom som sociopat?

F.ö. används inget av uttrycken, sociopat eller psykopat, inom den svenska psykiatrin. Man använder antisocial personlighetsstörning. Det är i princip bara i USA man använder sociopat, och även där är diagnosen väldigt ifrågasatt.

Däremot så skulle jag inte bli förvånad om Adrian skulle kunna klassas som narcissist. Men det går givetvis inte ställa någon diagnos på hur någon framställs i TV.

Jag följer PH2015 mest av allt för att jag ser fram emot ögonblicket då Adrian åker ut. Det ska bli väldigt roligt att se hur det går till och hur han reagerar på att bli utspelad.

Nya tjejen.. Svårt att finna orden för henne. Hon ser ut som en smutsig porrskådis som pundar för mycket och har opererat sönder sig. Hur hon kan tro att hon ens skulle vara i närheten av "Sveriges snyggaste tjej" är för mig en gåta. Hon är utan tvekan under medel, enligt mig. Diddi är faktiskt snyggare, även fast hon har en avtändande kropp och personlighet. Dessutom verkar hon vara osedvanligt korkad, till och med värre än Emelie. För att välja Adrian, när alla andra i gruppen vill ha ut honom, var det dummaste beslut någon tagit hittills i årets PH. Dom kanske blir ett starkt par, men så fort Adrian åker ut så är hon ensam, och eftersom alla andra vill ha ut honom så är det ju "bound to happen". Det är tydligt att dom senaste tjejerna som kommit in tänker med bäret, för att använda den feminina varianten av "tänka med kuken".

Btw! Kan vi ta ett enhälligt beslut att i tråden benämna Adrian som Macaulay Culkin med tanke på hur lika dom är? Jag tänker från och med nu göra det, då det känns för generöst att kalla en sån liten wannabe-alfa-hane vid sitt riktiga namn.
2015-10-13, 18:15
Medlem
Toblerone4lifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toni.bang
Varför måste man ha varit med i TV eller PH för att få ligga och tjejer jaga en? Finns det nån logisk förklaring?

Asså det är inte så konstigt.
Killen är snygg, rolig och "känd".
Klart det finns många tjejer som tycker detta är super kul och tänder på honom.

Dem är precis som dig, dom vill ha den "mega snygga" killen.
Skillnaden är väll att dom är i samma klass som honom och därför faktiskt har en chans på honom.

Jag vet vad du menar, men man får vänja sig med detta liv så länge man inte "lyckas" snart.
Senast redigerad av Toblerone4life 2015-10-13 kl. 18:23.
2015-10-13, 19:26
Medlem
NiccoJs avatar
Men Samir är i mina ögon en snygg kille, Adrian får ju fett på sylen hela tiden men ser ut som en tattare.

Men vad hände under täcket egentligen o varför pratas det inte om det i programmet ?
2015-10-13, 19:44
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Men Samir är i mina ögon en snygg kille, Adrian får ju fett på sylen hela tiden men ser ut som en tattare.

Men vad hände under täcket egentligen o varför pratas det inte om det i programmet ?

Visst ser Samir i grunden bra ut men han är otroligt korkad. Sättet han pratar på ger en på en gång vibben "vilsen lillebror". Sedan är hans stil riktigt gräslig och sliskig. Men det är förståligt att småtjejerna är förtjusta i honom, de är på ungefär samma nivå.

Adrian är inte ful. Kanske lite smal men har bra ansiktsstruktur, jättefina ögon och en spännande frisyr när den väl syns. Framförallt har han en offensiv utmanande personlighet och han vet precis vad han ska säga för att få folk dit han vill. Sedan gör göteborgskan att han kan misstas för mer sympatisk än han är. Han är den där småsviniga killen som glider genom livet på charm och manipulation.
2015-10-13, 20:00
Medlem
HeligKossas avatar
Vem tycker ni har varit vassast dom senaste åren på Paradise Hotel? Jag lägger min röst på Jeppe (han som släppte kulan) Adrian och Smail

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in