Citat:
Ursprungligen postat av
kanelipulla
Eller sociopat.. nåt allvarligt fel är det på han jaa.
Vad menar du att han gör som skulle kunna klassa honom som sociopat?
F.ö. används inget av uttrycken, sociopat eller psykopat, inom den svenska psykiatrin. Man använder antisocial personlighetsstörning. Det är i princip bara i USA man använder sociopat, och även där är diagnosen väldigt ifrågasatt.
Däremot så skulle jag inte bli förvånad om Adrian skulle kunna klassas som narcissist. Men det går givetvis inte ställa någon diagnos på hur någon framställs i TV.
Jag följer PH2015 mest av allt för att jag ser fram emot ögonblicket då Adrian åker ut. Det ska bli väldigt roligt att se hur det går till och hur han reagerar på att bli utspelad.
Nya tjejen.. Svårt att finna orden för henne. Hon ser ut som en smutsig porrskådis som pundar för mycket och har opererat sönder sig. Hur hon kan tro att hon ens skulle vara i närheten av "Sveriges snyggaste tjej" är för mig en gåta. Hon är utan tvekan under medel, enligt mig. Diddi är faktiskt snyggare, även fast hon har en avtändande kropp och personlighet. Dessutom verkar hon vara osedvanligt korkad, till och med värre än Emelie. För att välja Adrian, när alla andra i gruppen vill ha ut honom, var det dummaste beslut någon tagit hittills i årets PH. Dom kanske blir ett starkt par, men så fort Adrian åker ut så är hon ensam, och eftersom alla andra vill ha ut honom så är det ju "bound to happen". Det är tydligt att dom senaste tjejerna som kommit in tänker med bäret, för att använda den feminina varianten av "tänka med kuken".
Btw! Kan vi ta ett enhälligt beslut att i tråden benämna Adrian som Macaulay Culkin med tanke på hur lika dom är? Jag tänker från och med nu göra det, då det känns för generöst att kalla en sån liten wannabe-alfa-hane vid sitt riktiga namn.