Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-11-25, 10:40
  #1
Medlem
Hej, som titeln lyder, vad brukar ni blanda tjack med, om ens något?

Låt höra!
Citera
2014-11-25, 10:47
  #2
Medlem
vanilljs avatar
Jag har aldrig blandat förutom med alkohol..

Skulle dock vara jävligt intressant att höra ifrån någon som testat att blanda med MDMA (ändast) och höra om resultatet
Citera
2014-11-25, 10:52
  #3
Medlem
Sabrenights avatar
Jag har inte blandat tjack med heroin däremot kokain med heroin (speedball) och det är verkligen extremt skönt, så jag tror nog att det är samma med amfetamin - att heroin är det bästa man kan blanda med.
Citera
2014-11-25, 11:18
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vanillj
Jag har aldrig blandat förutom med alkohol..

Skulle dock vara jävligt intressant att höra ifrån någon som testat att blanda med MDMA (ändast) och höra om resultatet


Tror detta är vanligt, då mdma-tabletter eller ecstasy eller vad man nu vill kalla det oftast är utblandat med tjack. En polare testade en tablett som innehöll tjack, dock kan det inte ha varit så mycket då han kunde sova 8 timmar senare. Han tyckte om upplevelsen hur som helst.
__________________
Senast redigerad av Neriliah 2014-11-25 kl. 12:08.
Citera
2014-11-25, 12:20
  #5
Medlem
Tjack+E är inte vidare speciellt, man känner inte att e:n slår utan man märker bara plötsligt att man är e:ad, bättre med bara E då så man får den härliga "stigningen". Personligen brukar jag gilla att äta weed med tjack, slapp då alla besvärliga bieffekter av tjacket som tex. tjackballe, muskelspänningar, inte kunna äta etc. Som tur har man slutat punda, fast just idag har jag en djävulsk lust att ta några linor.

E = ren mdma i detta fall...
__________________
Senast redigerad av pwettson 2014-11-25 kl. 12:27.
Citera
2014-11-25, 14:06
  #6
Medlem
Brukar blanda det med benso, tycker nästan att det blir ett skönare rus då man slipper alla hemska biverkningar man kan få.
Citera
2014-11-25, 16:14
  #7
Medlem
AshbergSerDigs avatar
2-3mg xanor och ett g bra tjack är en bra helkäll från 15-06.

Tar bort alla bieffekter, hjälper till att ge ett avslappnat rus med tjackets välmående, samt välmåendet från benson. En bit banan på det är inte heller fel.
Citera
2018-08-17, 13:07
  #8
Medlem
Nkpgisits avatar
en 0.5a dos och en 0.5-1mg subutex i samma lösning tycker jag är väldigt behagligt.

Även dos och ännu mer dos är en bra blandning.
Citera
2018-08-17, 13:59
  #9
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
en 0.5a dos och en 0.5-1mg subutex i samma lösning tycker jag är väldigt behagligt.

Även dos och ännu mer dos är en bra blandning.


Tjack + låg dos valium - när du ska på dejt
Tjack + ghb - när du ska ut på krogen
Tjack + ketamin (i samma lösning) - När du är hemma med vänner
Tjack + Subutex - När du är själv
Tjack + Röka + en näve imovane - När du är inne på 4e dygnet och tänker busa med grannarna
Citera
2018-08-17, 14:04
  #10
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrokemi
Tjack + låg dos valium - när du ska på dejt
Tjack + ghb - när du ska ut på krogen
Tjack + ketamin (i samma lösning) - När du är hemma med vänner
Tjack + Subutex - När du är själv
Tjack + Röka + en näve imovane - När du är inne på 4e dygnet och tänker busa med grannarna
ska jag träffa en tjej som inte vet vad jag sysslar med då är det en liten mindre panna på en 0.2-0.3 bara för att orka lyssna på allt tjat.

Men ja amfetamin + benso är ju extremt vanligt men käkar bara några benso om jag kör 5+ dygn för att stilla mig.
Citera
2018-08-17, 14:09
  #11
Medlem
Pyrokemis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nkpgisit
ska jag träffa en tjej som inte vet vad jag sysslar med då är det en liten mindre panna på en 0.2-0.3 bara för att orka lyssna på allt tjat.

Men ja amfetamin + benso är ju extremt vanligt men käkar bara några benso om jag kör 5+ dygn för att stilla mig.

När man vart igång nära en vecka, tjacket är slut o man stått de senaste 17 timmarna bakom pelargonierna och spejjat ut på vinbärsbuskarna och kommer på att man har något mg xanor liggandes. Kan vara en av de bästa känslorna som finns. All ångest rinner av en som vatten på en gås.
Citera
2018-08-17, 14:33
  #12
Medlem
Nkpgisits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyrokemi
När man vart igång nära en vecka, tjacket är slut o man stått de senaste 17 timmarna bakom pelargonierna och spejjat ut på vinbärsbuskarna och kommer på att man har något mg xanor liggandes. Kan vara en av de bästa känslorna som finns. All ångest rinner av en som vatten på en gås.
Haha så sant men jag har inga problem att somna då. Har slagit i mig så pass att jag kan bara gå och lägga mig och sussa som ett litet barn.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback