Citat:
Ursprungligen postat av
RosaBananer
Tog typ 15 lergigan comp för ett tag sen, mina vanliga är slut sen länge men hittade dessa hos en plolare. Frågade så snällt och fick 2 burkar. Fick världens hjärtklappningar och kände att fan nu dör jag. Skrev ihop ett litet hejdå brev till nära och kära som bestod av typ " det va inte meningen att dö men så blev det nu kanske, älskar er"
Nu skriver jag här iallafall så jag dog inte. Hade extremt hög puls ca 150slag/min som sakta men säkert var normal lagom tills dagen efter. Va uppe och höll igång hela dagen men va typ hög (aldrig varit hög så vet inte hur det känns egentligen, men detta va en extremt skumm känsla). Blev yr ibland och allt små snurrade på något konstigt sätt. Hade nästan ont i bröstet av att pulsen slog så hårt och snabbt. Som sagt, svårt att förklara känslan. Trodde iallafall att jag skulle dö när som helst och det va en jävligt skön känsla. Kan man dö av att ta så många legigan? eller får man bara ett rus och sen är allt över utan faror?
Funderar på att ta en iallafall likastor dos till om inte större, om så bara för att utmana ödet. Vad har ni för erfarenheter av detta?
Det viktigaste är att jag inte kan få några långsiktiga fel som typ att jag överlever men får leva i en rullstol eller på sjukhus i resten av mitt liv. Antingen vill jag dö eller repa mig iallfall rellativt snabbt
JA man kan dö!
Jag fick ett KRAFTIGT krampanfall som höll på i en evighet.
TILL Akuten, sen inlagd flera dagar.
Absolut Livsfarligt och det som medicinen skulle vara hjälp för, att sova, ja det hade kunnat bli för alltid.
Läkare skrev ut skiten för att andra mediciner är beroendeframkallande och sen är det den här "snälla" medicinen som skickar mig till akuten.
Ont i kroppen och en söndertuggad tunga.
INTE OK.