2005-09-16, 00:26
Medlem
Ledarens avatar
Någon här på flashback kanske?

http://www.aftonbladet.se/vss/noje/s...699111,00.html
Citera
2005-09-16, 00:29
insomnias avatar
Snarare någon deltagare, men sen kan man aldrig veta ifall ngn FB:are har deltagit i Idol.. Så man vet aldrig.
Citera
2005-09-16, 01:02
Medlem
I själva verket var det ju någon figur som drabbades av höghöjdssjuka när hon var på semester, inte någon som överföll henne för hon sagt taskigheter i Idol, som Aftonbladet vill få en tro.
Citera
2005-09-16, 01:52
Medlem
Sedan man föddes har man hört att man ska ta det man läser med en nypa salt. Tusen år har passerat och jag måste säga att fb lärt mig att verkligen ta orden dit de hör hemma.
Rubriken lät läsaren förstå att människa blev överfallen på väg hem... eh, efter gårdagens program!?

Men så var det ju inte... förståss...
Citera
2007-02-16, 22:12
Medlem
qtboys avatar
Kirsti Thomita

Hon sa i Aftonbladet för ett tag sen att hon hade skitsnygga bröst! Såg ni "Så skall det låta" i kväll... kan bara hålla med där.. riktigt nice!
Någon som har ngt smaskigt skvaller där?
Citera
2007-02-16, 22:20
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Tyvärr inget skvaller att komma med. Jag stör mig på henne, snacka om jobbig människa.

Jag vet iofs att hon är gift med en japan som heter Takeji Tomita som ska vara mycket duktig i Aikido. Har dock aldrig sett de tillsammans. Hon verkar vilja hålla sitt privatliv privat.
Citera
2007-02-16, 22:51
Medlem
Dr.Roberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qtboy
Hon sa i Aftonbladet för ett tag sen att hon hade skitsnygga bröst! Såg ni "Så skall det låta" i kväll... kan bara hålla med där.. riktigt nice!
Någon som har ngt smaskigt skvaller där?

inget skvaller men dom såg mycket aptitliga ut ja
Citera
2007-02-16, 22:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reggie Hamond
Tyvärr inget skvaller att komma med. Jag stör mig på henne, snacka om jobbig människa.

Jag vet iofs att hon är gift med en japan som heter Takeji Tomita som ska vara mycket duktig i Aikido. Har dock aldrig sett de tillsammans. Hon verkar vilja hålla sitt privatliv privat.

Ja men japanen är väl närmare 70 bast om jag inte minns fel...
Citera
2007-02-16, 22:59
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Kisthi Tomita bröt ihop i tårar

Kishti Tomita nära bli anfallen

Vem är kvinnliga programledaren i full action på sexklubb?
Citera
2007-02-16, 23:06
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
Ja men japanen är väl närmare 70 bast om jag inte minns fel...

Närmare 70??? Det hade jag ingen aning om. Hur gammal är Kishti föresten?
Citera
2007-02-16, 23:12
Bannlyst
70 var kanske att överdriva en aning inser jag nu men han är född i februari 1942 och hon är född i november 1963.
Citera
2007-02-16, 23:25
Medlem
Reggie Hamonds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klevis
70 var kanske att överdriva en aning inser jag nu men han är född i februari 1942 och hon är född i november 1963.

OK, han är alltså 65 så du var inte så långt ifrån Hur som helst, trots att jag stör mig på henne skulle det vara roligt att höra lite skvaller om henne. Det finns säkert en hel del.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in