Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-11-21, 11:27
  #1
Medlem
Opilus5500s avatar
Nytt arpg spel som ser helt galet snyggt ut, och piskar blizzard diablo3 på fingrarna =)..

Självklart är inte grafiken de viktigaste utan gameplay.. Hoppas dem lyckats även där och att klasser och items är rätt balanserade. Utvecklarna satsar på beta test under våren 2015. och jag hoppas på lång sådan, så spelet blir så bra som möjligt till release. Jag kan nog säga redan nu att jag lär köpa ändå! De såg för frestande ut.

Trailer - ingame play..
https://www.youtube.com/watch?v=LL5zGvsmSM0
Citera
2014-11-21, 13:58
  #2
Moderator
^Eazs avatar
Kollade in det och ja, det ser djävligt snyggt ut. Men, det kommer vara F2P vilket oroar mig lite.

Det brukar betyda P2W eller en ren djävla grindfest.

Den här typen av spel ser jag hellre som betalande versioner.

http://www.lazygamer.net/video/prepa...ts-your-tears/


Citat:
.....

The game’s website is entirely in Korean, so I can’t give you any more details. We don’t even know if the game will make it to the West. But with those visuals, I might even be willing to overlook the fact that it will be a free-to-play grindfest – did you see those cherry blossoms?

And thus, the tears. Why must such gorgeous games be ruined by being free to play, or having ridiculous DLC, or being broken at launch, or any other thing that makes us all cry? Why can’t we just have awesome games that we can love from day one until forever? Excuse me while I go get some tissues.
Citera
2014-11-23, 13:42
  #3
Medlem
Euripidess avatar
Spelet är alldeles för asiatiskt för min smak. Snyggt är det dock.
Citera
2014-11-23, 14:39
  #4
Medlem
Emols avatar
finns spelet att köpa/ladda ner någonstans?
Citera
2014-11-24, 13:01
  #5
Medlem
Opilus5500s avatar
Efter kollat mer på de så känns effekterna alldeles för mycket och de blir för mycket konsoll för min smak.. De snyggt de här spelet på alla sätt vis, men items med enorma svärd känns lite fjantigt..
Citera
2014-12-13, 11:46
  #6
Medlem
Opilus5500s avatar
En ny Lost Ark film kommit, (https://www.youtube.com/watch?v=MAmn4x2r-O8) och nu får man se ingame, på olika klasserna, spells, och crafting, och questline.. De är så vackert spel och vilken detaljrikedom och mysfaktor är gånger 1000 =) jag tar nog tillbaks de jag sagt om spelet förut, om att de skullle bli konsollaktigt. Dem har ju tonat dirverse saker =)..

Jag tycker verkligen de här kommer piska blizzard diablo3 fingrarna =))..
__________________
Senast redigerad av Opilus5500 2014-12-13 kl. 11:55.
Citera
2018-11-01, 17:20
  #7
Avstängd
Release på onsdag i KR. Jag är på plats, spelet är nedladdat och har ett aktivt konto som fungerar, perfekt. FAN VAD JAG SER FRAM EMOT ONSDAG !
Citera
2018-11-09, 07:11
  #8
Avstängd
Helt klart Diablo 4. Fan vad jag vill att det kommer en global release nu direkt.
Citera
2018-11-14, 07:24
  #9
Avstängd
Kan inte sluta spela, alldeles för bra. Diablo 4 är helt komplett, tyvärr så skickar dom ut reverifies, så dina konton blir låsta, så folk förlorar all progress och måste starta om med ett nytt konto, som tur så behövde jag inte köpa ett nytt utan fick konto från en Koreansk viewer på min stream, skönt!

Men alla borde testa detta, helt klart. Att vänta flertalet år innan det når en western release, nonono.
Citera
2018-11-14, 10:18
  #10
Medlem
Qusimotos avatar
finns/kommer det till ps4?
Citera
2018-11-14, 14:23
  #11
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Prixm
Kan inte sluta spela, alldeles för bra. Diablo 4 är helt komplett, tyvärr så skickar dom ut reverifies, så dina konton blir låsta, så folk förlorar all progress och måste starta om med ett nytt konto, som tur så behövde jag inte köpa ett nytt utan fick konto från en Koreansk viewer på min stream, skönt!

Men alla borde testa detta, helt klart. Att vänta flertalet år innan det når en western release, nonono.

Låter ju som att man verkligen INTE borde testa det i dagsläget om man kan bli av med sitt konto. Finns det engelsk översättning än?

Var det inte du som hypade skitspelet Bless Online runt släpp, förresten? Kan man lita på ditt omdöme?
__________________
Senast redigerad av Korder 2018-11-14 kl. 14:25.
Citera
2018-11-15, 06:48
  #12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
finns/kommer det till ps4?

Nej, det är PC only.

Citat:
Ursprungligen postat av Korder
Låter ju som att man verkligen INTE borde testa det i dagsläget om man kan bli av med sitt konto. Finns det engelsk översättning än?

Var det inte du som hypade skitspelet Bless Online runt släpp, förresten? Kan man lita på ditt omdöme?

Nej, det borde man inte om man är rädd för sitt konto/progress och pengar, det är en risk.
Finns ingen engelsk översättning nej, spelet har varit ute i 8 dagar, förvänta dig inte en patch som är klar förrän om 6 månader eller så, det kommer en del av den idag kl 10:00, 20% klar är den engelska patchen.

Det var jag det, och att Bless blev skit i EU/NA var inget jag kunde predicta, det var ett hemskt fiasko.
Jag spelade sönder Bless på KR/JP där allt fungerade utmärkt, inga konstigheter. Det var den globala publishern som förstörde allt för våran release, med dåliga servrar, extremt mycket buggar och ingen content released från start. Något jag omöjligen kunde ha vetat innan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback