Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-03-17, 20:17
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ola Håkansson erkänner att han fantiserar om skadade barn:



http://www.hd.se/familj/2005/03/23/o...60-ar-24-mars/

Hur kan man vara så pass sadistisk att man "drömmer" om att få sätta plåster på skadade barn, och sedan SKRATTA åt det???? Ofattbart!
Hur kan man feltolka detta..??
Han menar naturligtvis att han är barnkär.Alltså inte på ett snuskigt sätt.

Förövrigt står det att han var uppväxt i Sollentuna..Men stämmer väl inte.??..Eller..
Citera
2016-03-18, 01:17
  #50
Medlem
Handeldvapens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ola Håkansson erkänner att han fantiserar om skadade barn:



http://www.hd.se/familj/2005/03/23/o...60-ar-24-mars/

Hur kan man vara så pass sadistisk att man "drömmer" om att få sätta plåster på skadade barn, och sedan SKRATTA åt det???? Ofattbart!

Citat:
Ursprungligen postat av Blah blah Blah
Hur kan man feltolka detta..??
Han menar naturligtvis att han är barnkär.Alltså inte på ett snuskigt sätt.
Man kan bara feltolka detta om man är en synnerligen sjuk stalker...typ som Sonny Crockett.
Det finns inget intressant att skvallra om och då söker man maniskt efter halmstrån.
Citera
2016-03-18, 01:31
  #51
Medlem
StigAllans avatar
Om någon drömmer om att sätta plåster på små barn?
Vad är detta för individ?
Ingen jag skulle ha sett i närheten av mina barn frivilligt!
Citera
2016-03-18, 01:44
  #52
Medlem
adulterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ola Håkansson erkänner att han fantiserar om skadade barn:



http://www.hd.se/familj/2005/03/23/o...60-ar-24-mars/

Hur kan man vara så pass sadistisk att man "drömmer" om att få sätta plåster på skadade barn, och sedan SKRATTA åt det???? Ofattbart!
Väldigt konstigt uttryckt. Allvarligt talat. Vad är det för dröm?
Citera
2016-03-21, 21:08
  #53
Medlem
"— Jag hade en dröm om att bo på landet i ett stort hus och sätta plåster på små barn, skrattar han. "

Är det kanske någon form av kod för invigda? Betyder det egentligen att han gillar att tejpa (med någon form av plåster) för munnen på småbarn innan de skall ner i källaren/bunkern i det ensliga, stora huset på landet?
Citera
2016-03-22, 00:34
  #54
Medlem
Handeldvapens avatar
Jag kan inte för mitt liv begripa hur ni väljer att misstolka OH:s kommentar om barn och plåster.
Tro fan att världen ser ut som den gör.

Han ville skapa en bild av en idyll, där barn leker och kommer hem med skrapsår på benen, typ.
Idioter...
Citera
2016-04-12, 10:59
  #55
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Ola Håkansson säger i en intervju att han är rask med att sätta svenska nykomlingar på plats och att de inte ska mopsa upp sig mot honom.


“Don’t become bigheaded because in two years you could be back in Stockholm living a totally different life.”

http://www.hitquarters.com/index.php...2_32_47-1.html

Ja nog kan man leva ett annat liv alltid, om man ens "lever" då, vill säga, och "Stockholm" kan ju likväl vara bagageluckan på en bil eller en avlägsen lokal i Italien!
Citera
2016-04-12, 12:08
  #56
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Ola Håkansson säger i en intervju att han är rask med att sätta svenska nykomlingar på plats och att de inte ska mopsa upp sig mot honom.

“Don’t become bigheaded because in two years you could be back in Stockholm living a totally different life.”

http://www.hitquarters.com/index.php...2_32_47-1.html

Ja nog kan man leva ett annat liv alltid, om man ens "lever" då, vill säga, och "Stockholm" kan ju likväl vara bagageluckan på en bil eller en avlägsen lokal i Italien!
Sätta på plats? Inte mopsa upp sig?

Inte fullt så rimligt antagande och slutledning, men det hade jag heller inte väntat mig. Jag kan bjuda Flashback på sammanhanget som du plockade stenålderscitatet i din länk ifrån.

I’ve never seen a Swedish act work as hard as A-Teens. They were young when they started, so we have parents and tutors as much involved as possible. We try to make them aware that this won’t go on forever and that they have to be educated. We say to them, “Don’t become bigheaded because in two years you could be back in Stockholm living a totally different life.” With young kids you have a lot of responsibility.

Sedan är intervjun över 14 år gammal, kan tilläggas, men det är kanske vad som krävs för att hålla tråden flytande... lite tips han för 14 år sedan hade till A-Teens. Och inte befinner de sig, nu 14 år senare, i vare sig en bagagelucka eller en avlägsen lokal i Italien.

Vad nu A-Teens och Olas tips till dem för 14 år sedan har med skvaller om personen Ola Håkansson att göra.
Citera
2016-04-27, 16:13
  #57
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emma80
Sätta på plats? Inte mopsa upp sig?

Inte fullt så rimligt antagande och slutledning, men det hade jag heller inte väntat mig. Jag kan bjuda Flashback på sammanhanget som du plockade stenålderscitatet i din länk ifrån.

I’ve never seen a Swedish act work as hard as A-Teens. They were young when they started, so we have parents and tutors as much involved as possible. We try to make them aware that this won’t go on forever and that they have to be educated. We say to them, “Don’t become bigheaded because in two years you could be back in Stockholm living a totally different life.” With young kids you have a lot of responsibility.

Sedan är intervjun över 14 år gammal, kan tilläggas, men det är kanske vad som krävs för att hålla tråden flytande... lite tips han för 14 år sedan hade till A-Teens. Och inte befinner de sig, nu 14 år senare, i vare sig en bagagelucka eller en avlägsen lokal i Italien.

Vad nu A-Teens och Olas tips till dem för 14 år sedan har med skvaller om personen Ola Håkansson att göra.
Jo, men det är ju andemeningen och principen som är detsamma! Det fatkum att han ger sig på barn är ju knappast till hans favör!

BTW: Ställer en relevant fråga till den här tråden här:

(FB) Outa en kändis som gangster och mördare? Gränsen för ärekränkning?
Citera
2016-05-16, 10:25
  #58
Medlem
Sonny Crocketts avatar
Det finns en högst relevant annons ute på tradera just nu. Det gäller ett exemplar av tidningen .SE med en artikel som avhandlar " Ola Håkansson...POJK MÖRDAREN".

http://www.tradera.com/item/341419/2...-pojk-mordaren

På intet sätt en slump, det kan säga! Uppgifterna om hu det låg till förekom alltså i ett tidigt stadium!
Citera
2016-05-16, 10:39
  #59
Medlem
virablatiras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Det finns en högst relevant annons ute på tradera just nu. Det gäller ett exemplar av tidningen .SE med en artikel som avhandlar " Ola Håkansson...POJK MÖRDAREN".

http://www.tradera.com/item/341419/2...-pojk-mordaren

På intet sätt en slump, det kan säga! Uppgifterna om hu det låg till förekom alltså i ett tidigt stadium!
Menar du att Lill-Babs och svenne Hedlund var inblandade också och dom körde över någon med en Saab V4? Varför har du sånt hat mot Ola? Om du sitter inne med så bra bevis tycker jag att du ska gå till polisen eller media istället för att komma med meningslösa anonyma anklagelser. Möjligen kan du fortsätta detta under ämnet konspirationsteorier men skvaller är det inte
Citera
2016-05-16, 11:29
  #60
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sonny Crockett
Det finns en högst relevant annons ute på tradera just nu. Det gäller ett exemplar av tidningen .SE med en artikel som avhandlar " Ola Håkansson...POJK MÖRDAREN".

http://www.tradera.com/item/341419/2...-pojk-mordaren

På intet sätt en slump, det kan säga! Uppgifterna om hu det låg till förekom alltså i ett tidigt stadium!
Citat:
Ursprungligen postat av virablatira
Menar du att Lill-Babs och svenne Hedlund var inblandade också och dom körde över någon med en Saab V4? Varför har du sånt hat mot Ola? Om du sitter inne med så bra bevis tycker jag att du ska gå till polisen eller media istället för att komma med meningslösa anonyma anklagelser. Möjligen kan du fortsätta detta under ämnet konspirationsteorier men skvaller är det inte
Ja, jösses, man häpnar.

Det finns ett stort bildreportage om och med Ola Håkansson i en nästan 50 år gammal tidning. Vilket fantastiskt skvaller. Verkligen.

Lill-Babs Stort Bildreportage..
Svenne Hedlund Hep Stars Stort Bildreportage..
Saab V4 Stor Test..
Ola Håkansson Stort Bildreportage..
Pojk Mördaren Stort Bildreportage
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback