Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2019-05-07, 06:18
  #217
Medlem
JannieKaoss avatar
Tycker personligen att vatten räcker att tvätra prutten me.
Citera
2019-07-01, 12:17
  #218
Medlem
Fick nej att koppla på duschslang vid toaletten av brfen avföring kan sugas tillbaka i färskvatten ledningen och göra alla sjuka i huset. Va gör jag? Går inte med papper massa skit blir kvar. Våtservetter ger utslag efter en tid. Jobbigt att ställa sig i duschen varje gång.
Citera
2019-07-07, 22:21
  #219
Medlem
brianmolkos avatar
Är er diet enorma mängder fett, för matcha flickorna ? SD idealet.
Äter ni fett kanske ni skiter hårt också
Citera
2019-07-07, 22:25
  #220
Medlem
zxcvb45s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaTaDig
Hundkukar? Araber ser ut som håriga rövar över hela huden, och ofta med krokig näsa som påminner om en slibbig kuk.
Barn och tjejer har mustasch som påminner om en gles rövhårs krans.
Ihopvuxna ögonbryn som växer samman med övrig hårighet från röv och rygg...
Jag är hellre ofräsh i röven än har ett ansikte som bara säger röv och kuk.

Jag förstår dock ditt mindervärdeskomplex.


Kan hålla med dig där, ser hellre fresh ut i övrigt än att ha hår över hela kroppen som en arabjävel, sen är dom alltid korta och har liten kuk, vilket gör dom uppkäftiga pga komplexet.
Citera
2023-03-03, 05:37
  #221
Medlem
använd inte handen ... papper sedan vatten. Det har en nackdel, ibland slår vattnet för snabbt så att bitar av avföring flyger iväg någon annanstans.
Citera
2023-03-09, 04:48
  #222
Medlem
Phyllobatess avatar
Trodde att de flesta blötte ned pappret från kranen...
Citera
2023-03-09, 23:14
  #223
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phyllobates
Trodde att de flesta blötte ned pappret från kranen...

Trodde alla hade våtservetter bredvid toapappret
Citera
2023-03-09, 23:58
  #224
Medlem
StigAllans avatar
Araber begriper inte hur något annat folkslag löser sina avlämningar nummer 2.

Dessa halvprimater vill att alla ska gnugga sin, vad är det höger eller vänster hand med en gnutta vatten kring och runt rövahålet och då blir allt hygieniskt och rent!
Tyvärr så är livet inte ur analt så förenklat som en sketen arab tror, det behövs en dusch med passande munstycke för att mitt svenska anus ska bli för mig tillfredsställande rent.
I sämsta fall får jag rentorka med blött papper.

Men den största frågan är den att hur en nysketen arab vet att han med den vidriga avföring han automatiskt erhåller på grund av sitt födointag kan med sin plattskallade ointelligenta hjärna kan känna sin rövhålsteknik överlägsen en civiliserad svensks?

Kom igen nu din vänster eller högerhanstorkare av anus om hur bra den fungerar!
Citera
2023-03-10, 02:07
  #225
Medlem
Phyllobatess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hahawtflol
Trodde alla hade våtservetter bredvid toapappret

Eller det
Citera
2023-03-10, 07:32
  #226
Medlem
Mogaku-sans avatar
Varför inte skaffa en japansk toalett som inte bara spolar med en vattenstråle utan också ackompanjerar en liten musiktrudelutt.

Bidén kan ju ni också tänka på att skaffa om ni nu ska spola rent efter varje toabesök.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback