Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-12-12, 20:38
  #2293
Medlem
199702042s avatar
http://i64.tinypic.com/mr5oxc.jpg
http://i67.tinypic.com/28wfgb6.jpg




Sådär. Ifrån fajerwerkilider!
2 seperata beställningar. Båda tog 3 dagar ifrån beställning till leverans!
Bombashop är så stort så just nu är kundservicen\leveringar och priser generellt sätt bättre hos fajerwerkilider.
Hade vägarna förbi NV-skåne och fick några bilder i hast, roligt att packa upp, mindre roligt att packa ner det.
Massa tp12, 9.8 gram. Enda negativa med fajerwerkilider är att dem inte har större pjäser tex danger p16( 20 gram )

La även till det gamla från somras, ifrån bombashop, hittade tyvärr inte mina cobror och delova rani till bildfesten ( 100g - 50g "smällare")

Letar upp allt till 16\17 dec när jag varit förbi sven. Så blir det en samlad bild på vad ska ni köpa för fyrverkeri tråden.

Nytt för iår för mig är

Titaniim salute.
Smällare som endast finns i 1-3 pack på bilderna
Dem två grejjerna som står till höger på ena bilden i metallhölje( drar i ett snöre så skjuts 4 smällare upp )
Och de flesta bin\humlor etc, mest till camping turer dock

Bombashop, blir nog en beställning mer hos dem, för att få varorna innan nyår skäl man beställa senast 18 dec!

Edit, bilderna följde inte med!
__________________
Senast redigerad av 199702042 2016-12-12 kl. 20:40.
Citera
2016-12-12, 21:03
  #2294
Medlem
Audimans avatar
Najs!

Men när Fan ska du smälla allt!? 😀
Citera
2016-12-12, 21:11
  #2295
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Najs!

Men när Fan ska du smälla allt!? 😀

Du ser alltså bilderna? Jag ser inte ett jota när jag trycker på de ja länka till.

Sista året så tog vi en runda 00:30-04:00 och smällde i princip allt jag köpt roligt som f*n!

Edit, inte med på bilderna men beställde redan i november stubin ifrån smålandskrut ( eller nåt annat ställe, hittar inte mejlet nu ) men iaf kvalitetstestad stubin, så man behåller fingrarna. Så det kommer bli några långa smällkarameller
__________________
Senast redigerad av 199702042 2016-12-12 kl. 21:19.
Citera
2016-12-12, 21:17
  #2296
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 199702042
http://i64.tinypic.com/mr5oxc.jpg
http://i67.tinypic.com/28wfgb6.jpg




Sådär. Ifrån fajerwerkilider!
2 seperata beställningar. Båda tog 3 dagar ifrån beställning till leverans!
Bombashop är så stort så just nu är kundservicen\leveringar och priser generellt sätt bättre hos fajerwerkilider.
Hade vägarna förbi NV-skåne och fick några bilder i hast, roligt att packa upp, mindre roligt att packa ner det.
Massa tp12, 9.8 gram. Enda negativa med fajerwerkilider är att dem inte har större pjäser tex danger p16( 20 gram )

La även till det gamla från somras, ifrån bombashop, hittade tyvärr inte mina cobror och delova rani till bildfesten ( 100g - 50g "smällare")

Letar upp allt till 16\17 dec när jag varit förbi sven. Så blir det en samlad bild på vad ska ni köpa för fyrverkeri tråden.

Nytt för iår för mig är

Titaniim salute.
Smällare som endast finns i 1-3 pack på bilderna
Dem två grejjerna som står till höger på ena bilden i metallhölje( drar i ett snöre så skjuts 4 smällare upp )
Och de flesta bin\humlor etc, mest till camping turer dock

Bombashop, blir nog en beställning mer hos dem, för att få varorna innan nyår skäl man beställa senast 18 dec!

Edit, bilderna följde inte med!

Ser riktigt bra ut Ti tårtorna knallar på bra kan jag säga

Citat:
Ursprungligen postat av Audiman
Najs!

Men när Fan ska du smälla allt!? 😀

Jag brukar dra ut i skogen på nyår runt dan och panga allt från explosive 1 till cobra6
Citera
2016-12-12, 21:20
  #2297
Medlem
PettaXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Ser riktigt bra ut Ti tårtorna knallar på bra kan jag säga



Jag brukar dra ut i skogen på nyår runt dan och panga allt från explosive 1 till cobra6
Same here, brukar bli några timmar på morgonen/förmiddagen sen hem ladda batterierna lite, sen ut igen när det börjar mörkna Och sedan hem igen för att packa och sen dra till nyårsfirandet
Citera
2016-12-12, 21:24
  #2298
Medlem
199702042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NoelFB
Ser riktigt bra ut Ti tårtorna knallar på bra kan jag säga



Jag brukar dra ut i skogen på nyår runt dan och panga allt från explosive 1 till cobra6

Jag hoppas verkligen det om titanium salut! Kanske 4 st ihop med reservstubinen(om det finns?) , 100 skott för priset utav shockwave!

Det är mycket bra idé att dra någon annanstans där man får vara ifred från omgivningarna. Smäller endast ex 1 och pirat 1\2 grams inne i "tätbebyggt" område när det är tillåtet mellan 16-04 här.

Ser fram emot 31!
Citera
2016-12-12, 21:31
  #2299
Medlem
NoelFBs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PettaX
Same here, brukar bli några timmar på morgonen/förmiddagen sen hem ladda batterierna lite, sen ut igen när det börjar mörkna Och sedan hem igen för att packa och sen dra till nyårsfirandet

Japp det bästa och kunna skjuta ostört vilket man ska kunna göra på nyår (konsument fyrverkeri) då alltså men det är knappt man kan göra det.

Minns förra året börja skjuta lite airbomber osv vid 13:00 i mitt kvarter tro fan de 5 min så kom en kärring som sa man var tvungen och vänta till 00:00 då drog man fram sina kommunala föreskrifter utskrivet som klart och tydligt står att man får skjuta från 12:00 - 03:00 Nyårsafton
Citera
2016-12-14, 19:48
  #2300
Medlem
Men hur fasiken fungerar betalningen på fajerwerkilider.pl??
Får de inte att funka iallafall
Citera
2016-12-14, 20:47
  #2301
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Assloover
Men hur fasiken fungerar betalningen på fajerwerkilider.pl??
Får de inte att funka iallafall
Antar att du försöker betala med kort? Då behöver du välja zloty som valuta istället för euro.
Citera
2016-12-14, 21:28
  #2302
Medlem
Ockles avatar
Här kommer en Unboxingvideo med paketet jag fick idag, Självklart är paketet avmaskerat med hur det såg ut från början! ca 3000kr, sedan väntas ett par Cobra 8!

https://www.youtube.com/watch?v=bx3mOaCEFU4
Citera
2016-12-14, 22:27
  #2303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ockle
Här kommer en Unboxingvideo med paketet jag fick idag, Självklart är paketet avmaskerat med hur det såg ut från början! ca 3000kr, sedan väntas ett par Cobra 8!

https://www.youtube.com/watch?v=bx3mOaCEFU4
Vartifrån handlade du? är intresserad av raketerna.
Citera
2016-12-14, 22:36
  #2304
Medlem
NoelFBs avatar
Någon som har koll på hur lång pinnen på New Tornado 1 ska vara?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback