Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 14:51
  #9445
Medlem
pterodactyls avatar
Fick återigen leverans av ksalol av Suits. Fick även ett litet sample på Amnezian, top notch!
2018-03-13, 16:23
  #9446
Medlem
Pantheraduss avatar
Jag skulle vilja slänga in en gröning till Drogpost , som lade ned en massa jobb och hjärta, på "stealthen" (med filt i emballaget, etc), och kommunikation med köparen (mig). Så paketet skulle se "rätt" ut, enligt önskemål. När de hade Imovane, var den helt ok. Jag anser Drogpost grönare som... grönaste gräs. De var bra att ha att göra med, alla är inte så kommunikativa.
__________________
Senast redigerad av Pantheradus 2018-03-13 kl. 17:19.
2018-03-13, 16:31
  #9447
Medlem
Pantheraduss avatar
Ja, vad gör man nu...??
Jag lade en beställning av användare / säljare F********n , d v s Oxikodon , och den användaren / säljaren finns inte längre på FS. (De var ett gäng 60-talister etc... enligt beskrivningen...) Paketet skickades i Lördags, men användaren, försvann igår, liksom dennes meddelande in inkorgen, om bra "stealth".... Har man blivit blåst...? Tack FS !!!
__________________
Senast redigerad av Pantheradus 2018-03-13 kl. 17:27.
2018-03-13, 16:40
  #9448
Medlem
Fishdickss avatar
Slänger en stor tillfällig röding på säljaren UPSEXPRESS.

Verkar väldigt sketchy och är ett par som väntar leverans trots de lovar supersnabb leverans.

Allt annat förutom deras kommer fram.

Känns heller inte seriöst att skriva på sin profil att det är större chans att brevet kommer fram om man inte pratar med dom, även krypterat.

Sedan påstår de att postnord har så dåliga nyheter och att man skall gå in där och titta.
Vadå för dåliga nyheter egentligen?

Länge sen det gick såhär fort ju..

Uppdaterar.
2018-03-13, 18:09
  #9449
Medlem
Lichkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fishdicks
Slänger en stor tillfällig röding på säljaren UPSEXPRESS.

Verkar väldigt sketchy och är ett par som väntar leverans trots de lovar supersnabb leverans.

Allt annat förutom deras kommer fram.

Känns heller inte seriöst att skriva på sin profil att det är större chans att brevet kommer fram om man inte pratar med dom, även krypterat.

Sedan påstår de att postnord har så dåliga nyheter och att man skall gå in där och titta.
Vadå för dåliga nyheter egentligen?

Länge sen det gick såhär fort ju..

Uppdaterar.

Håller med och mitt köp gick till dispyt och fick pengarna direkt utan att få någon info, Konstigt tycker jag. Förväntade mig produkt och inte vänta 6 dagar och sen få pengarna tillbaka rätt av.
2018-03-13, 18:17
  #9450
Medlem
Fishdickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lichking
Håller med och mitt köp gick till dispyt och fick pengarna direkt utan att få någon info, Konstigt tycker jag. Förväntade mig produkt och inte vänta 6 dagar och sen få pengarna tillbaka rätt av.

Intressant.
Fast man inte tjatar om leveransen får man meddelanden ta en kopp te och vänta osv.
Får känslan av att de hoppas på autodeponisläpp av folk som väntar in kanske?

Vad vet jag, men det är väldigt suspekt.
Även deras profil är mycket skum.
Allt annat kommer fram på 1 dag.

Vi får se helt enkelt. Men jag höjer ett varningsfinger för dessa herrar.
__________________
Senast redigerad av Fishdicks 2018-03-13 kl. 18:19.
2018-03-13, 19:45
  #9451
Medlem
Pantheraduss avatar
Hmmm... Är det någon som vet om varför säljare Fr******n blev bortplockad, eller isf frivilligt valde att lämna FS..?
Man undrar ju vad som hänt, då man har beställt. Och om man kan lita på FS efter det här...?
2018-03-13, 20:07
  #9452
Medlem
Spliffmeisters avatar
Supersuppliers tjack, riktigt dunder! Står dock att det är helt torrt men efter 1 timme på elementet så vägde 2 gram helt plötsligt 1,5... Men det som blev kvar. WOW! Laddade pumpen med en halv nolletta och flög iväg. Uppskattar renheten till 80% typ..
2018-03-13, 21:32
  #9453
Medlem
infects avatar
Någon som testat Semi+ Hasch (AA-) och TOPP Gardella Hasch (AAA-), från farmacia, extrem prisskillnad och undrar om Semi+ är värt det? gillade Gardella, icke testat Semi+.

//infect
2018-03-13, 23:11
  #9454
Medlem
80-talists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silentmind
Amfetaminruset är grönare är gräset. Dagen efter det postades låg det på lådan. Good times.

Framtida stammis här!

Jag kan bara hålla med, denna säljare är redan min favorit
2018-03-14, 00:03
  #9455
Medlem
weedsones avatar
Är det någon som heroin värt namnet eller är det lika bra att köpa piller?
2018-03-14, 10:39
  #9456
Medlem
Pantheraduss avatar
Hmmmm.. Vad göra? jag verkar ha blivit blåst av en Fr******son och ej fått paket ännu. Hur inleder man en dispyt med en säljare / användare, när denne inte, sen någon dag, längre finns kvar på FS?
Är det en exit-scam på FS? Finns det chans att få pengar / BTC, tillbaka?

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback