Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2014-12-08, 22:02
  #13
Medlem
För drygt tio år sedan kom det en engångs fitta som heter Miss Softie som man fyllde med varmt vatten och hällde i lite glidmedel. Sedan var det bara att styra in kuken.

http://www.sexsak.se/

Köpte några gånger och var rätt skönt och enl mig skönare än fleshlight. Är det fler som testat?
Citera
2016-05-18, 06:07
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
För drygt tio år sedan kom det en engångs fitta som heter Miss Softie som man fyllde med varmt vatten och hällde i lite glidmedel. Sedan var det bara att styra in kuken.

http://www.sexsak.se/

Köpte några gånger och var rätt skönt och enl mig skönare än fleshlight. Är det fler som testat?

Yes, instämmer! Bättre pris och otroligt likt den "äkta varan"
Citera
2016-07-23, 13:26
  #15
Medlem
Prodelins avatar
Intressant fråga, vad gör de med Fleshlights som kunder returnerar av olika anledningar? jag menar får nån annan kund den?
Citera
2016-07-23, 13:51
  #16
Medlem
En hand borde vara otroligt underskattad, gärna en kvinnas sådan.
Citera
2017-03-20, 21:11
  #17
Medlem
Onan-erarens avatar
Jag snodde en simdyna en gång som jag blåste upp å smörjde med barnolja å pumpade på. Dög rätt bra.
Citera
2017-03-22, 16:38
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KukKluxKlan
Termos mackaroner verkar vara en klassiker :-B

du menar FIF Fitta i fält aka fältfittan.... hmm lumpen bara glada minnen
Citera
2017-04-26, 12:13
  #19
Avstängd
en paj eller en häst. det brukar de göra utomlands.
Citera
2017-06-13, 18:12
  #20
Medlem
jagnickars avatar
Kan rekommendera Tenga eggs, billigt och de har en ganska najs design liksom diskret men väldigt tillfredställande. Nu är jag kvinna men har hört på andra vägar om att de är bra om man säger så...

FInns på sinful!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback