Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 3
  • 4
2015-09-25, 13:40
  #37
Medlem
chots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reactant
Bump!

Jag är nu inne på andra veckan av mikrodosering med LSD. Jag har kört på ca 20ug varannan/tredje vardag och resultaten är underbara! Blev redan första dagen överraskad över hur tydlig effekten ändå var.
Vaga euforiska rysningar, ökad fokus, entusiasm och social förmåga men inte minst bättre humör och många höga skratt.
Jag har dock upplevt ryggont två av försöken . Första gången lätt irriterande men andra gången en rent fruktansvärd verk. På sista tiden har jag haft mycket problem med min rygg pga mycket stillasittande pluggande men aldrig ens i närheten av den då jag har mikrodoserat.
Myten om ryggmärgsvätskan åsido så har jag läst om andra som upplever detta. Då vid rekreationella doser.
Är det någon som likt mig har upplevt detta vid tröskeldos?

För min del så har jag inte varit med om detta vid mikrodosering. Personligen så tror jag att det skulle kunna vara kopplat till att man inte känner av hur mycket kroppen behöver ändra ställning vid mycket stillasittande arbete. Normalt så sker ju detta utan att vi tänker på det men under "påverkan" så kanske man måste vara lite mer uppmärksam på om det känns obekvämt i kroppen. Kan detta ha med saken att göra?
Citera
2015-09-25, 14:01
  #38
Medlem
Reactants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chot
För min del så har jag inte varit med om detta vid mikrodosering. Personligen så tror jag att det skulle kunna vara kopplat till att man inte känner av hur mycket kroppen behöver ändra ställning vid mycket stillasittande arbete. Normalt så sker ju detta utan att vi tänker på det men under "påverkan" så kanske man måste vara lite mer uppmärksam på om det känns obekvämt i kroppen. Kan detta ha med saken att göra?

Jag tror definitivt att det kan ha något med detta att göra. Jag tycker att man under påverkan av en mikrodos får mer kontroll över vad man gör men med detta så måste man dedikera sig mer åt fokusen.
Upplever även detta då jag läser, måste dedikera mig mer för att fokusera men vartenda ord blir så mycket tydligare. Om jag dock läser utan värre intresse så kan jag läsa en hel sida utan att ett enda ord har gått in eller helt enkelt glömma att läsa.
Att man får ökad känsel spelar väl in också.
Citera
2015-11-25, 02:24
  #39
Medlem
Miys avatar
Nu kommer trådens dummaste fråga, men behöver man verkligen ha lsd-lösningen i kylen?

Jag vill prova att microdosera men kan tyvärr inte förvara det i kylskåpet.
Citera
2015-11-25, 12:58
  #40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miy
Nu kommer trådens dummaste fråga, men behöver man verkligen ha lsd-lösningen i kylen?

Jag vill prova att microdosera men kan tyvärr inte förvara det i kylskåpet.
Inte nödvändigtvis kylen men sval förvaring är bäst.
Citera
2015-12-03, 16:46
  #41
Medlem
Dyngraukmans avatar
Hmm mini bump! Det här med ryggont och spänningar har jag också upplevt på lsd, måste säga att det löser man enklast med biotillgängligt magnesium. Upplever inte spänningar på svamp, men lsd kan kroppen bli lite spänd av. Jag tycker visserligen det är bäst då att ta och röra på sig så man blir lite uppvärmd i hela kroppen, så energin får spridning och inte fastnar i olika ställen i kroppen!
Citera
2015-12-09, 14:33
  #42
Medlem
Ugglens avatar
http://motherboard.vice.com/read/a-b...of-microdosing
Hittade detta på Motherboard, finns en del intressant info och tydliga instruktioner.
Citera
2017-11-20, 22:14
  #43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dyngraukman
Hmm mini bump! Det här med ryggont och spänningar har jag också upplevt på lsd, måste säga att det löser man enklast med biotillgängligt magnesium. Upplever inte spänningar på svamp, men lsd kan kroppen bli lite spänd av. Jag tycker visserligen det är bäst då att ta och röra på sig så man blir lite uppvärmd i hela kroppen, så energin får spridning och inte fastnar i olika ställen i kroppen!
Är lite sugen på att också börja, ni som har skrivit i tråden tidigare, kör ni fortfarande miscrodosering. Om ni har slutat, varför?
Citera
  • 3
  • 4

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback