2014-11-13, 17:06
Medlem
Det hela började efter jag hade lirat lite shadows of mordor på datorn med en ps3 kontroll med hjälp av motion joy. Sen när jag stängde av spelet så märkte jag att tagentborder var väldigt konstigt t.ex. så när jag klickade på space så kommer det ut q 4 och r blir refersh etc. Jävligt konstigt så jag installerade allt från windows update och laddade ner razer synapse för att försöka få drivrutiner till tagentbordet.

Efter allt var installerat, så starta jag bara om datorn fast problemet var kvar . sökte runt lite på google jävligt jobbigt med det tagentbordet, hittade ingen lösning. Sen började datorn stänga av sig själv ingen blue screen elr nåt sånt utan bara som när man klickar på stänga av. Sökte sedan igenom hela datorn efter virus men hittade inget.

Jag vettefan vad det är som är felet, första gången detta händer och det hände efter jag använde mig av motion joy, så jag tog bort allting men problemet kvarstår. Om ni vet vad det kan handla om eller har något tips skulle det vara väldigt gött.

Även så startar inte datorn om sig själv när jag inte rör den. Märkte nu att den bara stänger av sig om jag skriver på tagentbordet, verkar inte vara någon speciell knapp utan bara om jag skriver lite, hände ingenting på en timma när jag inte rörde tagentbordet fast den försökte starta om direkt närjag skrev lite.
Senast redigerad av Sagget 2014-11-13 kl. 17:53.
Citera
2014-11-13, 19:54
Medlem
allt löste sig det var tagentbordet som dampade bytte ut det och allt funkar nu perfekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in