Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-30, 22:53
  #157
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Har själv inte haft några problem med sparandet. En av få saker som funkat. På det andra har du testat att göra något annat istället. Något annat uppdrag och sen försöka igen? Har tyvärr inga lösningar på dina problem men sparandet kanske har löst sig av sig själv? Tyvärr är detta något man får vänja sig vid med detta spel. Det är oändligt många tekniska fel, buggar och annan skit.
Ja jag försöker allt möjligt. Sparandet verkar löst sig (peppar peppar) men uppdrag dyker upp och försvinner osv. Vill helst bara spela huvuduppdragen, skiter i olika challenge. Långa laddningstider och buggar. Men kul spel när det fungerar.
Citera
2017-09-03, 04:02
  #158
Medlem
st0ckiss avatar
Försöker hitta sista bosättningen vid namn Sancte Ernesto i provinsen Grande Pastura i Insula Striate, men jag kan fan inte hitta den för allt livet är mig kärt!

Någon som vet exakt var den finns? Har letat på koordinaterna 50.135 42.000 men det finns ingenting där!

Någon som vet exakt och har bild på stället?

Spelar på PS4
Citera
2017-09-03, 13:37
  #159
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Försöker hitta sista bosättningen vid namn Sancte Ernesto i provinsen Grande Pastura i Insula Striate, men jag kan fan inte hitta den för allt livet är mig kärt!

Någon som vet exakt var den finns? Har letat på koordinaterna 50.135 42.000 men det finns ingenting där!

Någon som vet exakt och har bild på stället?

Spelar på PS4
Kommer tyvärr inte ihåg men när jag inte hittade något tog jag ett plan och åkte över. Försök ochså titta på kartan och se vart hus/anläggningar finns. Man kan oftast se små kvadrater där byggnader och annat finns. Dem flesta bosättningar är på sådana platser.
Citera
2017-09-03, 13:41
  #160
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Kommer tyvärr inte ihåg men när jag inte hittade något tog jag ett plan och åkte över. Försök ochså titta på kartan och se vart hus/anläggningar finns. Man kan oftast se små kvadrater där byggnader och annat finns. Dem flesta bosättningar är på sådana platser.
Har letat överallt runt omkring där det ska ligga, enligt olika webbsidor. Men ska prova tipset med flygplan och hoppas det går bättre. Tack!
Citera
2017-09-03, 13:44
  #161
Medlem
asdfghjklzxcvbnms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Har letat överallt runt omkring där det ska ligga, enligt olika webbsidor. Men ska prova tipset med flygplan och hoppas det går bättre. Tack!
Ok kan också vara ett det är under marken någonstans. I någon tunnel eller så som gör att du inte ser det. Hade samma problem ett par gånger.
Citera
2017-09-05, 00:06
  #162
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av asdfghjklzxcvbnm
Ok kan också vara ett det är under marken någonstans. I någon tunnel eller så som gör att du inte ser det. Hade samma problem ett par gånger.
Hittade den! Det var nummer 1 på den här kartan: http://www.camzillasmom.com/just-cau...locations.html
Vetifan varför de andra sidorna sa att det skulle ligga på koordinaterna 200 nånting nånting.
Citera
2017-09-14, 15:06
  #163
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Nu har spelat fungerat klockrent. Har varit riktigt kul. Spelat säkert 40timmar utan att det buggat (PS4)

Riktigt kul att döda några timmar med då och då.
__________________
Senast redigerad av IWannaBeAdored 2017-09-14 kl. 15:09.
Citera
2017-09-14, 15:29
  #164
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nu har spelat fungerat klockrent. Har varit riktigt kul. Spelat säkert 40timmar utan att det buggat (PS4)

Riktigt kul att döda några timmar med då och då.

Finns multiplayer?
Citera
2017-09-14, 17:40
  #165
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Finns multiplayer?
Nej. Finns nån mod till PC som har MP tror jag.

Fick spelet gratis till PS4 när man köpte PS Plus och är väldigt glad över att jag köpte plus för att få det.
Citera
2017-09-14, 17:58
  #166
Medlem
CommonSenses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Nej. Finns nån mod till PC som har MP tror jag.

Fick spelet gratis till PS4 när man köpte PS Plus och är väldigt glad över att jag köpte plus för att få det.

Tänkte just på ps4, såg att det va gratis så jag drog hem det
Citera
2017-09-27, 21:49
  #167
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Har klarat hela kartan och storyn
Gillade spelet som fan. Värt att ladda ner DLC?

Air, land and sea funderar jag på eller om jag bara ska köpa det där man får boost-wingsuit. Den ingår om man köper alla 3 väl? Är det mycket mer att göra med DLC eller är det bara nån timme extra?
Citera
2017-09-28, 16:08
  #168
Medlem
Resanias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IWannaBeAdored
Har klarat hela kartan och storyn
Gillade spelet som fan. Värt att ladda ner DLC?

Air, land and sea funderar jag på eller om jag bara ska köpa det där man får boost-wingsuit. Den ingår om man köper alla 3 väl? Är det mycket mer att göra med DLC eller är det bara nån timme extra?

Är någon timme per dlc, värdet kommer mer om du tycker om att bara dra runt och leka, tyckte air och land dlcna va okej men sea gav inte något direkt kul.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback