Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2015-03-09, 07:11
  #61
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Då ska vi se vad tävlingen i Daytona kan erbjuda för något gott.
Citera
2015-03-14, 15:33
  #62
Medlem
hfyyrs avatar
Ja Dungey har ju verkligen kopplat greppet om serien. Och vad det gäller han körstil så tycker jag att den är ganska tråkig. Den är inte spektakulär, och den bjuder inte in till nån spänningen. Det påminner en del om Stefan Everts körstil. Det ser för säkert ut helt enkelt. Såg en interjuv med Dungey(Behind the Dream), där han själv tyckte att det såg tråkigt ut när han tittade i efterhand på hur han körde. Han är duktig som bara den, men han är ingen Villopoto eller Stewart.

Tråkigt att Roczen har skadat sig. Undra hur länge han blir borta.

Däremot så tycker jag att det är riktigt kul att det går bra Marvin Musquin i 250 klassen. Hoppas verkligen att han tar hem titeln.
Citera
2015-03-21, 17:19
  #63
Medlem
hfyyrs avatar
Har den här tråden dött eller ?
Citera
2015-03-22, 15:34
  #64
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Då ska vi se vad som händer i Detroit och tävling nummer 12.
Citera
2015-03-22, 15:35
  #65
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hfyyr
Däremot så tycker jag att det är riktigt kul att det går bra Marvin Musquin i 250 klassen. Hoppas verkligen att han tar hem titeln.

Överlägsen vinnare. Men jag gillar inte hans körstil riktigt.
Citera
2015-03-22, 17:20
  #66
Medlem
hfyyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Överlägsen vinnare. Men jag gillar inte hans körstil riktigt.
Ok. Själv så tycker jag att han har ganska skön körstil. Mycket roligare att se på än Dungey. Plus att han verkar han ganska ödmjuk personlighet. Hur som helst så är han helt klart en värdig vinnare av titeln.

Btw brukar du kolla tävlingarna på Youtube? Eller väntar du tills Slicknick fått upp det på tpb ?
Citera
2015-03-23, 07:31
  #67
Medlem
chillarmests avatar
Nu vann ju Bogle i senast, men Musquin har det är ganska klart. Dungey har vunnit den här serien sen Atlanta. Han är den ända som aldrig kraschar bort ett race, som Roczen, Tomac och nu senast Canard har gjort. Läst lite vagt att Canard bröt armen. Satan vad grabben skadar sig mycket.
Citera
2015-03-23, 10:50
  #68
Medlem
hfyyrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chillarmest
Nu vann ju Bogle i senast, men Musquin har det är ganska klart. Dungey har vunnit den här serien sen Atlanta. Han är den ända som aldrig kraschar bort ett race, som Roczen, Tomac och nu senast Canard har gjort. Läst lite vagt att Canard bröt armen. Satan vad grabben skadar sig mycket.
Ok, ja jag kan tänka mig att han fick en ordentlig skada. Han ansiktsuttryck sa en hel del. Han såg inte nöjd ut direkt. Och som du säger, han är riktigt otursdrabbad när de kommer till skador. Har han ens lyckats genomföra en hel säsong i den stora klassen.

Läste att Roczen skulle komma tillbaks i Huston.
Citera
2015-03-29, 16:35
  #69
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Då ska vi se vad St.Louis kan erbjuda.
Citera
2015-04-03, 01:09
  #70
Medlem
E30s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Då ska vi se vad St.Louis kan erbjuda.

Vilken överraskning det blev
Citera
2015-04-03, 01:20
  #71
Medlem
Tappat intresse helt för årets supercross i samband med att VM drog igång och Roczen ute ur bilden..
Citera
2015-05-18, 14:27
  #72
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CyrusGNetWork
Då ska vi se vad St.Louis kan erbjuda.

Det enda du skriver är ju "då ska vi se vad xxx har att erbjuda" hahah
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback