Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2005-09-21, 16:32
  #13
Medlem
mossan_kylens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Ja, de har dragits med en massa barnproblem men inte längre, jag undrar när mossan_kylens: kusin köpte sin spelare, min köptes i början av året och jag har inte haft några problem alls med den och detta var en Creative Zen Micro.

Av de nyare versionerna av Creatives spelare så är det ingen som har de problem om folk har gnällt på tidigare såsom klappande hörlurskontakt mm.

Må hända att min kusien köpte den senare versionen men jag sa bara vad jag visste, men om du ser det som ett problem att jag har synpunkter och åsikter så visst men jag delade min mening.
Citera
2005-09-21, 16:52
  #14
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mossan_kylen
Må hända att min kusien köpte den senare versionen men jag sa bara vad jag visste, men om du ser det som ett problem att jag har synpunkter och åsikter så visst men jag delade min mening.
Eh, vad fan babblar du om?
Jag undrade när din kusin köpt sin spelare och informerade att Creative har tagit hand om de flesta buggarna som fanns i tidigare versioner av deras spelare, jag skrev inget om din "åsikt".
Citera
2005-09-21, 17:08
  #15
Medlem
lewls avatar
Du kan få en iPod 20Gb för samma summa pengar, skulle satsa på en sådan istället.
Citera
2005-09-22, 21:53
  #16
Medlem
guaguas avatar
Har en Creative Muvo slim, MED glapproblemet, ytterliggare nackdelarna är att det bara är 256 MB, något jag trodde skulle vara överkomligt när jag köpte den, samt att den endast går att ladda via USB.

Sammantaget e den OK, bra ljud, kommer dock investera i en ny, kanske den ovan...

Dock ska det vara separat laddare, såg ingen info om detta på denna.
Citera
2005-09-22, 22:18
  #17
Banned
GodSents avatar
Creative Zen Touch 20gb, ska enligt dom flesta källor vara en riktigt, riktigt bra spelare.

En fråga dock, eftersom man måste ansluta dom här spelarna via den speciella programvaran kan man inte köra filer direkt från spelaren då, som en extern hårddisk dvs?
Citera
2005-09-22, 23:25
  #18
Medlem
Carradines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GodSent
Creative Zen Touch 20gb, ska enligt dom flesta källor vara en riktigt, riktigt bra spelare.

En fråga dock, eftersom man måste ansluta dom här spelarna via den speciella programvaran kan man inte köra filer direkt från spelaren då, som en extern hårddisk dvs?
Vissa av Creatives spelare stöder dels funktionen att göra en separat partition på spelaren så att man kan slänga in filer där, dock inte lyssningsbar musik dels så finns det mjukvara till åtminstone Zen Micro som stödjer direkt överföring via Windows XP utan speciell mjukvara i datorn.

Creative Zen Touch har så vitt jag förstått, inte funktionen att agera extern hårddisk såsom Micro:n har.
Citera
2005-09-24, 10:24
  #19
Medlem
Ok. Nu har jag fått min Zen Zleek, och jag är mycket nöjd med denna, mycket bra ljud, mycket utrymme, många inställningar, synd att man inte fick med en dosa till den (en sådan som sitter på sladden)
men det finns att beställa till.

har bara haft min några dagar, men får återkomma om mer info.
Citera
2005-09-24, 11:42
  #20
Medlem
brcks avatar
Jag har en Creative Zen NX 30 gb (cirka 2 år gammal). Hörlurskontakten glappar, men det är inget allvarligt. Har vant mig vid det, eftersom jag har haft det så i ca 1,5 år. Vrider man hörlurskontakten lite så är det inget problem. Batteriluckan har lossnat vilket är lätt irriterande eftersom batteriet faller ur hela tiden men men den är rätt gammal nu så. Jag är nöjd med den iaf.
Citera
2005-10-05, 01:10
  #21
Medlem
Då kom det första felet, skulle uppdatera min Mp3-spelare, så nu får jag inte igång den, måste ha ström sladden i, för att den ska starta
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback