Citat:
Ursprungligen postat av
bombacci
Många tror att SD bara kommer att fortsätta att växa och växa men jag skulle vilja säga att SD står inför sin
VÄRSTA KRIS NÅGONSIN SD är Åkesson och Åkesson är SD. Ingen av dem kommer må så bra utan varandra. Åkesson är van att bli hyllad som en halvgud på nätet av nätrasisterna och av karriäristerna inom SD. Han är uppväxt inom SD och älskar att höra sånger om palmes förtidiga bortgång m.m. Han kommer få ett större nervsammanbrott när han tvingas avgå inom kort och ja SD kommer att kraftigt gå tillbaka. Mattias karlsson är en snorunge som mest läser utantill. Tänk er Annie Lööf som rasist, ja där har ni lilla Mattias. Många inom SD är livrädda och ligger med fosterställning på kvällarna och gråter till avpixlat "buhu åkesson kom tillbaka!" men han klarar det inte, INTE.
SD är ett parti i stor kris. Ett sådant här krisläge har inte funnits i partiet åtminstone inte sedan man tog beslut om att sluta vara skinnheads och sparka ned folk med sina militärkängor på stan officiellt. SD kommer bli likt det konservativa och tråkiga KD det kommer närma sig 4% spärren och katastrofen för SD är ett faktum. SD måste dö för att klasskampen ska kunna leva. Där SD väljare inser att rasismen är död där finns det möjlighet till klasskamp och de progressiva rörelserna att ta över.
SD kommer aldrig kunna hämta sig. Hämta upp någon aggressiv rasist från SDU kommer aldrig att funka. Ni har redan gått på isberget och ni sjunker, SJUNKER.
Åkesson avgår nog lagom till 2016 om inte förr och som man brukar säga, resten är historia
Rest in peace SD, ni kommer inte att vara saknade.
SD kommer inte att dö ut. du får det att låta som att vi 800.000+ helt plötsligt ska sluta rösta på SD och gå och rösta på sjuklövern istället. försvinner SD så kommer inget parti få min röst. sen kan du ge dig fan på att kampen mot äckliga "vänster"äckel som du kommer fortsätta.
SD är ett viktigt element, men att upplysa folket är det viktigaste och det är något jag kommer fortsätta med och jag kommer även fortsätta förstöra vänsterextrem propaganda som jag ser utomhus.
så länge folkutbytet pågår utav sverige så kommer SD att finnas. möjligtvis kan andra nationella partier växa fram på olika håll i landet, men det är inte så troligt då det gick åt helvete för SvP och troligtvis kommer göra det nästa val också.
du kanske tror att alla dessa idioter som röstade på sjukövern älskar massinvandring, men det är många utav dem som inte gör det. det är rätt vanligt med "invandring är bra, vi ska hjälpa bruna människor endast för att de är bruna, men bara de inte bor i mitt område".
du anar inte hur många som i tystnad avskyr såna som du. skulle inte förvåna mig om vi är över en miljon, om inte två eller tre, som inte vill ha ett befolkningsutbyte.
förresten, bor du i mångkulturen eller bor du i ditt jävla apartheidområde? ni "vänster"människor brukar ju älska mångkultur och sånt så länge ni inte har den i erat kvarter.
att du kallar dig vänster gör mig äcklad också, jag ser mig själv som vänster (vissa skulle tycka att jag har extrema vänsteråsikter) men skulle aldrig vara någon sverige/europahatare för det.