Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 6
  • 7
2017-03-23, 17:22
  #73
Medlem
Efter flera års torka och ett taskigt ligg i början av året, är min dröm/önskan nu att få ett riktigt skönt ligg.

Det behöver inte vara så avancerat, bara riktigt skönt, innehållandes en orgasm eller två, smekningar, förspel m.m. Standardsex helt enkelt.

Och helst då tillsammans med snyggingen jag har spanat in. Trevlig, rolig och framförallt riktigt ögongodis.

Vi får se
Citera
2017-03-23, 21:54
  #74
Avstängd
TantRossins avatar
En mans slav..Som jag får ta om och igen, tills han får hjärtstopp
Citera
2017-03-23, 22:28
  #75
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TantRossin
En mans slav..Som jag får ta om och igen, tills han får hjärtstopp


Ett exempel på när särskrivning funkar särskilt dåligt. En mans slav, eller en mansslav?
Citera
2017-03-24, 17:15
  #76
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bizmarck
Jag drömmer ofta om att få närvara på en tjejfest med ett antal kaxiga brudar i åldern 16-18. Det är en blandning av såväl svenska som blattebrudar, men de har alla gemensamt att de är snygga och utrustade med tajta kroppar samt att det är lite "omoget" uppkäftiga och "tuffa" på ett tonårsaktigt vis.
Och så till själva finalen: Jag skall ligga naken på golvet och få slicka deras små sexiga fötter, slicka deras rövar en efter en samt ta emot deras varma sköna kiss över min kropp och i min mun.

Nästan som min dröm. Jag skulle vilja lägga till att tjejerna skulle ha högklackade skor och stay upps på sig, gärna fuktiga fötter .
Skulle även vilja pulla tjejer när de har trosorna på och känna när trosor blir våta som jag får sniffa samtidigt som få avrunkning med fötter.
Att få kiss på sig är riktigt nice
Citera
2017-03-25, 00:02
  #77
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Det behöver inte vara så avancerat, bara riktigt skönt, innehållandes en orgasm eller två, smekningar, förspel m.m. Standardsex helt enkelt.
Det låter trevligt. Lära känna varandra, utforska vad man går igång på tillsammans, förutsättningslöst.

Analfisting får vänta till andra dejten, jag är lite gammaldags på det viset
Citera
2017-03-25, 08:16
  #78
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Det låter trevligt. Lära känna varandra, utforska vad man går igång på tillsammans, förutsättningslöst.

Analfisting får vänta till andra dejten, jag är lite gammaldags på det viset
Här analas och fistas ingenting, min lille vän.
Citera
2017-03-25, 10:07
  #79
Avstängd
TantRossins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Ett exempel på när särskrivning funkar särskilt dåligt. En mans slav, eller en mansslav?

Blame it on Google translate Men om vem som är slav till vem, är inte entydigt
Citera
2017-03-25, 10:40
  #80
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagbg
Här analas och fistas ingenting, min lille vän.
Inte här heller
Citera
2017-03-25, 13:12
  #81
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Inte här heller
Praise the lord, we do have a winner.
Amen.

Kryddor kan nog vara trevligt, analt ingår dock inte i min kryddblandning
Citera
2017-03-25, 17:46
  #82
Medlem
Ziayas avatar
Trekant. Med tjejen och en annan. Najs. Det kommer att realiseras ska jag se till.
Citera
  • 6
  • 7

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback