Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-05-25, 02:18
  #601
Medlem
Tycker ni spelet verkar lovande? Har inte testat det ännu men kollat runt lite på streams och så.
Citera
2016-05-25, 02:57
  #602
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Jag är inte så mkt för first-person shooters egentligen, men det här gillar jag! Sjukt frustrerande bara eftersom jag är så dålig på det..

Skulle nog inte tycka att det är lika kul om inte en hel del polare och bekanta från Real Life samt från andra spel kör Overwatch och jag kan spela tillsammans med dom.

Haha, jag känner igen mig, lyckligtvis finns det heroes som är bra för såna som inte har perfekt aim.
Citera
2016-05-25, 02:59
  #603
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av BI7CHSLAP
Vilka karaktärer tycker ni är jobbigast/drygast att möta?
Har själv ett gäng som jag bara hatar att spela emot.


Tracer: Riktigt jävla dryg med sin speed/teleport skit.
Mei: Konstant fryser, därefter står och kollar på en tills man får en istapp i skallen.
Winston: Oerhört svår att ha ihjäl tycker jag, mycket health och sen sitt jävla autoaim elgevär.

Är väll ett par till ja kan tycka är lite dryga att möta, men de ovan är de ja absolut hatar.
Spelat mest med Soldier 76, Widowmaker samt Junkrat.

Har drygt 7h speltid sen släppet.

Widowmaker och Bastion, ingen konkurrens.
Citera
2016-05-25, 03:02
  #604
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hardhome
Tycker ni spelet verkar lovande? Har inte testat det ännu men kollat runt lite på streams och så.

Jag skulle säga att det är det bästa spelet i år by far. Och då gillar jag inte ens FSP-spel. Men det finns så mycket unika heroes med abilities att man alltid hittar någon som passar ens egen spelstil. Mycket enkelt att bara hoppa in i ett game och en ny match startar direkt efteråt, så spelandet går väldigt smidigt.
Citera
2016-05-25, 03:29
  #605
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Majoris
Jag skulle säga att det är det bästa spelet i år by far. Och då gillar jag inte ens FSP-spel. Men det finns så mycket unika heroes med abilities att man alltid hittar någon som passar ens egen spelstil. Mycket enkelt att bara hoppa in i ett game och en ny match startar direkt efteråt, så spelandet går väldigt smidigt.
Alright, tack. Märkt på streams att det är väldigt fast-paced. Ska nog kolla in det.
Citera
2016-05-25, 04:32
  #606
Medlem
Ni som kör på PC och vill lira och inte är mer än rank 20+ skicka ditt battle i pm
Citera
2016-05-25, 04:40
  #607
Avstängd
Fan vad jag hatar när man joinar ett game och man förlorar efter 1-20 sekunder typ, för att någon har lämnat när det har gått dåligt. Får de någon penalty för att de gör så? För det räknas väl som en loss för mig? Känns så dumt att få en förlust "gratis" på det viset.
Citera
2016-05-25, 04:41
  #608
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Hardhome
Alright, tack. Märkt på streams att det är väldigt fast-paced. Ska nog kolla in det.

Ja, jag såg någon koreansk turnering och det såg väldigt grötigt ut från specatator, men när man själv lirar så har man mycket bättre koll. Man vänjer sig vid tempot rätt fort.
Citera
2016-05-25, 06:50
  #609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BI7CHSLAP
Vilka karaktärer tycker ni är jobbigast/drygast att möta?
Har själv ett gäng som jag bara hatar att spela emot.

Tycker att det egentligen bara beror på vem man själv lirar vid tillfället. Tracer kan vara jobbig för vissa, men en freekill om man är tex McCree, bara flashstun och hålla in högern.

Något som jag stör mig på är väl Widows ulti, som alltid sabbar ens flanks för folk ser en, och att jag alltid lyckas springa runt hörn där symmetras sentrys sitter.
Citera
2016-05-25, 06:50
  #610
Avstängd
Om man köar solo, möter man bara andra som köar solo eller kanske i par? Så att man inte möter premades när man är en pug. Det känns så i alla fall, men svårt att veta.
Citera
2016-05-25, 08:17
  #611
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
Det kan dom absolut göra. Kolla bara på hur hårt starcraft dippade, samma med Heroes of the Storm och de nya Diablo spelen är väl knappast populära heller.

Starcraft, Hereoes of the storm och Diablo 3 har hållt längre än en vecka (som var frågan) och detta spel kommer även hålla längre än en vecka.

(Nu har jag ingen aning egentligen om Hereoes of storm, men låter riktigt osannolikt att det inte skulle ha klarat sig 7 dagar.)

Och man kan inte säga att någon av dom spelen levde några veckor heller, snarare månader/år.
__________________
Senast redigerad av Hej_tjo 2016-05-25 kl. 08:26.
Citera
2016-05-25, 09:27
  #612
Medlem
Lurigfaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ludde1989
Började flyta på bra när en i vårt lag kunde mästra lucio bra. väldigt bra gubbe

Lucio är en fantastisk bra gubbe!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback