Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-07, 21:43
  #13
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=dushZybUYnM

Sämsta jag sett i hela mitt liv.
Citera
2014-11-07, 21:49
  #14
Medlem
Tragiskt att se blizzard gå ifrån att göra spel som sätter standarden för hela genren till att bara göra nerdummade kopior av andras spel och inrikta sig på småungar.
Citera
2014-11-07, 21:54
  #15
Medlem
battacs avatar
Tycker det liknar Borderlands, tror detta kan bli ganska bra. Blizzard brukar veta vad de håller på med.
Ett vanligt problem med FPS shooters är att det passar folk som är duktiga på point and shoot men för de som inte är lika duktiga på det så suger det rätt hårt. Men i och med Overwatchs alla olika "klasser" tror jag detta spel kan få en ganska så bred publik.

Tror på en succe även om det initialt ser like barsligt ut grafikmässigt etc.
Citera
2014-11-07, 21:54
  #16
Medlem
Saandros avatar
Är jag sugen på TF2. Så spelar jag TF2.
Citera
2014-11-07, 21:55
  #17
Medlem
Eyedols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooxan
Tragiskt att se blizzard gå ifrån att göra spel som sätter standarden för hela genren till att bara göra nerdummade kopior av andras spel och inrikta sig på småungar.

Antar att du syftar på TF2?

Det är dock inte en nerdummad kopia såvitt jag kan se. Uppenbarligen finns det likheter, men det verkar som de kombinerar TF2 och moba. Alla karaktärer har olika vapenfunktion + två abilities och en ultimate ability. Jag ser fram emot att testa och hoppas att det inte blir skräp
Citera
2014-11-07, 21:55
  #18
Medlem
zBr9s avatar
Ser riktigt roligt ut. Har inga problem med att Blizzard inte gör helt unika egna spel eftersom nästan ingen annan gör det heller. Så länge deras spel fortsätter vara bäst i genren kommer jag spela dom. Lite trist dock med så få heroes som är support, men dom kanske lägger till fler med tiden.
Citera
2014-11-07, 21:56
  #19
Medlem
VonFanderblads avatar
Typ en blandning mellan TF och Warframe. Jag är skeptisk, men smått positiv...
Citera
2014-11-07, 21:59
  #20
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymiteten
https://www.youtube.com/watch?v=dushZybUYnM

Sämsta jag sett i hela mitt liv.

Är det ett alldeles för tidigt påskskämt eller? Spelet ser ut som ett skämt för att vara från Blizzard.. Den respekten försvann för dom här och nu.
Citera
2014-11-07, 22:04
  #21
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av battac
Tror på en succe även om det initialt ser like barsligt ut grafikmässigt etc.

Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Är det ett alldeles för tidigt påskskämt eller? Spelet ser ut som ett skämt för att vara från Blizzard.. Den respekten försvann för dom här och nu.

Det är väl liknande grafik som WoW har? Jag, personligen, tycker om den. Jag gillar inte spel som ska försöka se så realistiska ut som möjligt.
Citera
2014-11-07, 22:07
  #22
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Det är väl liknande grafik som WoW har? Jag, personligen, tycker om den. Jag gillar inte spel som ska försöka se så realistiska ut som möjligt.
Ja gameplay = allt. Grafik är bara en bonus.
Citera
2014-11-07, 22:08
  #23
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Det är väl liknande grafik som WoW har? Jag, personligen, tycker om den. Jag gillar inte spel som ska försöka se så realistiska ut som möjligt.

Det har jag inget emot att det liknar wow. Men att Blizzard försöker göra ett fps.. Känns som en första flopp någonsin för Blizzard..
Citera
2014-11-07, 22:10
  #24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Det har jag inget emot att det liknar wow. Men att Blizzard försöker göra ett fps.. Känns som en första flopp någonsin för Blizzard..

Ah, okej. Sa du samma sak när de annonserade ett kortspel? Jag hade också hoppats på WC4, men detta verkar inte vara något skräp.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback