Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-11-12, 14:39
  #145
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Den.smarta
Haha kan tala om för dig att det inte stämmer. Jag är tjej, svensk och ser bra ut och nog fan måste killen vara en tio-poängare för att jag ens ska prata med honom, det kan jag garantera dig!

Men för en svensk tjej som dig själv så är väl vilken svartmuskig arabhanne som helst en 10a? Om han som grädde på moset har en påse ladd i fickan och kör en blänkande audi så verkar det vara nog för att avla av sig med honom. Svenska tjejers tycken och smak kunde jag inte bry mig mindre om när man ser vad ni egentligen vill ha - impulsivitet, en tuff fasad, fjäsk och smicker och sedan bli ensamstående.
__________________
Senast redigerad av Istidraj 2014-11-12 kl. 14:48.
Citera
2014-11-12, 21:38
  #146
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anon2
Men du sa ju att det är lätt. Alltså lätt för alla.
Men nu helt plötsligt så erkänner du att du tror mig när jag säger att det inte är lätt för mig.
Du bekräftade precis att du gjorde en generalisering.
Det är inte lätt för alla, långtifrån. Alltså kan man inte säga "det är lätt".

Lätta ställen är alltid lätta, sen är det olika lätt beroende på vem man är. För mig kanske det är en köttmarknad, för en annan kan det fortfarande vara småknepigt - men inte fan kan man hitta ett ställe där en brud låter en köra upp den mitt på dansgolvet bara för man rör henne på röven när man går förbi. Såna förhoppningar kan man släppa direkt.
Citera
2014-11-12, 22:58
  #147
Medlem
JuristGrosss avatar
Kan ingenting om nattklubbar med sexuell inriktning, finner koncepter knepigt i och med de bristfälliga kvalitéerna på nattklubbsmänniskor.
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Men för en svensk tjej som dig själv så är väl vilken svartmuskig arabhanne som helst en 10a? Om han som grädde på moset har en påse ladd i fickan och kör en blänkande audi så verkar det vara nog för att avla av sig med honom. Svenska tjejers tycken och smak kunde jag inte bry mig mindre om när man ser vad ni egentligen vill ha - impulsivitet, en tuff fasad, fjäsk och smicker och sedan bli ensamstående.
Det där påståendet (om att bli ensamstående) har varit populärt att ta till sedan tidigt 70-tal, i takt med att kärnfamiljerna splittrades. Säg du den där sagan bäst du vill, tror säkert att många går igång på en "välställd" idiot med kola i fickan, och tror dito att lika många om inte mindre är övertygade om att det kommer gå illa, men kör ändå på det. . . bara för att...

Perversa fantasier du beskriver mannen(?)!
Citera
2014-11-13, 14:05
  #148
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Istidraj
Men för en svensk tjej som dig själv så är väl vilken svartmuskig arabhanne som helst en 10a? Om han som grädde på moset har en påse ladd i fickan och kör en blänkande audi så verkar det vara nog för att avla av sig med honom. Svenska tjejers tycken och smak kunde jag inte bry mig mindre om när man ser vad ni egentligen vill ha - impulsivitet, en tuff fasad, fjäsk och smicker och sedan bli ensamstående.

Det här ytliga slidjurets skeva preferenser är nog inte representativt för alla svenska tjejer
förutom att det säkert finns en clique runt stureplan som är funtade så...
Inget du behöver hänga upp dig på!
Citera
2014-11-21, 17:29
  #149
Medlem
Av de ställen i stan som jag bevistat så skulle jag säga att Patricia och Engelen har varit de mest med mest ligg i luften. Övervägande Jonnies och Janes där dock, så skall man få napp skall man nog vara av samma skrot och korn själv.
Citera
2014-11-21, 22:48
  #150
Medlem
avmans avatar
No more bars and night clubs
http://gettinglaidisimpossible.blogs...ightclubs.html


The Death of the night club
http://www.youtube.com/watch?v=iOO8Fl-XrDg#t=255
Citera
2014-12-06, 12:38
  #151
Avstängd
Jag tror att Harry B James är bästa ändamålet för det stället, tycker mig läsa lite här och var om hur enkelt det är att få nån fjälla där.
Citera
2014-12-30, 23:32
  #152
Medlem
potatislandets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Machinerator
Tack för svar...något annat ställe på Kungsan för ensamma 30 plussare?

Lemon Bar har varit galet genom åren. Har aldrig träffat så mkt brudar som när jag var där mkt förut. Nuförtiden är det sämre, som att ryktet gjort att folk tror att det bara är att gå dit men det är inte alls nåt röj längre. Säg för 7-8 år sen var det sjukt drag där nere, alltid för mkt folk för att man ska kunna röra sig och kraftig överservering av gästerna. Nu känns stället alltid halvfullt trots att det är lång kö uppe på Scheelegatan + att dom t o m börjat slänga ut folk som varit för fulla. Det har jag aldrig sett förut.

Kanske dock läge att ge det en chans snart igen, var ngt halvår sen jag var där.

Det sjukaste jag varit med om är nog ändå Golden Hits, var inte ens särskilt kul med massa påträngande 40+damer som stank vinfylla och cigg.
Citera
2015-01-13, 07:23
  #153
Medlem
ollapadubaras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ADiUM
Brukar köra in med pappans kombi av svenskt märke och stå på Sveavägen iklädd kavaj och mörka byxor. Rätt som det är trillar det in lite småfulla tjejer.

Hälften creepy, hälften jävligt smart.
Citera
2015-01-16, 14:52
  #154
Medlem
kNarkluders avatar
Boquerian på vardagar, jesus.
Citera
2017-07-19, 00:55
  #155
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Göta Källare brukar det vara mycket yngre personer på. Patricia känns dock väldigt sexuellt men det kanske lockar till sig mer folk med avvikande sexuella drifter så att säga. Sen så knullas det väl en del på kryssningar också väl.
Citera
2017-07-22, 15:51
  #156
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av LeonaHelmsley
Göta Källare brukar det vara mycket yngre personer på. Patricia känns dock väldigt sexuellt men det kanske lockar till sig mer folk med avvikande sexuella drifter så att säga. Sen så knullas det väl en del på kryssningar också väl.

Göta Källare är stängt sedan länge. Patricia har ett gayklientel. Nu är den här tråden väldigt gammal, men det där med kryssningar är ett säkert kort.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback