Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2016-10-15, 20:36
  #25
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Intressant gammal tråd. Idag är situationen en annan - antalet personer som är vakna är så stort att organisation på alla plan i samhället och opinionsbildning kan ske relativt öppet. Enskilda organisationer är inte viktiga - ökande av antalet personer som protesterar, samt samarbete för att hjälpa den som då blir ansatt av regimens fotsoldater (med stigmatisering eller annat), är lösningen på alla problem.

Du menar att det har skett en stor förändring och det är stor skillnad sedan denna tråden startades i slutet av 2014 alltså två år sedan? Vad gör du själv för att jobba för förändring? Vad rekommenderar du andra att göra?
Citera
2016-10-16, 13:13
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Du menar att det har skett en stor förändring och det är stor skillnad sedan denna tråden startades i slutet av 2014 alltså två år sedan? Vad gör du själv för att jobba för förändring? Vad rekommenderar du andra att göra?
Det är bara att titta på händelserna under bokmässan:
- 90% av svenskarna stödjer Nya Tiders rätt att ställa ut
- Simon Wiesenthal-centret tvingas av Granskning Sverige backa i sina försök att influera Löfven att förbjuda Nya Tider
- Nya Tider ställer ut trots försök att med hot och bojkotter hindra dem
- NMR lyckas dela ut flygblad utanför dörrarna utan att någon kan stoppa eller våldsamt angripa dem

Den s.k. "flyktingkrisen" (vi har egentligen haft en 30-årig massinvandrings-kris) verkar ha framtvingat total omställning, detta samt att vänsterns förföljelser och terrormetoder blivit så allmänt bekanta att vad de än gör så slår det tillbaka på dem själv och de blir ännu mer avskydda.

Folkbildning här och var, knytande av kontaktnät med likasinnade, uthängningar av terror-vänsterns springpojkar - allt sådant: vilket kan göras relativt osynligt eller fördelat över väldigt väldigt många personer - får effekt. Bara du är en av hundra i ett drev mot marxistetablissemanget här och var, så har du haft ett avtryck. Deltagande i organisationer (eller självständigt utdelande av deras material) är också bra, och deltagande i demonstrationer från alla som är ärligt emot marxismen (de gamla borgerliga räknas således ytterst sällan, eftersom de samarbetar med marxister och aldrig gör något mot AFA, ens när de själva har makten, trots att inte bara SD/nationalister utan även deras egna partimedlemmar överfalls av AFA). Vill man vara med i en organisation så är det säkert också bra.

Grundprincipen är dock att komma ihåg följande: om du får problem någon gång i livet, och behöver 10 man vid din sida mot vänstermobben, kom ihåg att karma och matematik säger att du bara kan vara relativt säker på att få det om du själv hjälpt andra minst 10 gånger innan. Huruvida den principen tillämpas inom ramen för en organisation, eller en vänkrets, är kanske mindre viktigt. Om du själv aldrig har hjälpt någon och hoppat in som understöd hellre än ledande figur i ett drev eller en kamp, så kommer din säkerhet och ditt skydd mot marxismen vara mindre, än om du broderligt hjälpt de som står på din sida. Som sagt - principen kan tillämpas antingen inom en organisation eller som organisatoriskt obunden.
Citera
2016-10-16, 14:37
  #27
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Grundprincipen är dock att komma ihåg följande: om du får problem någon gång i livet, och behöver 10 man vid din sida mot vänstermobben, kom ihåg att karma och matematik säger att du bara kan vara relativt säker på att få det om du själv hjälpt andra minst 10 gånger innan. Huruvida den principen tillämpas inom ramen för en organisation, eller en vänkrets, är kanske mindre viktigt. Om du själv aldrig har hjälpt någon och hoppat in som understöd hellre än ledande figur i ett drev eller en kamp, så kommer din säkerhet och ditt skydd mot marxismen vara mindre, än om du broderligt hjälpt de som står på din sida.

Det relativt vanliga är att det kommer hem ett gäng otvättade vänsterextremister till hem till en oppositionell person mitt i natten och slänger en tegelsten genom dens fönster för den har icke-kulturmarxistiska åsikter. Jag ser det som svårt att man skulle kunna få hjälp av någon annan i den situationen om man inte bor i någon sorts nationalistiskt kollektiv som jag inte vet om de finns.

Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Simon Wiesenthal-centret tvingas av Granskning Sverige backa i sina försök att influera Löfven att förbjuda Nya Tider

Simon Wiesenthal centret har inte sett eller läst ett enda exemplar av Nya Tider utan förlitade sig på vad Expo hade fantiserat ihop.
Citera
2016-10-16, 14:58
  #28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Det relativt vanliga är att det kommer hem ett gäng otvättade vänsterextremister till hem till en oppositionell person mitt i natten och slänger en tegelsten genom dens fönster för den har icke-kulturmarxistiska åsikter. Jag ser det som svårt att man skulle kunna få hjälp av någon annan i den situationen om man inte bor i någon sorts nationalistiskt kollektiv som jag inte vet om de finns.
Sker i allmänhet bara för personer som är med i organisationer eller är offentliga företrädare för någonting särskilt. De flesta andra klarar sig. Prova som sagt att skicka pengar eller erbjuda stöd som vakt åt någon som har drabbats om någon i din närhet drabbas. Gör efterforskningar, montera kameror (i smyg, då de inte alltid är lagliga utan att ha särskilda tillstånd), ligg gömd i bakhåll eller välj att bara skugga personer som överfaller nationella för att se vart de tar vägen och identifiera dem där. Och så vidare... Endast kreativiteten sätter gränser...
Citera
2016-10-16, 18:29
  #29
Medlem
svettigafettsvinets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av truth1337
Sker i allmänhet bara för personer som är med i organisationer eller är offentliga företrädare för någonting särskilt. De flesta andra klarar sig. Prova som sagt att skicka pengar eller erbjuda stöd som vakt åt någon som har drabbats om någon i din närhet drabbas. Gör efterforskningar, montera kameror (i smyg, då de inte alltid är lagliga utan att ha särskilda tillstånd), ligg gömd i bakhåll eller välj att bara skugga personer som överfaller nationella för att se vart de tar vägen och identifiera dem där. Och så vidare... Endast kreativiteten sätter gränser...

Sitter du i buskarna på natten och lurpassar på vänsterextremister. I så fall så föreslår jag att du sover istället så att du kan göra något produktivt på dagarna. Om du ägnar en massa tid och arbete åt att lyckas fånga och spö upp en vänsterextremist så tror jag att du hade åstadkommit mycket mer positiv samhällsförändring om du t.ex hade ägnat samma tid åt att jobba och skänkt pengarna till alternativa medier.
Citera
2016-10-16, 20:25
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svettigafettsvinet
Sitter du i buskarna på natten och lurpassar på vänsterextremister. I så fall så föreslår jag att du sover istället så att du kan göra något produktivt på dagarna. Om du ägnar en massa tid och arbete åt att lyckas fånga och spö upp en vänsterextremist så tror jag att du hade åstadkommit mycket mer positiv samhällsförändring om du t.ex hade ägnat samma tid åt att jobba och skänkt pengarna till alternativa medier.
Blah blah... Trams, du vet vad jag menar. Haka inte upp dig på ett enskilt exempel. Skulle någon be mig vakta på vänsterextremister i bakhåll, på ett ställe där det vore troligt att de tänker angripa, så skulle jag förmodligen tacka ja till det. Jag gör allt som kan krossa denna vidriga avart och cancersvulst på samhällskroppen som våldsvänstern utgör. Detsamma gäller avarter som Soros och Rothschild. Kanske blir det aktuellt att naitonella inriktar sig på att genomföra lönnmord på dylika karaktärer. I Soros fall kan man ju relativt tydligt argumentera för att han utgör ett hot mot rikets säkerhet - och det borde redan ha varit militärens uppgift att neutralisera målet sedan länge tillbaka efter kraschande av kronan och finansiering av expo och våldsvänstern - som öppnar landets gränser för invasion. Det är ju mer rimligt att försvarsmakten lägger resurser på att neutralisera Soros, än att i ett senare skede kämpa mot en 2 miljoner man stor fiende som Soros pengar förmått att frakta in i landet för destabilisering för profit.
__________________
Senast redigerad av truth1337 2016-10-16 kl. 20:29.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback