Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-12-29, 18:49
  #61
Medlem
Att få smisk när jag gjort något fel eller dumt är en självklarhet
Citera
2019-01-02, 11:09
  #62
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GosTilda
Att få smisk när jag gjort något fel eller dumt är en självklarhet

Tycker du ja! Jag är absolut inte tilltalad av att få stryk om jag kommit försent eller vi hamnat i gräl eller något annat som retat partnern. Stryk i sexakten är en annan sak.
Citera
2019-01-02, 23:04
  #63
Medlem
Skattebrotts avatar
Det finns tyvärr ett underskott på dominanta som pallar ge smisk som straff (alltså riktiga straff, inte "straff" inom ramarna för något sexuellt rollspel), utan att samtidigt vara psykopater vilket heller inte är hållbart. Samtidigt är "straff på riktigt" något som de flesta undergivna drömmer om. Det är ett steg närmare "consentual non-consent", vilket är något de flesta vill pröva efter att de tröttnat på att leka runt med fluff-handbojorna från Kondomeriet typ.

Tricket för den dominante är att aldrig tappa kontrollen och dampa loss och göra något som gör att han blir polisanmäld eller dumpad av partnern. Låt alltid hjärnan styra, inte känslorna, för då blir du antingen hämmad av din kärlek eller så gör du något du ångrar de gånger du är upprörd. Men tillåt dig samtidigt att njuta av de eventuella känslor som uppstår av att utdela straffet - den undergivna vill känna sig "använd". Den undergivna som måste TJATA sig till straff kommer mycket snabbt att tröttna. Så var lyhörd på sådana önskningar, de presenteras kanske bara en enda gång.
Citera
2019-01-02, 23:05
  #64
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GosTilda
Att få smisk när jag gjort något fel eller dumt är en självklarhet

Helt rätt Härligt.
Citera
2019-01-03, 00:00
  #65
Medlem
vitapumpss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skattebrott
Det finns tyvärr ett underskott på dominanta som pallar ge smisk som straff (alltså riktiga straff, inte "straff" inom ramarna för något sexuellt rollspel), utan att samtidigt vara psykopater vilket heller inte är hållbart. Samtidigt är "straff på riktigt" något som de flesta undergivna drömmer om. Det är ett steg närmare "consentual non-consent", vilket är något de flesta vill pröva efter att de tröttnat på att leka runt med fluff-handbojorna från Kondomeriet typ.

Tricket för den dominante är att aldrig tappa kontrollen och dampa loss och göra något som gör att han blir polisanmäld eller dumpad av partnern. Låt alltid hjärnan styra, inte känslorna, för då blir du antingen hämmad av din kärlek eller så gör du något du ångrar de gånger du är upprörd. Men tillåt dig samtidigt att njuta av de eventuella känslor som uppstår av att utdela straffet - den undergivna vill känna sig "använd". Den undergivna som måste TJATA sig till straff kommer mycket snabbt att tröttna. Så var lyhörd på sådana önskningar, de presenteras kanske bara en enda gång.

Hmm ... ett intressant inlägg. Men det förutsätter naturligtvis en partner som äger böjelser för bestraffning eller njuter av förnedring i Irl.
Citera
2019-01-03, 21:56
  #66
Medlem
ziriks avatar
Jag njuter av båda. Med min sadistiska älskare gillar vi båda det lekfulla, det blir både bestraffningar när jag inte uppför mig, bits, sparkas, nyps, etc, och lite mer erotiska slag som antingen förspel eller mitt i akten när vi pustar ut och tar det lite lugnare.

Däremot skulle jag nog inte uppskatta att bli smiskad utanför sexakten, om det inte var på ett lekfullt och kärleksfullt sätt. Att blanda nån slags uppretat humör och våld är aldrig en bra idé.
Citera
2019-01-03, 22:09
  #67
Medlem
Om du blir misshandlad av din make/maka gör polisanmälan och begär skilsmässa.
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback